coffee
Üye
- İsim
- coffee
Getir siparişi verirken Türk kahvesi de alayım dedim ve arama bölümünde kahve yazınca dripesso 5li kahve çıktı. Bi denemek için aldım. Çok hoşuma gitti. Sonra bunun büyük paketi var mı diye arattım İnternette 3 farklı versiyonu vardı yanında bardak dripper falan veriyorlardı
E alayım bi de buna bakayım dedim. 3 paketten 1ini çok beğendim 1ini hiç beğenmedim 1i de eh işte kıvamındaydı. Nasıl yani bu kadar fark eder miydi diye düşündüm. Uzun süre böyle devam ettim ama bi standart olmuyordu. Demleme tekniğim sıkıntılıydı. aeropress ile birden daha güzel fincanlar çıkmaya başladı. aeropress ve dripesso benim bi süre hep yanımdaydı. Ama artık çekirdek kahve içmeliyim diye düşündüm. farklı tatlar arıyordum. Bi süredir benim de araştırdığım ve peşinde olduğum değirmeni klübe danışarak aldım ve iki gündür içtiğim kahvelerin tadı çok güzel. Hiç acılık yok. Bardak soğudukça daha da lezzetleniyor... Şimdi lezzetli çekirdek peşinde koşacağım gibi hissediyorum. Bana buradan sonraki aşamalar ile spoiler olması ve yol gösterici olması açısından siz de kahve serüvenlerinizi ve karşılaştığınız sorunları anlatır mısınız?
E alayım bi de buna bakayım dedim. 3 paketten 1ini çok beğendim 1ini hiç beğenmedim 1i de eh işte kıvamındaydı. Nasıl yani bu kadar fark eder miydi diye düşündüm. Uzun süre böyle devam ettim ama bi standart olmuyordu. Demleme tekniğim sıkıntılıydı. aeropress ile birden daha güzel fincanlar çıkmaya başladı. aeropress ve dripesso benim bi süre hep yanımdaydı. Ama artık çekirdek kahve içmeliyim diye düşündüm. farklı tatlar arıyordum. Bi süredir benim de araştırdığım ve peşinde olduğum değirmeni klübe danışarak aldım ve iki gündür içtiğim kahvelerin tadı çok güzel. Hiç acılık yok. Bardak soğudukça daha da lezzetleniyor... Şimdi lezzetli çekirdek peşinde koşacağım gibi hissediyorum. Bana buradan sonraki aşamalar ile spoiler olması ve yol gösterici olması açısından siz de kahve serüvenlerinizi ve karşılaştığınız sorunları anlatır mısınız?