• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

veda mesajı

teyyaredenkahve

Barista
Konum
İstanbul
İsim
Levent
Herkese merhaba,

Dünkü Kahve Masası yayınından ve bugünkü paylaşımlardan sonra bir çok soru aldım. Haftasonu bir açıklama yapacaktım ama biraz öne almam gerekti çünkü ilave sorular aldım. İsmail ile beraber başka bir kahve platformunu devraldık.

Kurucularından olduğum, ailemden, kendimden çok fazla zaman ayırarak (3600 e yakın mesaj... 100’e yakın konu) buralara kadar gelmesinde büyük emeğimin olduğunu düşündüğüm bu forumdaki editörlük vasfını, etik olmayacağından dolayı bırakmam gerekiyordu fakat bugün itibari ile son verildiğini şans eseri fark ettim. Böyle olmalı mıydı? Hayır, ama oldu.

Sebeplerine girmemek sanırım şu aşamada daha uygun olacak. Magazin kısmını seviyoruz ama bence gerek yok 😊

En baştan beri benim için adı ne olursa olsun (Kahve Kulübü, Kahve Masası, diğer forumlar, platformlar, festivaller, atölyeler, instagram, toplu alımlar, özel indirimler, vs) hepsi aynı amaca hizmet ediyor.

Samimi bir şekilde paylaşımlar yapıldığında kazanan hep kahveseverler ve kahve sektörü oluyor.

Bu zamana kadar kimseyi rakip görmedim, kimseye saygısızlık yapmamaya çalıştım ve kelimelerimi hep itina ile seçtim. Buna devam edeceğim.

Benim de bu süreçte hatalarım elbet olmuştur ve olacaktır. Önemli olan saygı çerçevesinde beraberce bunları çözmek ve karşılıklı fayda sağlamak. Tarafıma hakaret bile edilse, imalar bile yapılsa, hiç bir zaman olumsuz tarafından bakmadım. Fikir ayrılığına düştüğüm kişilere karşı, huzursuzluk yaratmamak ve birleştirici olmak adına, maruz kaldığım yakışıksız üslup ile aleni bir şekilde cevap vermedim. Birleştiren şey hep kahveydi.

Her zaman olduğu gibi bana her platformdan ulaşarak, sorularınızı sorabilir, merhaba diyebilir, kahve ile ilgili konuşabilirsiniz.

Güzel dostluklar kurduğum herkese çok teşekkür ederim. Hepinizden çok öğrendim, bildiğim kadarını da hep paylaşmaya çalıştım.

Not: Hatalar varsa affola, güzel anılar varsa yazabilirsiniz :)
Not 2: Instagramdan da her zaman yazabilirsiniz.

Saygılarımla,

levent
 
Son düzenleme:
Sevgili Levent

Kahve Kulübü'nün bu noktalara gelmesinde en büyük katkıları olan insanlardan birisin. Emeklerin için ne kadar teşekkür etsek azdır. Belirli noktalalarda fikir ayrılıklarımız oldu insan doğası gereği bunların yaşanılabilir şeyler.

Gerek Kahve Kulübü olsun gerek başka platform olsun ortak amacımız kahve tutkusunu daha fazla insana ulaştırmak ve onların nitelikli kahve ile tanışmasını sağlamak. Kahve masasını kurduğunuzdada ilk ve en büyük destekçiniz Kahve Kulübü oldu.

Yolunuza başka platformda devam etme kararınızı saygıyla karşılıyorum. Umarım hedeflediğiniz noktalara kurduğunuz hayallere en kısa sürede kavuşursunuz.

Çıktığınız yeni yolda tekrar başarılar.

Suat
 
Herkese merhaba,

Dünkü Kahve Masası yayınından ve bugünkü paylaşımlardan sonra bir çok soru aldım. Haftasonu bir açıklama yapacaktım ama biraz öne almam gerekti çünkü ilave sorular aldım 😊

Kurucularından olduğum, ailemden, kendimden çok fazla zaman ayırarak (3600 e yakın mesaj... 100’e yakın konu) buralara kadar gelmesinde büyük emeğimin olduğunu düşündüğüm bu forumdaki editörlük vasfını, etik olmayacağından dolayı bırakmam gerekiyordu ve bugün itibari ile son verildi.

Sebeplerine girmemek sanırım şu aşamada daha uygun olacak. Magazin kısmını seviyoruz ama bence gerek yok 😊

En baştan beri benim için adı ne olursa olsun (Kahve Kulübü, Kahve Masası, diğer forumlar, platformlar, festivaller, atölyeler, instagram, toplu alımlar, özel indirimler, vs) hepsi aynı amaca hizmet ediyor.

Samimi bir şekilde paylaşımlar yapıldığında kazanan hep kahveseverler ve kahve sektörü oluyor.

Bu zamana kadar kimseyi rakip görmedim, kimseye saygısızlık yapmamaya çalıştım ve kelimelerimi hep itina ile seçtim. Buna devam edeceğim.

Benim de buradaki süreçte hatalarım elbet olmuştur ve olacaktır. Önemli olan saygı çerçevesinde beraberce bunları çözmek ve karşılıklı fayda sağlamak. Tarafıma hakaret bile edilse, imalar bile yapılsa, hiç bir zaman olumsuz tarafından bakmadım ve aynı üslup ile cevap vermedim. Birleştiren şey hep kahveydi.

Her zaman olduğu gibi bana her platformdan ulaşarak, sorularınızı sorabilir, merhaba diyebilir, kahve ile ilgili konuşabilirsiniz.

Not: Hatalar varsa affola, güzel anılar varsa yazabilirsiniz :)
Not 2: Instagramdan da her zaman yazabilirsiniz.

Saygılarımla,

levent
Her şeyden evvel Türkçe'yi iyi kullanan ve editör vasfıyla bize örnek olan birisini kaybettik. Bundan dolayı üzgün olmamak elde değil. Üslubunuz ve toplayıcı tavrınızla eskilerin numune-i imtisal dedikleri şekilde bu yönleriniz hep güzel hatırlanacaktır. Fakat burada kalmaya devam etmeniz de hiç olmazsa bunu bir "ayrılık" değil sadece "vazifeden uzaklaşma" olarak düşünmemizi sağlıyor. Tabii ki bu bir yumuşak geçiş değilse :)

Bütün emekleriniz için teşekkürlerimi arz etmeyi bir borç bilirim. Yolunuzda başarılar diliyorum.
 
@teyyaredenkahve Levent Abi Selamlar,

Başlığın sonuna veda eklemişsin ama sende bu kahve tutkusu ve paylaşım arzusu varken bu asla bir veda olamaz.
 
Kahve Masasını takip edemiyorum ama hem burada hem de instagramda keyifle paylaşımları takip ediyorum. Bu gelişmeye biraz Fransız kaldım , forumdan bir ayrılık söz konusu değil dimi ? sadece editörlükten 🤔
 
Kahve Masasını takip edemiyorum ama hem burada hem de instagramda keyifle paylaşımları takip ediyorum. Bu gelişmeye biraz Fransız kaldım , forumdan bir ayrılık söz konusu değil dimi ? sadece editörlükten 🤔

Ben sadece editörlükten ayrıldığını anladım ama sen söyleyince bir kafamda karışmadı değil dostum @ercuozcan
 
Ben sadece editörlükten ayrıldığını anladım ama sen söyleyince bir kafamda karışmadı değil dostum @ercuozcan
Adamlar kendilerine forum almışlar, büyük oranda oraya içerik sağlayacaklardır. Sanırım kahveler.net 'i devralmışlar. :)

Edit: k a h v e l e r . n e t yazınca kahvekulubu.net olarak düzeltiyor. :)

Edit 2: Düzeltiyor idi.
 
Son düzenleme:
Adamlar kendilerine forum almışlar, büyük oranda oraya içerik sağlayacaklardır. Sanırım kahvekulubu.net 'i devralmışlar. :)

Kahve masası isimli bir forumda içerik hazırlayıp paylaşıyorlardı bir süredir,o platformdan ayrı mı bu kahveklübü.net @CoFFeePaTh
 
Herkese merhaba,

Dünkü Kahve Masası yayınından ve bugünkü paylaşımlardan sonra bir çok soru aldım. Haftasonu bir açıklama yapacaktım ama biraz öne almam gerekti çünkü ilave sorular aldım 😊

Kurucularından olduğum, ailemden, kendimden çok fazla zaman ayırarak (3600 e yakın mesaj... 100’e yakın konu) buralara kadar gelmesinde büyük emeğimin olduğunu düşündüğüm bu forumdaki editörlük vasfını, etik olmayacağından dolayı bırakmam gerekiyordu ve bugün itibari ile son verildiğini fark ettim.

Sebeplerine girmemek sanırım şu aşamada daha uygun olacak. Magazin kısmını seviyoruz ama bence gerek yok 😊

En baştan beri benim için adı ne olursa olsun (Kahve Kulübü, Kahve Masası, diğer forumlar, platformlar, festivaller, atölyeler, instagram, toplu alımlar, özel indirimler, vs) hepsi aynı amaca hizmet ediyor.

Samimi bir şekilde paylaşımlar yapıldığında kazanan hep kahveseverler ve kahve sektörü oluyor.

Bu zamana kadar kimseyi rakip görmedim, kimseye saygısızlık yapmamaya çalıştım ve kelimelerimi hep itina ile seçtim. Buna devam edeceğim.

Benim de buradaki süreçte hatalarım elbet olmuştur ve olacaktır. Önemli olan saygı çerçevesinde beraberce bunları çözmek ve karşılıklı fayda sağlamak. Tarafıma hakaret bile edilse, imalar bile yapılsa, hiç bir zaman olumsuz tarafından bakmadım ve aynı üslup ile cevap vermedim. Birleştiren şey hep kahveydi.

Her zaman olduğu gibi bana her platformdan ulaşarak, sorularınızı sorabilir, merhaba diyebilir, kahve ile ilgili konuşabilirsiniz.

Güzel dostluklar kurduğum herkese çok teşekkür ederim. Hepinizden çok öğrendim, bildiğim kadarını da hep paylaşmaya çalıştım.

Not: Hatalar varsa affola, güzel anılar varsa yazabilirsiniz :)
Not 2: Instagramdan da her zaman yazabilirsiniz.

Saygılarımla,

levent
Forum üyesi olarak burada sizden ve birçok arkadaştan çok değerli bilgi ve tecrübeler edindim ve hala ediniyorum, çıktığınız yeni yolda başarılar dilerim, burada olmaktan çok mutlu olmakla beraber yeni bir adresim daha olacağından da ayrıca mutluyum.
 
Adamlar kendilerine forum almışlar, büyük oranda oraya içerik sağlayacaklardır. Sanırım kahvekulubu.net 'i devralmışlar. :)

Edit: k a h v e l e r . n e t yazınca kahvekulubu.net olarak düzeltiyor. :)

Bu pek hoş bir şey değil zannımca...

Magazin severim, girip orayı da okuyayım dedim, browser'ım kullanıcı adı + şifre hatırladı. Hesap açmışım önceden, "aa ne yazmışım" bakayım dedim, banlanmışım.

lolwut 😶
 
Yanlış anlaşılma olmaması adına bir kaç aydır olan link değişimi özelliği kapatıldı. Bilgilerinize…
 
Ne vedası yahu, başka platforma geçiyor olmanız veda gerektiren bir durum değil.
Kahvemasasını büyütüp başka platforma taşıyprsunuz. Başarılarınız daim olsun.
Ama bunu bi veda olarak kabul etmiyorum.
Selamla.
 
Geri
Üst