teyyaredenkahve
Barista
- Konum
- İstanbul
- İsim
- Levent
Herkese merhaba,
Dünkü Kahve Masası yayınından ve bugünkü paylaşımlardan sonra bir çok soru aldım. Haftasonu bir açıklama yapacaktım ama biraz öne almam gerekti çünkü ilave sorular aldım. İsmail ile beraber başka bir kahve platformunu devraldık.
Kurucularından olduğum, ailemden, kendimden çok fazla zaman ayırarak (3600 e yakın mesaj... 100’e yakın konu) buralara kadar gelmesinde büyük emeğimin olduğunu düşündüğüm bu forumdaki editörlük vasfını, etik olmayacağından dolayı bırakmam gerekiyordu fakat bugün itibari ile son verildiğini şans eseri fark ettim. Böyle olmalı mıydı? Hayır, ama oldu.
Sebeplerine girmemek sanırım şu aşamada daha uygun olacak. Magazin kısmını seviyoruz ama bence gerek yok
En baştan beri benim için adı ne olursa olsun (Kahve Kulübü, Kahve Masası, diğer forumlar, platformlar, festivaller, atölyeler, instagram, toplu alımlar, özel indirimler, vs) hepsi aynı amaca hizmet ediyor.
Samimi bir şekilde paylaşımlar yapıldığında kazanan hep kahveseverler ve kahve sektörü oluyor.
Bu zamana kadar kimseyi rakip görmedim, kimseye saygısızlık yapmamaya çalıştım ve kelimelerimi hep itina ile seçtim. Buna devam edeceğim.
Benim de bu süreçte hatalarım elbet olmuştur ve olacaktır. Önemli olan saygı çerçevesinde beraberce bunları çözmek ve karşılıklı fayda sağlamak. Tarafıma hakaret bile edilse, imalar bile yapılsa, hiç bir zaman olumsuz tarafından bakmadım. Fikir ayrılığına düştüğüm kişilere karşı, huzursuzluk yaratmamak ve birleştirici olmak adına, maruz kaldığım yakışıksız üslup ile aleni bir şekilde cevap vermedim. Birleştiren şey hep kahveydi.
Her zaman olduğu gibi bana her platformdan ulaşarak, sorularınızı sorabilir, merhaba diyebilir, kahve ile ilgili konuşabilirsiniz.
Güzel dostluklar kurduğum herkese çok teşekkür ederim. Hepinizden çok öğrendim, bildiğim kadarını da hep paylaşmaya çalıştım.
Not: Hatalar varsa affola, güzel anılar varsa yazabilirsiniz
Not 2: Instagramdan da her zaman yazabilirsiniz.
Saygılarımla,
levent
Dünkü Kahve Masası yayınından ve bugünkü paylaşımlardan sonra bir çok soru aldım. Haftasonu bir açıklama yapacaktım ama biraz öne almam gerekti çünkü ilave sorular aldım. İsmail ile beraber başka bir kahve platformunu devraldık.
Kurucularından olduğum, ailemden, kendimden çok fazla zaman ayırarak (3600 e yakın mesaj... 100’e yakın konu) buralara kadar gelmesinde büyük emeğimin olduğunu düşündüğüm bu forumdaki editörlük vasfını, etik olmayacağından dolayı bırakmam gerekiyordu fakat bugün itibari ile son verildiğini şans eseri fark ettim. Böyle olmalı mıydı? Hayır, ama oldu.
Sebeplerine girmemek sanırım şu aşamada daha uygun olacak. Magazin kısmını seviyoruz ama bence gerek yok
En baştan beri benim için adı ne olursa olsun (Kahve Kulübü, Kahve Masası, diğer forumlar, platformlar, festivaller, atölyeler, instagram, toplu alımlar, özel indirimler, vs) hepsi aynı amaca hizmet ediyor.
Samimi bir şekilde paylaşımlar yapıldığında kazanan hep kahveseverler ve kahve sektörü oluyor.
Bu zamana kadar kimseyi rakip görmedim, kimseye saygısızlık yapmamaya çalıştım ve kelimelerimi hep itina ile seçtim. Buna devam edeceğim.
Benim de bu süreçte hatalarım elbet olmuştur ve olacaktır. Önemli olan saygı çerçevesinde beraberce bunları çözmek ve karşılıklı fayda sağlamak. Tarafıma hakaret bile edilse, imalar bile yapılsa, hiç bir zaman olumsuz tarafından bakmadım. Fikir ayrılığına düştüğüm kişilere karşı, huzursuzluk yaratmamak ve birleştirici olmak adına, maruz kaldığım yakışıksız üslup ile aleni bir şekilde cevap vermedim. Birleştiren şey hep kahveydi.
Her zaman olduğu gibi bana her platformdan ulaşarak, sorularınızı sorabilir, merhaba diyebilir, kahve ile ilgili konuşabilirsiniz.
Güzel dostluklar kurduğum herkese çok teşekkür ederim. Hepinizden çok öğrendim, bildiğim kadarını da hep paylaşmaya çalıştım.
Not: Hatalar varsa affola, güzel anılar varsa yazabilirsiniz
Not 2: Instagramdan da her zaman yazabilirsiniz.
Saygılarımla,
levent
Son düzenleme: