kahvekolik.barista
Barista
- Konum
- istanbul/kadiköy
- İsim
- Koray ERDOĞDU
Daha fazla
- İsim
- Koray ERDOĞDU
- Espresso Makinesi
- kees wan der westen
- Değirmen
- mahlkonig ,comandante
- Ekipmanlar
- cezve,cezve,cezve
evet aslında biraz kalın öğütüyorum yakın bir zamanda bunun la ilgili bir paylaşım da bulunacağım.Red clix 22 klik bugün demledim, çok kalın geldi üstattk değil de mokapot gibiydi sanki. Benim cmd de mi sorun var yoksa zaten kalın bir öğütüm mü acaba