Ben plastik ayar gösterici şeyi biraz kırıp açıp temizledim sonunda...bu arada temizlik yapabildinmi hocam
Bu yöntemle çıkıyor evet. Içini açıp derinlemesine temizlik de yapabilirsiniz. Vida kirilmiyor sadece zedeleniyor çok zarar vermeden açılabiliyor el gücüyle.Ben içine fırça sokup alttan epey toz dökülmesini sağlıyorum.. Sonra da üste içine iyice fırça yaparak sonra da ters çevirip 1 kaç kere elimle de vuruyorum mevcut olan bütün tozlar dökülüyor vidayı sökecem diye zarar vermekten iyidir diye düşünüyorum
Ben de öyle düşünüyordum da ucundaki yeri hafif kırıp içini açınca gördüm ki bayağı kolay temizlensin diye başarılı bir şekilde tasarlanmış cihaz.Bence ticari 1 düşünce olabilir diye düşünüyorum .. kullanıcı odaklı değil bu cihaz
Öncelikle sıfır noktasını bulun. Eksilerde olabiliyor veya farklı bir noktada olabilir. Ben bep sepet ile 5 civarı çekiyorum. Stok sepetlerde 12 gibi. Hangi sepeti kullandığınıza göre değişiyor.bende aldım tko öğütücü müzel memnunum delonghi ec685 makinem var aynısından olan var mı kahvelerı hangi ayarda cekebılıyor ben 18 -20 derecede öğütüm yapıyorum daha altında makıne zorlanıyor 16-18 gr arası çekirdek cekımı yapıyorum.