• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Anket Temmuz 2025 - Kahve Kulübü Toplu Alım Etkinliği

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Kocakurt
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Seçiminiz nedir?

  • Baristocrat

    Oy: 2 1.0%
  • Hound

    Oy: 5 2.5%
  • Tone

    Oy: 14 6.9%
  • Octagon

    Oy: 77 38.1%
  • Kimma

    Oy: 5 2.5%
  • Poka

    Oy: 2 1.0%
  • Coach

    Oy: 0 0.0%
  • Molecule

    Oy: 0 0.0%
  • Gordion

    Oy: 7 3.5%
  • Kernel

    Oy: 5 2.5%
  • Clean Cup

    Oy: 11 5.4%
  • Kronotrop

    Oy: 3 1.5%
  • Montag

    Oy: 11 5.4%
  • Zümrüt Karaca

    Oy: 4 2.0%
  • William's

    Oy: 23 11.4%
  • Grizzly

    Oy: 6 3.0%
  • Tetra

    Oy: 9 4.5%
  • Vitus

    Oy: 18 8.9%

  • Kullanılan toplam oy
    202
  • Anket kapatılmış .
Kavurma makinesi olarak "Loring" kullandıkları için bu ay "Octagon Coffee"ye oyumu verdim 😊👍🎯💯
 
Geniş seckisi , premium seckisi ve deneme setleri için vitus dedim ( gecen yıl çok keyifli geçmişti)
 
İkisi de Probat kullanıyor. Hemen hemen hepsiyle görüştüm. Forumda kendini tanıtan herkese direkt mesaj yoluyla sorum hangi makine kullanıyorsunuz. :) ilgi alanım çünkü.

liste şöyle

Loring
Kronotrop
Petra (Yeni geçen yıl aldılar)
Octagon

Probat
Petra
Boxx
Null
Montag
Williams Roastery
Kungpow coffee
Calibre
Coffee Department

Ghibli R15
Probador

Giesen
Coffee Sapiens
Coffee Department
Coffee Mio
Koffiebon Coffee
Lab Story Coffee
Coffeetopia
Kahvefabrika
Coffee Project
Delfiano
Grizzly Coff
Gloria Jeans
Fam coffee

Besca
Kimma
Spada
Kernel
Old School
Kafein kültür
Gordion

Golden
Vitus
A Roasting Lab
Moliendo

Öztürkbay
Kahverengi
Montag ve William geçen ay(olsa olsa 2 ay önce) Loring aldı. Kullanmaya başladılar mı bilmiyorum ama teslim edildiğini paylaştılar sosyal medyadan.

Birden fazla ve farklı marka makinesi olan kavurucular da var bu arada, Calibre mesela hem Roest'te hem Probat'ta kavuruyor kahvesine göre. Tamburluya ek olarak IKAWA kullananların da sayısı az değil.

Tek mesaj hakkımız(hala uygulanıyor mu bu kural ondan da emin değilim gerçi) olduğu için gelenek yerini bulsun; ben elim dolu olduğundan bu ay direkt pas geçiyorum gibi.
 
william dedim yine :)
 
İşini sevgiyle yaptığı için Octagon dedik tekrar :)
 
Zümrüt karaca +1
Aldığım bütün çekirdeklerinden çok memnun kalmıştım.
 
OCTAGON dedim espersso seçkisi için
 
Tone +1

Edit: Tekrar incelediğimde halihazırda Tone güzel bir indirim yapmış zaten, oyumu değiştirerek Octagon'a veriyorum. Espresso seçkisinde denemeyi istediklerim var.
 
Son düzenleme:
Geri
Üst