Hocam merhabalar. Crono kullandınız mı? Kullandıysanız eğer pour över ve espresso için ayrı ayrı değerlendirmeniz ne olur? Örneğin v60 için Baratza encore ile espresso için Lelit fred ile kıyaslayabilir misiniz?Filtre demlemelerinde kg521 başarılı olabilir ancak fiyat olarak espresso için mostronun yaptığı işi yapabilecek bir değirmen malesef bu piyasada yok, kg521 espresso öğütemiyor neredeyse moka pot için öğütümü zor yapıyor diyebiliriz.Mostroyu bir kaç aydır kullanıyorum hediye geldi bu arada para verip almadığım bir ürün, ancak fiyatının 2 katı değirmenlerle kıyaslayarak yaptığımız espersso öğütümlerinde çok şaşırtıcı bir şekilde başarılı çıktılar veriyor.
Bu işten keyif almak için değirmen alınacaksa ve bütçe varsa crono rakipsiz gibi.