• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Pour over kahve elektrikli öğütücü

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan volcano
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Filtre demlemelerinde kg521 başarılı olabilir ancak fiyat olarak espresso için mostronun yaptığı işi yapabilecek bir değirmen malesef bu piyasada yok, kg521 espresso öğütemiyor neredeyse moka pot için öğütümü zor yapıyor diyebiliriz.Mostroyu bir kaç aydır kullanıyorum hediye geldi bu arada para verip almadığım bir ürün, ancak fiyatının 2 katı değirmenlerle kıyaslayarak yaptığımız espersso öğütümlerinde çok şaşırtıcı bir şekilde başarılı çıktılar veriyor.

Bu işten keyif almak için değirmen alınacaksa ve bütçe varsa crono rakipsiz gibi.
Hocam merhabalar. Crono kullandınız mı? Kullandıysanız eğer pour över ve espresso için ayrı ayrı değerlendirmeniz ne olur? Örneğin v60 için Baratza encore ile espresso için Lelit fred ile kıyaslayabilir misiniz?
 
Hocam merhabalar. Crono kullandınız mı? Kullandıysanız eğer pour över ve espresso için ayrı ayrı değerlendirmeniz ne olur? Örneğin v60 için Baratza encore ile espresso için Lelit fred ile kıyaslayabilir misiniz?
Crononun eski modeli iki öğütümdede oldukça başarılıydı artık filtre için spesifik kullanıma yönelik dişli ile geliyor espressoda başarısız deniliyor, eski modelden kahve içme fırsatım oldu ve gayet keyifliydi.

Encore pour over için ideal bir değirmen ancak modifiye etmeden espressoya inemiyor o taraflara hiç gitmiyor.
 
Merhqba, ayrı bir konu açsam mı diye düşündüm. Ancak sonra burada sormak daha mantıklı geldiği için buradan bir soru sormak istiyorum.

Sizce Fellow ode mi timemore sculptor mı? Aradaki fiyata değiyor mu? Yoksa bir şekilde tin Coffee den fellow önsipariş mi vermeye çalışmalıyım?
 
Merhqba, ayrı bir konu açsam mı diye düşündüm. Ancak sonra burada sormak daha mantıklı geldiği için buradan bir soru sormak istiyorum.

Sizce Fellow ode mi timemore sculptor mı? Aradaki fiyata değiyor mu? Yoksa bir şekilde tin Coffee den fellow önsipariş mi vermeye çalışmalıyım?
Ön sipariş nasıl veriliyor acaba?
 
Lelit Fred kullanan arkadaşlarım acaba filtre öğütümü için hangi ayarı kullanıyorlar paylaşabilirler mi? Ben şahsen 7'ye getirip oradan biraz daha kalına doğru geçiyorum ama aralıksız bir öğütücü olduğu için daha da kalınlaşmalı mıyım yoksa buralar iyi midir emin olamıyorum.

Filtre performansımdan çok memnun değilim son dönemde dolayısıyla Fred ayarımla alakalı olabileceğimi düşünüyorum.
 
Herkese merhaba yalnızca filtre kahve içiyorum evimde. Elektrikli öğütücü almak istiyorum. Bütçe 20k. Fellow mu varia vs3 eureka mı df64 gen2 mi çok arada kaldım. Sizler ne önerirsiniz ?
 
Espressoya hayatta ilişmem diyorsanız fellow alıp devam edin hocam.
Fellow ile varia arasında filtre öğütüm kalitesi olarak fark var mıdır ? Bakımı daha mı zordur varia nın konik burr ve çapı küçük gözüküyor şuan bende comandante var bayağı benziyor burr çapı olarak.
 
Fellow ile varia arasında filtre öğütüm kalitesi olarak fark var mıdır ? Bakımı daha mı zordur varia nın konik burr ve çapı küçük gözüküyor şuan bende comandante var bayağı benziyor burr çapı olarak.
Bu videodaki üstat cmd kullanıyordu, Ode 2 aldı yorumlarda sorarsanız cevaplayacaktır. Varia alan var mı ben bilmiyorum, yorumlayan da görmedim, ben konik elektrikli değirmen kovalıyorum Femobook a68,Niche Zero,Lagom Mini ardından Varia vs3 4. sırada şuan benim için

 
Fellow ile varia arasında filtre öğütüm kalitesi olarak fark var mıdır ? Bakımı daha mı zordur varia nın konik burr ve çapı küçük gözüküyor şuan bende comandante var bayağı benziyor burr çapı olarak.


Varia'nın bakımı muhtemelen daha kolaydır, flat burrler genellikle biraz da baş ağrıtıyor o açıdan. Konik burrler çok daha basit bir mekanizma ile çalışıyor çünkü. Fakat gen1 olanlar için bazı motor sorunları duymuştum Varia için, gen2'de ne alemde bilmiyorum. İki ürünün de TR'de distribütörü var, o açıdan sorun yaşamazsınız diye tahmin ediyorum, yani inşallah :)
 
Bu videodaki üstat cmd kullanıyordu, Ode 2 aldı yorumlarda sorarsanız cevaplayacaktır. Varia alan var mı ben bilmiyorum, yorumlayan da görmedim, ben konik elektrikli değirmen kovalıyorum Femobook a68,Niche Zero,Lagom Mini ardından Varia vs3 4. sırada şuan benim için


Konik daha mı avantajlı flat burre göre filtrede neden konik bakıyorsunuz ?
 
Konik daha mı avantajlı flat burre göre filtrede neden konik bakıyorsunuz ?
Yok hocam bende düz var bir tane de konik bakıyorum, benim için filtre özelinde değil yani, ama bence de konik daha az uğraştırıcı
 
Yok hocam bende düz var bir tane de konik bakıyorum, benim için filtre özelinde değil yani, ama bence de konik daha az uğraştırıcı
Bende comandante var şuan. Alacağım değirmenin flat olması daha mantıklı galiba değil mi ?
 
Bende comandante var şuan. Alacağım değirmenin flat olması daha mantıklı galiba değil mi ?
Farklılık olması açısından evet ancak neden kullanacaksınız o daha önemli, bende düz elektrikli var espresso için şart diye aldım, k6 var taşınabilir lazımdı iş yerinde ve evde filtre ve mokapot yapıyorum şuan, eve de bi elektrikli konik alıp onda genelde filtre, ara ara espresso ve türk kahvesi yaparım diye istiyorum. Filtre özelinde düz bıçaklılar genelde sadece filtrede kalabiliyor konikler biraz daha çok yönlü oluyor benim tercih sebebim bu.
 
E
Farklılık olması açısından evet ancak neden kullanacaksınız o daha önemli, bende düz elektrikli var espresso için şart diye aldım, k6 var taşınabilir lazımdı iş yerinde ve evde filtre ve mokapot yapıyorum şuan, eve de bi elektrikli konik alıp onda genelde filtre, ara ara espresso ve türk kahvesi yaparım diye istiyorum. Filtre özelinde düz bıçaklılar genelde sadece filtrede kalabiliyor konikler biraz daha çok yönlü oluyor benim tercih sebebim bu.
Sadece filtre odaklı düşünüyorum. 2 kişilik demlemeler de yapıyorum bazen comandante ile uğraşmak istemiyorum hem de bir üst basamağa çıkmak istiyorum artık 5 senedir zaten cmd ile devam ediyorum.
 
Sadece filtre odaklı düşünüyorum. 2 kişilik demlemeler de yapıyorum bazen comandante ile uğraşmak istemiyorum hem de bir üst basamağa çıkmak istiyorum artık 5 senedir zaten cmd ile devam ediyorum.
Filtre odaklı düz bıçaklılar Ode Gen2 (64mm), Timemore 064 veya 078 (64-78mm), Eureka Zero Brew (55mm), Ceado E6P (64mm)

Ode Gen2 bildiğim kadarıyla en çok tavsiye edilen oluyor, Kafein Kültür 2. yıl etkinliğinde Timemore 078 kullandım oda gayet iyi ama fiyat daha pahalı, 068 yok sanırım. Eureka gönlümün efendisi, ona objektif yaklaşamıyorum o yüzden benim tavsiyeme uymayın 😅, Ceado mutlaka kaliteli bir değirmen ama ev tipi gibi durmuyor, çok yorumlayan da görmedim açıkçası.
 
Filtre odaklı düz bıçaklılar Ode Gen2 (64mm), Timemore 064 veya 078 (64-78mm), Eureka Zero Brew (55mm), Ceado E6P (64mm)

Ode Gen2 bildiğim kadarıyla en çok tavsiye edilen oluyor, Kafein Kültür 2. yıl etkinliğinde Timemore 078 kullandım oda gayet iyi ama fiyat daha pahalı, 068 yok sanırım. Eureka gönlümün efendisi, ona objektif yaklaşamıyorum o yüzden benim tavsiyeme uymayın 😅, Ceado mutlaka kaliteli bir değirmen ama ev tipi gibi durmuyor, çok yorumlayan da görmedim açıkçası.
Eureka oro mignon single dose nasıl peki ? Anladığım kadarıyla espresso içinde filtre için de öğütüm yapabiliyor. Bir de öğütüm ayarını çok inceden kalına alırken falan biraz sıkıntılı mı oluyor süreç ?
 
Geri
Üst