• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Olwen Coffee Company - Everyday Ritual

Cevabınız için çok teşekkürler aynen dediğiniz gibi yapıyorum genelde.
Colombia - Jairo Arcila Lychee Hakkında ne düşünüyorsunuz?gözüm ona takılmıştı

İnfüze bir kahve ancak kavurmada tat yoğunluklarını biraz baskıladık.İçerken damağınızı yormayacak bir profil oluşturduk.

İnfüze kahveler seviyorsanız mutlaka deneyin.

Estagfurullah ne demek.Ben teşekkür ederim ilginiz için.
 
Espresso sayfanızda ters osmoza magnezyum takviyesi yazmışsınız. Kalsiyum, Sodyum vs başka hiç bir şey önermiyor musunuz? Screenshot_2026-03-02-01-01-38-378-edit_com.android.chrome.jpg
 
Espresso sayfanızda ters osmoza magnezyum takviyesi yazmışsınız. Kalsiyum, Sodyum vs başka hiç bir şey önermiyor musunuz? Ekli dosyayı görüntüle 42377
selamlar,

Claris gibi sistemler için eklenmiş bir bilgi o, klasik ters ozmoz sisteminiz varsa o da yeterlidir.

Biz iadelini de yazmak istedik.Espresso'da Claris gibi magnezyum takviyeli filtreler kullanılınca performans daha yüksek oluyor.
 
Cesar Buesaquillo’yu v60 da denedim. Gayet güzel çekirdek. Vaat edilen notaları aldığımı söyleyebilirim. Olwen Roastery’i tebrik ederim. Güzel iş çıkarmışlar.
 
Keşke 5dk bekleseymişim, sepetimdeki diğerleri de tükenir mi acaba diye düşünüp panik siparişi verdim, 1315 sipariş numarasıyla denemek için sabırsızlanıyorum.
bize özelden denemek istediğiniz kahveyi yazın, denemeniz için ufak bir miktarda gönderebiliriz.

@coffeemaker teşekkür ederiz.
 
Kilogram olarak satın alma tercih ediliğinde birim fiyatı (tl/g) 250 gram tercihine göre daha fazla yansıyor. Tersi olması beklenir.
%35 kupon kodunuz var.Kiloluk kahvelerde de geçerli.

Bizim bu kupon dışında kiloluk alımlarda %15 indirimimiz var zaten.İki kampanya birleştirilemiyor.

teşekkürler.
 
14 Şubat kampayasında Idido ve Lalesa almıştım ama alımda alacak arkadaşlara referans olması adına deneyimlerimi aktarayım.

Idido festivalden aklımda kalmıştı, şu an elimdeki 14 çekirdek arasında favorim diyebilirim, rotasyona rağmen yarıladım paketi. Tam sevdiğim tip kırmızı/mor, tatlı ve fermente bi kahve, tatlar oldukça dengeli, gövdesi sevdiğimden biraz yüksek ama keyifli buldum doku olarak.

Lalesa da tertemiz, daha zarif, şeftali baskın hafiften çiçeksi bi kahve. Daha iki kere demleyebildiğim için sadece bu kadar yazabiliyorum.

Idido için kullandığım reçete şu şekilde;

20/360
ZP6 6.5(oldukça kalın, en azından bana göre)
Orea v4 Narrow + Fast taban + Kalita 185(no bypass olarak şekilde katlanmış)
92c Pınar(Sarnıç da iyi çalışıyor onu da bi tavsiye üzerine denedim)
80-240-360
1 dk bloom
3:00 civarı bitiş

V60'da daha denemedim, daha düşük gramaj veya konikte çalışmayabilir reçete ama elinizde düz taban varsa denemenizi tavsiye ederim, belki bypass olmadığı için Mugen'de ya da Kono'da çalışabilir diye tahmin ediyorum.

Alımda almadığım için alım ya da deneyim başlığına yazmadım.
 
14 Şubat kampayasında Idido ve Lalesa almıştım ama alımda alacak arkadaşlara referans olması adına deneyimlerimi aktarayım.

Idido festivalden aklımda kalmıştı, şu an elimdeki 14 çekirdek arasında favorim diyebilirim, rotasyona rağmen yarıladım paketi. Tam sevdiğim tip kırmızı/mor, tatlı ve fermente bi kahve, tatlar oldukça dengeli, gövdesi sevdiğimden biraz yüksek ama keyifli buldum doku olarak.

Lalesa da tertemiz, daha zarif, şeftali baskın hafiften çiçeksi bi kahve. Daha iki kere demleyebildiğim için sadece bu kadar yazabiliyorum.

Idido için kullandığım reçete şu şekilde;

20/360
ZP6 6.5(oldukça kalın, en azından bana göre)
Orea v4 Narrow + Fast taban + Kalita 185(no bypass olarak şekilde katlanmış)
92c Pınar(Sarnıç da iyi çalışıyor onu da bi tavsiye üzerine denedim)
80-240-360
1 dk bloom
3:00 civarı bitiş

V60'da daha denemedim, daha düşük gramaj veya konikte çalışmayabilir reçete ama elinizde düz taban varsa denemenizi tavsiye ederim, belki bypass olmadığı için Mugen'de ya da Kono'da çalışabilir diye tahmin ediyorum.

Alımda almadığım için alım ya da deneyim başlığına yazmadım.
yorumunuz için teşekkürler.


İndirim kodu kiloluk kahvelerde de aktif edilmiştir.
 
fiyat düzenlemeleri yapıldı, daha önce 1 kiloluk satın alan misafirlerimizde fiyat farkı varsa kontrol edilecek.
 
Öncelikle firmaya burdan tekrar teşekkür etmek istiyorum aldığım kahveyle ilgili sorun yaşıyınca hemen yenisini gönderelim dediler.Gayet ilgili profesyonel çalışıyolar.

Kahve deneyimi olarak Etiyopya Chelbesa'yı almıştım,limonlu ıhlamura benzettim tertemiz bi içim en ufak acılık ekşilik yok çok güzel kavrum buram buram limon otu geliyor.Limon otu notası sevenlerin favorisi olabilir.
 
1401numaralı sipariş ile bu ay alıma katıldım, yazılanları okuyunca sabırsızlıkla kahveleri bekliyorum
 
Geri
Üst