• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Nitelikli "Saat"

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan DaunterM
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Sattığıma üzüldüğüm saatimdi Oris Aquis
Yaklaşık bi 7-8 ay kullandım
73712e74-a3f6-4e9e-8a3e-006c4447dca7.jpegCasio Gshock 1000 adr saatim. Şuan mevcut ama kullanmıyorum. Bileklerim için bu saat fazla büyük, bir süre sonra bileğimde tahriş yapıyordu, nadiren de olsa takıyorum yine arada.fac37fd3-78df-4a04-a40f-dda180d60c3d.jpegbu da şuan mevcutta olan Steinhart Ocean One saatim. 39mm büyüklükte Swiss Made.
Eta mekanizma, safir camıyla ve bileğimin ince olması sebebiyle klasik giyimlerde kullanıyorum ve çok seviyorum.
IMG_1019.jpeg

Genel olarak swiss made saatlerine aşığım, en büyük hayalim Tag Heuer Aquaracer. Zamanında alma imkanım vardı almadım şuan 30-40 k olmuştur.
Bu tarz saatleri Türkiye Saat Forumu(Tsf) de çok alıp sattık. Ufaktan başlaya başlaya Rolex tag heuer aquracer a kadar getirmiştim kaldı.
Şuan Apple Watch var hepsini unutturdu.
Ama Otomatik özellikle swiss made saatler candır 😊
 
Merhabalar, Kahve gibi otomatik saatler de benim hobim. Tag Heuer vardı fakat sattım.
Şimdi Tudor GMT Pepsi modeli kullanıyorum ve aşırı memnunum. Hayalim ise Rolex Subdate, umarım alırım :)
 
Merhabalar, Kahve gibi otomatik saatler de benim hobim. Tag Heuer vardı fakat sattım.
Şimdi Tudor GMT Pepsi modeli kullanıyorum ve aşırı memnunum. Hayalim ise Rolex Subdate, umarım alırım :)
Rolex herkesin hayali. 2017 senelerinde submariner’lar dediğim forumda çok temiz güvenilir kullanıcılar tarafından 25 bin 35 bin bandında satılıyordu, keşke alsaymışım şimdi bakınca. Hayal gibi artık hatta hayal bile değil😀 o zaman submariner alamayınca sağlam, kullanılan malzemenin üst düzey olduğu, mekanizmasının Eta olduğu bir steinhart elde etmiştim. Submariner imitasyonu, ama çok çok kaliteli
 
en büyük hayalim Tag Heuer Aquaracer
Benimde, panerai luminor due hayalim var.

Yıllar öncede şu saati kaçırdığıma müthiş üzgünüm, 100dolar gibi bir rakama satmışlardı ve türkiyeye kargonuz var mı cevabını alana kadar tükenmişti/:


Eninde sonunda apple watch bataklığına düştük hakikaten. Birde “saat çok iyi telefon bağımlığını azaltıyor” diyerek kendi gönlümüzü eyliyoruz:)
 
Çok güzel parçalar paylaşılıyor, herkes çok zevkli bu forumda maşallah nazar değmesin 🧿
 
Merhabalar, Kahve gibi otomatik saatler de benim hobim. Tag Heuer vardı fakat sattım.
Şimdi Tudor GMT Pepsi modeli kullanıyorum ve aşırı memnunum. Hayalim ise Rolex Subdate, umarım alırım :)
Benim de tag-heuer’den sonraki hedefim Omega Dark Side Of The Moon ama şimdilik biraz daha tag ile devam edeceğim kesin :)
 

Ekli dosyalar

  • IMG_9703.jpeg
    IMG_9703.jpeg
    122.7 KB · Görüntüleme: 152
Sattığıma üzüldüğüm saatimdi Oris Aquis
Yaklaşık bi 7-8 ay kullandım
Ekli dosyayı görüntüle 25863Casio Gshock 1000 adr saatim. Şuan mevcut ama kullanmıyorum. Bileklerim için bu saat fazla büyük, bir süre sonra bileğimde tahriş yapıyordu, nadiren de olsa takıyorum yine arada.Ekli dosyayı görüntüle 25864bu da şuan mevcutta olan Steinhart Ocean One saatim. 39mm büyüklükte Swiss Made.
Eta mekanizma, safir camıyla ve bileğimin ince olması sebebiyle klasik giyimlerde kullanıyorum ve çok seviyorum.
Ekli dosyayı görüntüle 25865

Genel olarak swiss made saatlerine aşığım, en büyük hayalim Tag Heuer Aquaracer. Zamanında alma imkanım vardı almadım şuan 30-40 k olmuştur.
Bu tarz saatleri Türkiye Saat Forumu(Tsf) de çok alıp sattık. Ufaktan başlaya başlaya Rolex tag heuer aquracer a kadar getirmiştim kaldı.
Şuan Apple Watch var hepsini unutturdu.
Ama Otomatik özellikle swiss made saatler candır 😊
Bu Steinhart 39mm yi az kovalamadım ama bir türlü nasip olmadı :) benimde bilekler ince olduğundan 39mm gayet iyi bir ölçü, rolex alamayanlara heves gidermede iyi bir seçenek.
 
Bu Steinhart 39mm yi az kovalamadım ama bir türlü nasip olmadı :) benimde bilekler ince olduğundan 39mm gayet iyi bir ölçü, rolex alamayanlara heves gidermede iyi bir seçenek.
Saat müthiş 😍 rolex imitasyonu, dediğin gibi ulaşamayan için tatmin edici. Bunun yanında gerçekten bir isviçre saati, mekanizmasının Eta olması, paslanmaz çelikten kordonu, safir camıyla beraber kaliteyi hissettiriyor 😊
 
Bu saati kesinlikle çok beğeniyorum ve inanılmaz hoşuma gidiyor. Seiko 5 serisindeki en hoş duran saatlerden birisi bezeline kesinlikle rolex pepsi'yi anımsattığı için bayılıyorum. Ancak kordonu çok tarzım olamadığı için yollarımızı ayırmıştık. Bir merak ettiğim konu var. Kaç saat rezerve güç tutabiliyor acaba hiç denediniz mi?
Hocam valla ne yalan söyleyeyim test etmedim, bana alırken 40 saat dendi ki o civar bir şeydir çünkü iki gün takmasam duruyor saat.
 
Hocam valla ne yalan söyleyeyim test etmedim, bana alırken 40 saat dendi ki o civar bir şeydir çünkü iki gün takmasam duruyor saat.
Doğru. 4R36 mekanizma ortalama 41 saat güç rezervi tutar.(y)
 
takmaktan en çok keyif aldığım saatim ; sayın hamilton khaki (foto netten) , rolex'e değişmem valla :LOL: , umarım bir gün grand seikom ve nautilus 5711'im olur ama bunlar için doğan holding de spiker olmam gerekiyor sanırım :ROFLMAO:
 

Ekli dosyalar

  • hamilton-gents-khaki-field-mechanical-nato-watch-38mm-p27145-52628_image.jpg
    hamilton-gents-khaki-field-mechanical-nato-watch-38mm-p27145-52628_image.jpg
    154.1 KB · Görüntüleme: 153
Düğün günümde, odamda çıkardığım swatch irony, çok muhterem misafirim tarafından beğenildiğinden kendisini bir daha göremedim.

Sonra başka bir model irony daha aldım, onun da camı çatlamış su aldı biraz ama motoru sağlam evde duruyor. En son casio edifice var. Bir kaç tane daha alsaymışım keşke. Hayat şartları nedeniyle iki saati bir araya getiremedim.

Maalesef artık bu hayat şartlarında iki tane kaliteli saat almak epey zor.
 

Ekli dosyalar

  • 16812225278158643668004320862425.jpg
    16812225278158643668004320862425.jpg
    64.2 KB · Görüntüleme: 111
Geri
Üst