Mete35
Barista
- İsim
- Metehan
Daha fazla
- İsim
- Metehan
- Değirmen
- Comandante c40 mk4
- Ekipmanlar
- Comandante c40 mk4, v60, hiroia
- Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
- Evet
- Kahve Arkadaşlığı İl
- İzmir
- Kahve Arkadaşlığı İlçe 1
- Ödemiş
- Kahve Arkadaşlığı İlçe 2
- Tire
Sattığıma üzüldüğüm saatimdi Oris Aquis
Yaklaşık bi 7-8 ay kullandım
Casio Gshock 1000 adr saatim. Şuan mevcut ama kullanmıyorum. Bileklerim için bu saat fazla büyük, bir süre sonra bileğimde tahriş yapıyordu, nadiren de olsa takıyorum yine arada.
bu da şuan mevcutta olan Steinhart Ocean One saatim. 39mm büyüklükte Swiss Made.
Eta mekanizma, safir camıyla ve bileğimin ince olması sebebiyle klasik giyimlerde kullanıyorum ve çok seviyorum.

Genel olarak swiss made saatlerine aşığım, en büyük hayalim Tag Heuer Aquaracer. Zamanında alma imkanım vardı almadım şuan 30-40 k olmuştur.
Bu tarz saatleri Türkiye Saat Forumu(Tsf) de çok alıp sattık. Ufaktan başlaya başlaya Rolex tag heuer aquracer a kadar getirmiştim kaldı.
Şuan Apple Watch var hepsini unutturdu.
Ama Otomatik özellikle swiss made saatler candır
Yaklaşık bi 7-8 ay kullandım
Casio Gshock 1000 adr saatim. Şuan mevcut ama kullanmıyorum. Bileklerim için bu saat fazla büyük, bir süre sonra bileğimde tahriş yapıyordu, nadiren de olsa takıyorum yine arada.
bu da şuan mevcutta olan Steinhart Ocean One saatim. 39mm büyüklükte Swiss Made.Eta mekanizma, safir camıyla ve bileğimin ince olması sebebiyle klasik giyimlerde kullanıyorum ve çok seviyorum.

Genel olarak swiss made saatlerine aşığım, en büyük hayalim Tag Heuer Aquaracer. Zamanında alma imkanım vardı almadım şuan 30-40 k olmuştur.
Bu tarz saatleri Türkiye Saat Forumu(Tsf) de çok alıp sattık. Ufaktan başlaya başlaya Rolex tag heuer aquracer a kadar getirmiştim kaldı.
Şuan Apple Watch var hepsini unutturdu.
Ama Otomatik özellikle swiss made saatler candır




