Espressocaver
Üye
- İsim
- Tamam
Daha fazla
- İsim
- Tamam
Espresso makinaım Delonghi 9 yılına girdi hala ilk günü gibi ne arıza ne sorun ninja nasılmış bakalım izleyelim 