• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Ninja Luxe Café Premium Kullanıcı Deneyimi: Espresso, Filtre ve Cold Brew Tek Cihazda?

Kahvenizi evde nasıl demliyorsunuz?


  • Kullanılan toplam oy
    89
Sanırım ticari olarak kullanmak için soruyorsunuz çok uygun değil buna uygun endüstriyel cihazlara göz atın.
Sayın mokapot ticari olarak sordum hakkınız var.. Bizim kafe daha çok bistro tarzında atıştırmalık ve sıcak içeceklerde Türk kahvesi ve çay...Gençlerin espresso ve türevleri kahvelere düşkünlüģü var.. Bizim müşteri profilimiz daha çok olgun.. Malûm onlarda benim gibi bu yeni nesil kahvelere biraz yabancı.. Sıcak içeceklerde menüyü çeşitlendirmek adına günde 10 , 15 fincan sipariş daha fazlası zaten olmaz diye düşünüyor yada tahmin ediyorum.. Bu sebeple ninja luxe premıer serisi makina yeter bize diye düşündüm.. Bugün kargo kapıda elime ulaştı.. ilk denemeleri yaptım..ilk izlenimlerimde ve ilk kullanıyorum daha önce hiç kahve makinası kullanmamış biri olarak kullanımı gayet kolay pratik.. Sizin ve diğer bilgili profesyonel arkadaşların sorularımla başınızı ağrıtırsam kusura bakmayın.. sevgi ve selam ile...
 
Hepsiburada da Vodafone kodu ile 20.016₺
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_20251112-130633.png
    Screenshot_20251112-130633.png
    180.6 KB · Görüntüleme: 979
Son düzenleme:
Aldım çok fp bir noktaya geldi ninja, ydışından daha uygun şuan… hb ve ninjayı Tr fiyat politikası açısından tebrik etmek gerekir
 
Aldım çok fp bir noktaya geldi ninja, ydışından daha uygun şuan… hb ve ninjayı Tr fiyat politikası açısından tebrik etmek gerekir
Evtek kendisi hiç kampanya yapmıyor satıcılar Allah'tan yapıyor Amazon, Trendyol, Hepsiburada
Yurtdışından daha ucuz fiyata uzun zamandır çoğu markada görmüyorduk.
 
Birkaç deneme yaptım standart tschibo çekirdek ile, sonuçlar başarılı ilk etap için; premium çekirdek ve zamanla deneyimle tam damak tadına oturtulur.. bana ilk etapta bir tık sert geldi, tschibo gold ile..

Arkadaşlar makine sandığımdan kaliteli bir his ve detaylı menüye sahip; kutu açılırken bile farkını belli ediyor, kitaplar klavuzlar ve herşey paketli, fiziki olarak da mağazada incelediğimden daha iyi bir cihaz olduğunu anladım.. Son indirimli (20bin fiyatı) haliyle kaçmaz muazzam fırsat kesinlikle 👍 ilerleyen dönemde makine yaygınlaştığında rakiplerinden çok daha fonksiyonel olması sebebiyle fiyatı hızla artabilir diye düşünüyorum.
 

Ekli dosyalar

  • IMG_3866.jpeg
    IMG_3866.jpeg
    200.6 KB · Görüntüleme: 52
Birkaç deneme yaptım standart tschibo çekirdek ile, sonuçlar başarılı ilk etap için; premium çekirdek ve zamanla deneyimle tam damak tadına oturtulur.. bana ilk etapta bir tık sert geldi, tschibo gold ile..

Arkadaşlar makine sandığımdan kaliteli bir his ve detaylı menüye sahip; kutu açılırken bile farkını belli ediyor, kitaplar klavuzlar ve herşey paketli, fiziki olarak da mağazada incelediğimden daha iyi bir cihaz olduğunu anladım.. Son indirimli (20bin fiyatı) haliyle kaçmaz muazzam fırsat kesinlikle 👍 ilerleyen dönemde makine yaygınlaştığında rakiplerinden çok daha fonksiyonel olması sebebiyle fiyatı hızla artabilir diye düşünüyorum.
Sonunda kavuştunuz, Tchibo gold yakışmamış o makinaya 🤣
Market de Jacobs ve Tchibo gold görünce sessizce uzaklaşmak lazım
 
Evet nihayete erdirdik çok uzadı süreç ama :)) neyseki ekonomik oldu, sizede teşekkürler haberler için, güle güle kullanın
 
Teşekkür ederim takip edeyim biraz makineden memnun musunuz
En son aldığım cihazın değirmeni çekirdeği geç algılıyordu sonradan tamamen durdu sanırım sensörü bozuk geri gönderdim halen sonuçlanmadı, önceki elime geçen cihazı hediye almıştım 5 gün kullandım bir sorunu yoktu kendime aldığımı uzun kullanma şansım olmadı.
@AbdullahK uzun süredir kullanıyor onun yorumlaması daha uygun.
 
Son düzenleme:
Tamamen para israfı makine, vallahi yazık.
 
Linç yapıldığı yok yorumunuzu destekleyici açıklama yapmadan iyidir kötüdür demek doğru değil.
Kullananlar zamanla yorum yapar diye düşünüyorum. Hepimiz akıbetini görüp değerlendireceğiz makinenin. Umarım bizler yanılırız ve alanlar haklı çıkar.
 
Makine iyidir, değildir gerçekten tahmin etmek güç. Kullanıldıkça olumlu olumsuz yorumlar açığa çıkacaktır. 20 k bandındaki bir üründen açıkçası yüksek bir performans beklemek hayalperestlik olur. Ne kadar ekmek o kadar köfte misali. Zaten çok köfte varsa içinde mutlaka etten başka şeylerde vardır :)
 
Ben aldığımdan beri memnunum valla. Uzun vadede ne olacak göreceğiz. Ama bence light roast deneyip kendinizi üzmeyin. İyi bir değirmen olmadan güzel bi tat almak baya zor bence. Güzel bir değirmene para verince de ninja shark kullanır mısınız orasını bilemem. Yine de şimdiye kadar olan gözlemimi yazayım.

1- Barista asssist sadece ilk kullanımda veya yeni çekirdek aldığınızda işe yarıyor onun dışında pek de işe yaramıyor.
2- Herhangi bir yedek parça sıkıntısı çektiğimde ne yapacağım hakkımda en ufak fikrim yok.
3- Her shotta shower screen kirli kalıyordu. Puck screen aldım Temu'dan 53 mm. Biraz ufak geldi ama işe yarıyo. 53.5 veya 54 mm daha iyi iş görür.
4- Ben arıtma suyu kullanıyorum. Kullanım sıklığına göre haftada bir bazen de 4-5 günde bir Puly Caff ile 2 defa clean cycle yapıyorum.
5- Descale bi kere meraktan denedim. Çok uzun sürüyor. Gıcık ama gerekli bi süreç.
6- Atık su haznesi ya çok ufak ya da makine aşırı gereksiz atık su üretiyor. İçme suyu kullanıyorsanız canınız yanabilir :)
7- Derdini seviyim diyenler olabilir ama bunu da yazmak istedim. Sıcak su veren kısım akışı berbat olduğu için her yere kahve ve su sıçrıyor etrafı kirletiyor :)

Ben şimdiye kadar şu kahveleri deneyip beğendim gerisi pek hoşuma gitmedi bir türlü tutturamadım.
Brazil
Honduras Sanal
 
Geri
Üst