• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

NBA üzerine

Lakers mental olarak bitti maalesef. Davis'in olmayışı sadece 1 oyuncu eksikliği değil moral motivasyon olarak bitirmiş takımı peşinen malubiyeti kabullenip çıkmışlar. Şu takımın sakatlıklar sebebiyle bu hale düşmesi üzüntü verici.
 
Son düzenleme:
Hem Denver hem Phoenix tür atladı :cool: 👏🤘🤘
3. Çeyrekte Portland 14 sayı öne geçmesine rağmen Michael Porter biraz sorumluluk alıp skor yapınca, Lillard da dışardan biraz daha insan gibi performans vermeye başlayınca Nuggets turladı.
Lakers maçında da Booker coşmuş. Davis %100 olmayınca veya sakat olunca Lakers'ın turlaması imkansız gibi gözüküyordu zaten .
 
Hem Denver hem Phoenix tür atladı :cool: 👏🤘🤘
3. Çeyrekte Portland 14 sayı öne geçmesine rağmen Michael Porter biraz sorumluluk alıp skor yapınca, Lillard da dışardan biraz daha insan gibi performans vermeye başlayınca Nuggets turladı.
Lakers maçında da Booker coşmuş. Davis %100 olmayınca veya sakat olunca Lakers'ın turlaması imkansız gibi gözüküyordu zaten .
22 sayı attı ilk periyotta ohaa dedim en son 😁
 
Yarın sabaha karşı oynanacak Clippers & Dallas serisi de çok güzel olacak uzun zamandır bu kadar iyi ilk tur maçları izlememiştim çok iyi geldi pandemide.

Turu Clippers hala geçebilir ama Slovak kardeşimiz de destan yazıyor sanki bir üst turda ::: Dallas vs Utah daha leziz olacağa benziyor. Bakalım nasıl olcek ?
 
Yarın sabaha karşı oynanacak Clippers & Dallas serisi de çok güzel olacak uzun zamandır bu kadar iyi ilk tur maçları izlememiştim çok iyi geldi pandemide.

Turu Clippers hala geçebilir ama Slovak kardeşimiz de destan yazıyor sanki bir üst turda ::: Dallas vs Utah daha leziz olacağa benziyor. Bakalım nasıl olcek ?
O seride bütün maçları deplasman takımları mı kazandı?
 
Bugün Lakers - Sun's maçını izledim. Maçın başında havlu atmış bir Lakers, isteksiz Play-off dışı bir takım vardı daha ilk dakikalarda Sun's kontrolü eline alıp maç boyuda kontrol altında götürdü. Davis yine sakatlandı üstüne Caruso sakatlandı, fark bir ara 16 sayıya kadar indi ama yetmedi seriyi 3-3 getirmeye. Maçın yıldızı tartışmasız Devin Booker oldu şakır, şakır şiir gibi oynadı can çekişen Lakers'ın fişini çekti. Vogel dahil çok kişinin bileti kesilecektir Lakers tarafında.
 
Offf nasıl bir 6. maç öyle, Kawai insan üstü olduğunu ispatladı tekrar, 18/25 oranla oynadı ve bunların bir çoğu kritik şutlardı, maç sonuna kadar geriden gelen bir Clippers vardı, bu sefer maç sonunu çok daha iyi oynadılar.

Mindset 'leri düzelmişe benziyor, Jackson dışında ilk beşin hücum verimliliği çok düşüktü son maç acayip güzel olacak. Her ne kadar hep deplasman takımı kazanmış olsada ( en son 95 de olmuş bu olay) bu momentumu devam ettirecek takımın Clippers olacağını düşünüyorum. Utah ile Dallas 'ın eşleşebileceğini düşünmüyorum Gober faktörü var çünkü Clippers sanki daha güzel bir rakip olacak. Her durumda çok güzel maçlar izliyoruz, bu sporu iyiki seviyormuşum dedirtti bana yine Zabahın koründe:)
 
Offf nasıl bir 6. maç öyle, Kawai insan üstü olduğunu ispatladı tekrar, 18/25 oranla oynadı ve bunların bir çoğu kritik şutlardı, maç sonuna kadar geriden gelen bir Clippers vardı, bu sefer maç sonunu çok daha iyi oynadılar.

Mindset 'leri düzelmişe benziyor, Jackson dışında ilk beşin hücum verimliliği çok düşüktü son maç acayip güzel olacak. Her ne kadar hep deplasman takımı kazanmış olsada ( en son 95 de olmuş bu olay) bu momentumu devam ettirecek takımın Clippers olacağını düşünüyorum. Utah ile Dallas 'ın eşleşebileceğini düşünmüyorum Gober faktörü var çünkü Clippers sanki daha güzel bir rakip olacak. Her durumda çok güzel maçlar izliyoruz, bu sporu iyiki seviyormuşum dedirtti bana yine Zabahın koründe:)
Maçı izlemediğim için çok pişman oldum. Kawhi bütün tuşlara aynı anda bastı resmen, hani bilindik, soğuk mermi gibi ifadeye bürünüyor bazen o zaman metamorf moduna geçiyor bugün ki maçtada aynıydı. 5 sayı fark varken içeri drive edip bir sağ bir sol crossover atıp üstüne nefis bir jump shot ile taçlandırdı o an dedim Dallasa geçmiş olsun :) Maç sonu Doncic açıklaması '' Kawhi bizi yok etti '' başkada bir şey diyemedi garibim.
 
Maçı izlemediğim için çok pişman oldum. Kawhi bütün tuşlara aynı anda bastı resmen, hani bilindik, soğuk mermi gibi ifadeye bürünüyor bazen o zaman metamorf moduna geçiyor bugün ki maçtada aynıydı. 5 sayı fark varken içeri drive edip bir sağ bir sol crossover atıp üstüne nefis bir jump shot ile taçlandırdı o an dedim Dallasa geçmiş olsun :) Maç sonu Doncic açıklaması '' Kawhi bizi yok etti '' başkada bir şey diyemedi garibim.
Yılmaz Vural hocamın çok güzel bir tabiri var tam bunun için ama nbade basın açıklamasında söylenmez tabiii :D
 
Yılmaz Vural hocamın çok güzel bir tabiri var tam bunun için ama nbade basın açıklamasında söylenmez tabiii :D
hahaha aynen aynen hatta birileri Twitterd'a Volkan konak temalı bir görselde paylaşmışlardı :)
 
Bu seriyi geçmeleri için Kawhi'ın böyle oynaması gerekiyor başka çareleri yok. Zira ne Paul George gibi yıldız bir isimden ne de Marcus Morris'ten gerektiği kadar verim alamıyor Clippers. Reggie Jackson da olmasa seri çoktan gitmişti herhalde.
Doncic'i bu maçta özellikle ikinci yarıda içeride çok iyi savundular. Ama Doncic de özellikle son çeyrekte potaya gitmek veya orta/kısa mesafe denemek yerine hep pas çıkarıp takım arkadaşlarından isabet bekledi. Bu da Dallas'ın hücumda verimliliğini düşürdü.
 
Bu seriyi geçmeleri için Kawhi'ın böyle oynaması gerekiyor başka çareleri yok. Zira ne Paul George gibi yıldız bir isimden ne de Marcus Morris'ten gerektiği kadar verim alamıyor Clippers. Reggie Jackson da olmasa seri çoktan gitmişti herhalde.
Doncic'i bu maçta özellikle ikinci yarıda içeride çok iyi savundular. Ama Doncic de özellikle son çeyrekte potaya gitmek veya orta/kısa mesafe denemek yerine hep pas çıkarıp takım arkadaşlarından isabet bekledi. Bu da Dallas'ın hücumda verimliliğini düşürdü.
Bana göre Kawhi kesinlikle tamam ya devam maçlarının adamı ve bu noktada sazı eline alıp başlıyor çalmaya, 7. maçta varını yoğunu ortaya koyacaktır, eğer Luka iki çeyrek momentumu üstte tutarsa ki onu hedefleyecek o zaman kıran kırana belkide Play-offların en mükemmel maçını izliyor olacağız. Bu akşamda Bucks - Nets serisi başlıyor.
 
Bana göre Kawhi kesinlikle tamam ya devam maçlarının adamı ve bu noktada sazı eline alıp başlıyor çalmaya, 7. maçta varını yoğunu ortaya koyacaktır, eğer Luka iki çeyrek momentumu üstte tutarsa ki onu hedefleyecek o zaman kıran kırana belkide Play-offların en mükemmel maçını izliyor olacağız. Bu akşamda Bucks - Nets serisi başlıyor.
Evet 7. maç yarın TSİ 22:30 izlenir kesinlikle👍
Nets'te 3 süperstardan en az biri sakatlanmadıkça karşılarında duracak takım yok gibi gözüküyor.
 
First thing first:::: Nets karsisina cikabilecek en ters takimla eslesti cok zor bir seri, bizim icin de bir o kadar izlenesi. Sanki burdan cikan sampi gibi geliyor.

02:30 icin Cascavel Verde lungo espresso is my friend :p

Dallas Clippers icin ise 7. mac insani saatlere denk geliyor cok sukur zombiye dondum evdekilere anlatmada zorlaniyorum.
 
First thing first:::: Nets karsisina cikabilecek en ters takimla eslesti cok zor bir seri, bizim icin de bir o kadar izlenesi. Sanki burdan cikan sampi gibi geliyor.

02:30 icin Cascavel Verde lungo espresso is my friend :p

Dallas Clippers icin ise 7. mac insani saatlere denk geliyor cok sukur zombiye dondum evdekilere anlatmada zorlaniyorum.
Harden sakatlandıktan sonra bile ellerini kollarını sallaya sallaya aldı maçı Nets. Blake Griffin de oynamak için başka takıma gitmeyi bekliyormuş resmen :)
 
En az bir oyuncu sakatlanması lazım derken tam da kastettiğim buydu. All starlara rağmen Joe Harris play-offlarda muazzam katkı veriyor ve bugün Blake Griffin de skor katkısı verdi. Yetmiyormuş gibi bir de Harden'ın yokluğunda Mike James de süre almaya ve sayı üretmeye başladı. Gerçekten işi çok zor Bucks'ın.
 
Blake Griffin geceki macta resmen x-factor oldu. Irving ‘e ayri parantez acmak lazim bir de Milwakenin daha uzun oldugu her dakika iceri penetre edip ya skor uretti ya da bos adami cok iyi buldu, yer yer de uncle drew :-) dan enstanteneler sundu gecenin o saatinde kalp ritmini artiriyor bu adam!

Bir de Milwaki her ne kadar Brooklyne en ters gelecek takim kimligine sahip olsada Kevin Durant e sahipsen o denklemlerin hepsi bos ya, yine finaller MVP si olursa sasirmam. Tek uzuldugum Harden in eksikligi, su seriyi onunla izlemek isterdim sirf 2016 Golden States hucum gucuyle kiyaslamak icin, o tarihte boylesi gelmedi bundan sonra da cok zor vs diyorlardi....
 
Blake Griffin geceki macta resmen x-factor oldu. Irving ‘e ayri parantez acmak lazim bir de Milwakenin daha uzun oldugu her dakika iceri penetre edip ya skor uretti ya da bos adami cok iyi buldu, yer yer de uncle drew :) dan enstanteneler sundu gecenin o saatinde kalp ritmini artiriyor bu adam!

Bir de Milwaki her ne kadar Brooklyne en ters gelecek takim kimligine sahip olsada Kevin Durant e sahipsen o denklemlerin hepsi bos ya, yine finaller MVP si olursa sasirmam. Tek uzuldugum Harden in eksikligi, su seriyi onunla izlemek isterdim sirf 2016 Golden States hucum gucuyle kiyaslamak icin, o tarihte boylesi gelmedi bundan sonra da cok zor vs diyorlardi....
Ben Harden'nin seriye dönme ihtimali olduğunu düşünüyorum kaçırmayacaktır. 2016 deyince aklıma benim tek bir maç geliyor. Clevelend - Golden, ne muhteşem bir maçtır nasıl bir geri dönüş ve küllerden doğuştur. Uzun yıllar Nba tarihinde konuşulacak yegane mücadelelerde ilk 3 içindedir şahsi görüşüm. Atmosfer muazzam, Clevelend kafasını tam kaldırıcak bir şef Curry vuruyor bir Green acımasızca ve gaddarca dövüyor yetmiyor Klay sağlı, sollu üçlüklerle ölümüne potaya sayı üstüne sayı indiriyor. Derken, 5.günün şafağında Miğfer dibinde çıka gelen Gandalf misali Lebron Nba tarihinin ikonik bloğu ile bitmedi bu iş diyor.

Efsaneler efsanesi bloğu unutmayalım
 
Geri
Üst