• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

NBA üzerine

En az bir oyuncu sakatlanması lazım derken tam da kastettiğim buydu. All starlara rağmen Joe Harris play-offlarda muazzam katkı veriyor ve bugün Blake Griffin de skor katkısı verdi. Yetmiyormuş gibi bir de Harden'ın yokluğunda Mike James de süre almaya ve sayı üretmeye başladı. Gerçekten işi çok zor Bucks'ın.
Durrant olsun Kyrie olsun aslında kimi sayarsak sayalım uzun zamandır şampiyonluğa açlar, tam bir bölüm sonu canavarı takım şu anda Nets. Bu akşamki Clippers-Dallas maçı da muazzam olacak, o maç için özel kahve keyfi yapıcam :)
 
Ben de bu guzek Pazar aksami Nba keyfine ayirdim Lotx :-)

Durrant olsun Kyrie olsun aslında kimi sayarsak sayalım uzun zamandır şampiyonluğa açlar, tam bir bölüm sonu canavarı takım şu anda Nets. Bu akşamki Clippers-Dallas maçı da muazzam olacak, o maç için özel kahve keyfi yapıcam :)
 

Ekli dosyalar

  • AED92C0B-A996-4DB8-A6D8-60D813F9EAE7.jpeg
    AED92C0B-A996-4DB8-A6D8-60D813F9EAE7.jpeg
    144.4 KB · Görüntüleme: 22
Doncic nefis başladı, güzel step back şutlar üçlüklerle devam etti fakat 2. Çeyrekte biraz momentumu düştü gibi. Clippers tarafında Kawhiye George’un destek vermesi lazım savunmada sıkıntılılar.
 
Doncic nefis başladı, güzel step back şutlar üçlüklerle devam etti fakat 2. Çeyrekte biraz momentumu düştü gibi. Clippers tarafında Kawhiye George’un destek vermesi lazım savunmada sıkıntılılar.
Hocam yavaş yavaş 6. maç havasına giriyor. Tam bir kawhi doncic mücadelesine evrilecek. Takımların yorgunluğu savunmalarına sirayet edecektir bunu aşabilecek takım kazanacaktır. Son topa kalacaktır sanıyorum. Kim kazanırsa kazansın mükemmel maç oluyor bizim için keyif almak yeterli ama ben doncic tarafındayım:)
 
Maç gitti geldi gitti geldi, sonunda Clippers fişi çekti. Utah - Clippers maçı da aynı kalitede olacaktır. Doncic adına üzüldüm bende
 
Doncic ilk yarı efsane oynadı gerçekten ama hücumda o kadar desteksiz kaldı ki son çeyrek bitap düştü. Clippers'da Morris kendine geldi, Mann beklenenin üstünde iyiydi. Hücumda çok sorunları yok zaten ama Clippers'ın özellikle savunma ribaundu problemini çözmesi gerekiyor.
 
Utah Dallasa en fazla 1 maç verirdi bence de clippersın turlaması çok daha iyi oldu ama doncice üzüldük. Seneye artık doncic kardeşim :D
 
2020-2021 Nba sezonu MVP'si Jokic seçildi 👏

Ortalama 26,4 Sayı
Ortalama 8,4 Asist
Ortalama 10,9 Ribound
 
Bu sene ne çok sakatlık oldu, dün de Kyre Irving sakatlandı ve finaller boyunca dönmesini uzak bir ihtimal olarak görüyorum cidden şu 3 'lüyü doğru düzgün izleyemedik bu sene. Yan parçaları bile sakatlandı, sağlık nedenleriyle emekli olan bir Lamarcus 'da var. Finallerde Brooklyn vs X çok daha leziz olacaktı umarım burdan seriyi vermezler. Sakal en azından döneydi iyiydi. Bu arada tek başına bir süper star olarak seriyi ayakta tutmanın ne kadar zor birşey olduğunu dün Durant'de görmüş olduk. Sırf bu nedenle MJ, LJ ne kadar büyük oyuncular daha iyi anlıyor insan .

Bir de dün şöyle bir videoya denk geldim çok keyifli :) 30.sn sonrası acayip güzel


 
Bu sene ne çok sakatlık oldu, dün de Kyre Irving sakatlandı ve finaller boyunca dönmesini uzak bir ihtimal olarak görüyorum cidden şu 3 'lüyü doğru düzgün izleyemedik bu sene. Yan parçaları bile sakatlandı, sağlık nedenleriyle emekli olan bir Lamarcus 'da var. Finallerde Brooklyn vs X çok daha leziz olacaktı umarım burdan seriyi vermezler. Sakal en azından döneydi iyiydi. Bu arada tek başına bir süper star olarak seriyi ayakta tutmanın ne kadar zor birşey olduğunu dün Durant'de görmüş olduk. Sırf bu nedenle MJ, LJ ne kadar büyük oyuncular daha iyi anlıyor insan .

Bir de dün şöyle bir videoya denk geldim çok keyifli :) 30.sn sonrası acayip güzel



Nets açık ara favoriyken dün akşam Kyrie'nin sakatlığı olsun Buck's ın hücum yapısını Giannisin üzerine kurması olsun, olay bambaşka noktalara evrildi serinin 2-2 ye gelmesi durumunda çok farklı bir tablo oluşacağını tahmin ediyordum ama işin içine Kyrie'nin sakatlığı eklenince Nets tarafında tehlike çanları çalmaya başladı sanki, Bucks Giannisle hem hücum hem savunmada müthiş iş çıkardı.

Bu video efsaneler arasında kesinlikle, aslında olay Klay'ın Lebron için '' biraz incindi '' sözüyle başladı sonrası bu manalı gülüş ve ilk maçta 40 sayı Lebron 40 sayı Kyrie resitali oldu 😂
 
Geri dönüşlerin ismi Tyroon Lue ne yaptı etti Clippers’ı konferans finaline götürdü. Özellikle Kawhi’nin yokluğunda Paul George üstüne düşen sorumluluğu yerine getiriyor. Dün gecenin yıldızı kesinlikle Terance Mann nefis oynadı takım 25 sayı gerideyken 20 sayı buldu. Açıkçası Clippers’ın final oynamasını isterim.
 
Ne maclar izledik ama, ben de finallerde bu Clippers i izlemeyi cok istiyorum artik. Tarihi bir geri donustu, uykusuz gunlerimin canina degdi :-)

Geri dönüşlerin ismi Tyroon Lue ne yaptı etti Clippers’ı konferans finaline götürdü. Özellikle Kawhi’nin yokluğunda Paul George üstüne düşen sorumluluğu yerine getiriyor. Dün gecenin yıldızı kesinlikle Terance Mann nefis oynadı takım 25 sayı gerideyken 20 sayı buldu. Açıkçası Clippers’ın final oynamasını isterim.
 
Ne maclar izledik ama, ben de finallerde bu Clippers i izlemeyi cok istiyorum artik. Tarihi bir geri donustu, uykusuz gunlerimin canina degdi :)
Bu gece oynanacak Nets-Bucks maçı önemli eğer Clippers Suns geçer ve finale çıkarsa karşısına gelecek Nets eşleşmesinde zorlanır. Final maçlarına kadar Kyrie döner sakallı sakatlığından biraz daha kurtulur momentumlu oynarlar. Şayet Buck's gelirse Clippers'ın işi daha kolay olur gibi şahsi görüşüm.
 
Bu sene Lakers'mı şampiyon olur Nets'mi derken, Suns çıkıp Lakers'a hop hemşerim nereye nidasıyla evine yolladı, bizleri Lebron showdan mahrum bıraktı :) Bir taraftan Bucks sessiz ama derinden teker, teker rakiplerini avladı. Final serisi başladı durum 2-0 şampiyonluk Suns'a yakışır cümleleri ufaktan kulislerde dönmeye başlamıştı ki Greek Freak bir saniye 2-0 seriyi biz rövanş verdik asıl şimdi başlıyoruz diyerek seriyi 2-2 ye getirdi. Sonrasında dün gece Suns için işler güzel giderken, Bucks beyler bizim oyunumuz burda biter seneye görüşürüz diyerek kontrolü elini aldı ve işi bitirdi. Giannis çılgın Greek Freak tam 50 sayı attı dün gece, bu skoru üretirken bir yandan savunmada varını yoğunu ortaya koydu, sene başında takas edilecek söylentileri dolanan çocuk şampiyonluğu getirdi takımına, büyük oynadı , büyük liderlik yaptı hani V60 demlerken yada espresso için kilit bir dokunuş yapınca kupa nefis bir ambiansa bürünür ya aynen dün gece öyle kilit dokunuşlar yaptı. Chris Paul eli boş döndü yine sakallının ahı tuttu üzüldüm ama Bucks sonuna kadar hakketti. Zafer pastasında Lopez ve takımın geri kalanının özelikle Khris Middleton katkıları, emekleri, rolü çok çok önemliydi ve başardılar.
 
Geri
Üst