• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

NBA üzerine

Gökhanson

Barista
Konum
iSTANBUL
İsim
Gökhan Sontürk
Daha fazla  
İsim
Gökhan Sontürk
Değirmen
Commandante C40
Ekipmanlar
Commandante C40, Fellow Stagg Ekg, Origami Dripper, Fellow Mighty Carafe ,Epinox V60 Dripper, Epinox V60 Server, Timemore Black Mirror, Epinox Barista Kettle
Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
Evet
Kahve Arkadaşlığı İl
İstanbul
Kahve Arkadaşlığı İlçe 1
Üsküdar
Kahve Arkadaşlığı İlçe 2
Acıbadem
Twitter
GokSonturk
An itibariyle Miami Heat - Milwaukee Bucks maçını izlerken, Nba takip eden üyeler olduğunu düşünerek konu açmak istedim. Koyu bir Lebron taraftarı olarak, bu sene Lakers takımı, Davis ve Lebron'un sakatlıkları sonrası Playofflara, Play-ınn potası galibiyetiyle girebildiler. Lebron'un sakatlık sonrası maçlarda biraz çekingen ve risk almaktan kaçınan oyun yaklaşımı, takımın playofflara istedikleri gibi başlayamadıkları görüşündeyim. Şu an Playofflarda Phoenix Suns'a karşı seride 2-1 öne geçtiler 3. maçta alıştığımız Lebron ve Lakers oyun yapısına bürünebildiler fakat yolda zorlu rakipler var. Benim bu seneki playoff final karşılaşması Nets ve Lakers arasında olacağı yönünde, Nba 2021 sezonu şampiyonu sizce Lakers olabilir mi ? Yoksa Durant, Harden ve Kyrie üçlüsüyle Nets bu sene şampiyonluğu alır mı ?
 
Eğer sakatlık olmazsa nets rahat kazanır gibime geliyor
 
Maalesef (taraftarı olduğum için :)) Lakers uzun süren sakatlıklar sonrası ne hücumda ne de savunmada LeBron ve Davisli oyuna henüz tam geri dönemedi. Şu an takım olarak bir performanstan ziyade bireysel performanslar ön plana çıkıyor. Takımın birlikte oynama pratiğini kazanıp momentum yakalaması çok önemli. Tabi Drummond un gelmesi muazzam bir iş oldu. Yine de topun değerini bilen bir dış şutörün eksikliği hissediliyor (George hill gibi).
Son maçta fark açılıp salana kadar savunma ile Phoenixin nefesini kestiler ama bu bir maçlık mı yoksa devamlılığı olur mu hep beraber göreceğiz.
Nets de oldukça iyi bir takım Süper yıldızlarının yanında da maça etki edebilecek iyi oyuncuları var.
Geçen yıl Frank Vogel özellikle play-off zamanı rakibe göre çok iyi hamleler yaparak çok maç ve seri kopardı. Bu yılda benzer şeyler yapacağının sinyallerini veriyor.
Her iki konferans için de final yolu oldukça zorlu, bir tarafta Utah, Denver, Clippers, Dallas. Diğer tarafta Philadelphia, Milwaukee. Iki takımında öncelikle bunları geçmesi lazım :)
 
Maalesef (taraftarı olduğum için :)) Lakers uzun süren sakatlıklar sonrası ne hücumda ne de savunmada LeBron ve Davisli oyuna henüz tam geri dönemedi. Şu an takım olarak bir performanstan ziyade bireysel performanslar ön plana çıkıyor. Takımın birlikte oynama pratiğini kazanıp momentum yakalaması çok önemli. Tabi Drummond un gelmesi muazzam bir iş oldu. Yine de topun değerini bilen bir dış şutörün eksikliği hissediliyor (George hill gibi).
Son maçta fark açılıp salana kadar savunma ile Phoenixin nefesini kestiler ama bu bir maçlık mı yoksa devamlılığı olur mu hep beraber göreceğiz.
Nets de oldukça iyi bir takım Süper yıldızlarının yanında da maça etki edebilecek iyi oyuncuları var.
Geçen yıl Frank Vogel özellikle play-off zamanı rakibe göre çok iyi hamleler yaparak çok maç ve seri kopardı. Bu yılda benzer şeyler yapacağının sinyallerini veriyor.
Her iki konferans için de final yolu oldukça zorlu, bir tarafta Utah, Denver, Clippers, Dallas. Diğer tarafta Philadelphia, Milwaukee. Iki takımında öncelikle bunları geçmesi lazım :)
Lakers'ın en büyük kaybı bana göre bu sezon Howard'ın gitmesi, pota altında o varken bile nispeten sorun yaşanıyordu, fakat bu sene daha ciddi boyutta. Vogel Howard'ın boşluğunu Gasol ile ekarte etmek istedi ama olmadı, takımda hem üçlük hemde pota altı tehtidi anlamında oyuncu maalesef yok gibi Drummond geldi ama şahsi görüşüm istenileni oda veremiyor.

Bu akşam TR saati ile 22:30 da oynanacak maç önemli, Lakers playoff modunu açtı mı açmadı mı anlaşılıcak.Playofflarda Caldwell üçlük istikrarını yakalar ve destek sağlarsa Lebron ve Davisin işi biraz daha kolay olur düşüncesindeyim. Son maç molada Caldwelle üçlük atmalısın şeklinde serzenişte bulunuyordu Lebron, haklıda.

Dallas ve Bucks oldukça iştahlı gözüküyor. Utah keza öyle, ama Clippers için mental oyun yapıları tatmin edici değil, bir sonraki tura kalamayacaklar izlenimi veriyorlar. Keyifli ve güzel geçen Playoff serisi bizi bekliyor. Bu arada seyircilerin arenalara alınması ve görsel görüntüleri görmeyi özlemişiz.
 
Gasol maalesef çok yavaş kalıyor, artık ayakları şu anki hıza yetişmiyor. Pozisyon almayı, hamleyi biliyor ama işte hız olmayınca ancak idare ediyor. Drummond da tam tersi, o ebada göre hızı, manevra kabiliyeti oldukça iyi. Takımla beraber oynadıkça eksileri çok daha az gözükecektir. Tabi hücumda çok çok limitli elinde 1-2 tane silahı var, şutu yok gibi ama asıl ondan beklenen hücumdaki pota altı mücadeleyi ofansif olarak da tam yapamıyor gibi. Yine de büyük katkısı olduğunu düşünüyorum, ayakları hızlı eşleşme sorunu olduğunda dahi birçok kısayla eslesebiliyor, önemli meziyet.
Play-off modunu açtılarsa ve istenilen momentum yakalanırsa Lakers işi götürür. Sezon içinde ne kadar umarsamaz ise play-off da bir o kadar sertleşiyor takım. Lakersi 4 maçta yenmek pek kolay iş değil.

Clippers da bir sorun var gerçekten bariz şekilde gözüküyor bakalım toparlayabilecekler mi. Gerçi bence Dallas daha komple bir takım o sebeple elerse de şaşırmam.
 
Bu akşam oynanacak Lakers - Suns maçı Play-off modu hakkında bizlere ipucu verecektir. Dallas'da 4.Maç Doncic oynamayabilir hafif sakatlıktan dolayı, bu durumu değerlendirebilirse Clippers belki bir avantaj yakalayıp seriyi 2-2 ye getirebilir.
 
Labron geçen seneki Labron değil, AD ritim tutturmaya başladı ama bence ekstra birşey yapamazlarsa Batıdan çıkamaz diye düşünüyorum.

Benim final tahminim:

Batı
Denver - LA > Denver
> Denver - UTAH > Utah
LAC - UTAH > Utah

Doğu

Phil - NY > Phil
> Phil - Nets > Nets
Mil - Nets > Nets


Utah - Nets > Nets :)

şeklinde çok iddaalı olmayan bir tahmin dursun şurda bakalım :)

Adettendir : 23 MJ
 
Schroder dağınık oynuyor, Lebron sakatlık sonrası risk alamıyordu son maça kadar oda bir nebze toparladı. Davis tam play-off momentumuna girdi derken son maçta ters hareket yaptı dizden tekrar ufak bir sakatlık durumu yaşadı, bu akşam için durumu belirsiz. İş yine Kralda bitecek gibi gözüküyor bu akşam.

Buda benden olsun :)

Batı :
Denver - LA > LA
DAL - UTAH > DAL
DAL-LA> LA

Doğu :
MIL - NETS > NETS
PHIL - ATL > PHIL
NETS-PHIL > NETS

FİNAL : NETS - LA > LA :)
 
Ayrı başlık açmadan bir Beşiktaşlı olarak basketteki 2. takımım
Anadolu EFES İ tebrik ederim.👏👏👏👏
 
Play offlarda Jokic hayranlığımdan dolayı Denver'ı destekliyorum ancak son maç yine felaket bir savunma yaptılar böyle giderse değil şampiyonluk geçen seneki başarının da gerisinde kalacaklar maalesef. Hücumda Murray'in yokluğu da net hissediliyor.
Lakers konferans finali falan dahi oynasın istemiyorum açıkçası. Zira baya renkli ve izlemesi zevk veren takımlar var bu yıl play-offta.
Fenerbahçe taraftarı olarak Anadolu Efes'i de kutluyorum. Genel sezon ve F4 maçları bazında da kesinlikle hakedilmiş çok önemli bir başarı.
 
Son düzenleme:
Şuan maçı izliyorum.İkinci yarı izlemeye başladım (Efes taraftarim koyu) Lakers bu sene çok çekti.A.davis gene sakatlandi LeBron gündüz maçlarında bir acayip oynuyor.Nets şuan kağıt üzerinde favori fakat göz ardı ettiğimiz birşey var.Denver çok tehlikeli Philadelphia gibi bir gerçek var.Acikcasi supriz bir takım çıkabilir.
 
Şuan maçı izliyorum.İkinci yarı izlemeye başladım (Efes taraftarim koyu) Lakers bu sene çok çekti.A.davis gene sakatlandi LeBron gündüz maçlarında bir acayip oynuyor.Nets şuan kağıt üzerinde favori fakat göz ardı ettiğimiz birşey var.Denver çok tehlikeli Philadelphia gibi bir gerçek var.Acikcasi supriz bir takım çıkabilir.
bana göre de sürprizlere çok açık olacak bu seneki finaller. özellikle LA burdan bile çıkamayabilir eğer AD 'nin durumu kötü ise.
 
Denver Portlandı geçemeyecek buna çok eminim nedense :Dd
 
Play offlarda Jokic hayranlığımdan dolayı Denver'ı destekliyorum ancak son maç yine felaket bir savunma yaptılar böyle giderse değil şampiyonluk geçen seneki başarının da gerisinde kalacaklar maalesef. Hücumda Murray'in yokluğu da net hissediliyor.
Lakers konferans finali falan dahi oynasın istemiyorum açıkçası. Zira baya renkli ve izlemesi zevk veren takımlar var bu yıl play-offta.
Fenerbahçe taraftarı olarak Anadolu Efes'i de kutluyorum. Genel sezon ve F4 maçları bazında da kesinlikle hakedilmiş çok önemli bir başarı.
Jokic gerçekten iyi iş çıkarttı hakkını vermek gerekiyor. Batı tarafında hemen hemen tüm takımlar seriyi 2-2 yaptı bi Utah- Memphis maçı kaldı. Dün akşam Lakers maçını izlerken, çok güzel başladılar dedim Lebron play-off modunu açtı geliyor derken Davise nazar değdi maç gitti. Anadolu Efes şiir gibi oynadı ve hak ettiği şampiyonluğu getirdi kesinlikle.Efes maçını izlerken seneler önceki Fenerin Euro lig şampiyonluğu maçı geldi aklıma,gözler Bogdanı aradı, o esnada Hawks maçı vardı ve nefis bir üçlük sonrası kafasını sallıyordu yine tam tesadüf oldu 🔥
 
Şuan maçı izliyorum.İkinci yarı izlemeye başladım (Efes taraftarim koyu) Lakers bu sene çok çekti.A.davis gene sakatlandi LeBron gündüz maçlarında bir acayip oynuyor.Nets şuan kağıt üzerinde favori fakat göz ardı ettiğimiz birşey var.Denver çok tehlikeli Philadelphia gibi bir gerçek var.Acikcasi supriz bir takım çıkabilir.
Maç güzel başlamıştı Lebronun momentumu olsun Gasolun üçlükleri dedim tamam 3-1 olur seri, o ara Efesin maçada bakıyorum şampiyonluk kutlama derken bir döndüm ki Davis sakatlanmış, Kuzma pota altında deli deli savunma yapıyor. Sonrası Chris Paul suda kanın kokusunu alan köpek balığı misali sahneye çıktı seri 2-2 oldu.
 
3. Maçı izliyorum şu an, Sun’s çok hızlı momentum aldı. Savunmada zaten zorluk çekiyordu genel olarak Lakers bu maçta savunma yok gibi bişey, Vogel çaresiz, takım çökmüş durumda fark 34 sayı çok kötü.
 
3. Maçı izliyorum şu an, Sun’s çok hızlı momentum aldı. Savunmada zaten zorluk çekiyordu genel olarak Lakers bu maçta savunma yok gibi bişey, Vogel çaresiz, takım çökmüş durumda fark 34 sayı çok kötü.
Davis olmadan Lakers'ın hali çok kötü gerçekten. Bu oyunla Davis sezon boyu sakat olsa ilk 10'a giremez gibi gözüktü Lakers.
Chris Paul ne durumda acaba. Yeni iyileşmişken yine omzuna darbe aldı ve oyundan çıktı.
 
Eklemeyi unuttum Lillard sen nasıl bir adamsın ya? Maçı iki kere uzatmaya götüren üçlükler atıp, 55 sayı, 10 asist, 17/12 üçlük isabeti...
Neyse ki Jokic'li şanlı Denver'ımız maçı kazanmasını bildi.
 
Eklemeyi unuttum Lillard sen nasıl bir adamsın ya? Maçı iki kere uzatmaya götüren üçlükler atıp, 55 sayı, 10 asist, 17/12 üçlük isabeti...
Neyse ki Jokic'li şanlı Denver'ımız maçı kazanmasını bildi.
Açıkçası maçı izlemedim.Sabah kalktığım zaman gördüm.Denver Murray sakatlanmasaydı çok iyi takımdı.
 
Geri
Üst