• Mayıs Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Mayıs ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Montag Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Lelit Bianca V3 Espresso Makine



video bıraktım buraya arkadaşlar izlerseniz belki yardımcı olursunuz kör tapa ilede denedim 6 rakamını geçmiyor :(
 
Lelit Bianca alma arifesindeyim. Tek bir sorunum var tezgahımın derinliği. Her satıcıda farklı ölçüler görüyorum ve kafam çok karıştı. Biancav3 ün su tankı yanda olduğunda derinliği kaç cm yardımcı olabilir misiniz?
 
Ölçtüm şimdi, 40 cm derinliği var eğer su tankı yanda ise. Ben su tankını arkada kullanıyorum, tezgahım 50 cm.
Çok teşekkür ederim. 47,5 cm tezgah mesafem var. Ayakları tezgaha basabilir gibi... İki şekilde de oluru var gibi. Sağolun
 
Cihaz elime ulaştı fakat cihaz alttan su damlatıyor .:( Gelbura firması yiğit bey ile görüştüm tekrar gönderin kontrol sağlayalım dedi cihaz outlet kullanılmamış bir cihazdı fakat bu su nereden gelir anlamış değilim 2 gün boyunca sürekli bu şekilde su damlattı ve damlatmaya da devam ediyordu süreç uzamasın diye tekar mecbur kargolama yapmam lazımdı.Büyük ihtimalle tankın içinden sızıyor yada delik yada conta kaçırıyor tekrar geri göndereceğim umarım sorunum düzelir. :( Değerli yorumlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler 🙏
Hocam bu damlama nasıl çözüldü sorun neymiş?
 
instada paylaşım yapıyorsanız takipleşelim biancacılar evtipi_barista
 
Lelit Bianca V3

Önce makinede aşırı hızlı su akışı (30 sn de 500 ml den fazla) farkettim daha sonra ise

* flow kontrol pedalının su akışına etki edememesi, makine üzerindeki manometrenin sıfırda kalması (boş grup başlığı bile olsa yani kaşık takılı olmadan açtığımda pompa gücünü gösteriyor diye hatırlıyorum)

gibi sorunlar yaşıyorum gelburadan almıştım iletişime geçtim haber bekliyorum

Temizlik bakım vs yaptım ama düzelmedi pedal takılı kontrol edildi dışarıdan herhangi bir gevşeklik veya başka bir şey yok

Tecrübesi veya bilgisi olan var mıdır?
 
Lelit Bianca V3

Önce makinede aşırı hızlı su akışı (30 sn de 500 ml den fazla) farkettim daha sonra ise

* flow kontrol pedalının su akışına etki edememesi, makine üzerindeki manometrenin sıfırda kalması (boş grup başlığı bile olsa yani kaşık takılı olmadan açtığımda pompa gücünü gösteriyor diye hatırlıyorum)

gibi sorunlar yaşıyorum gelburadan almıştım iletişime geçtim haber bekliyorum

Temizlik bakım vs yaptım ama düzelmedi pedal takılı kontrol edildi dışarıdan herhangi bir gevşeklik veya başka bir şey yok

Tecrübesi veya bilgisi olan var mıdır?
Lelit Bianca V3

Önce makinede aşırı hızlı su akışı (30 sn de 500 ml den fazla) farkettim daha sonra ise

* flow kontrol pedalının su akışına etki edememesi, makine üzerindeki manometrenin sıfırda kalması (boş grup başlığı bile olsa yani kaşık takılı olmadan açtığımda pompa gücünü gösteriyor diye hatırlıyorum)

gibi sorunlar yaşıyorum gelburadan almıştım iletişime geçtim haber bekliyorum

Temizlik bakım vs yaptım ama düzelmedi pedal takılı kontrol edildi dışarıdan herhangi bir gevşeklik veya başka bir şey yok

Tecrübesi veya bilgisi olan var mıdır?
öncelikle geçmiş olsun basınç yokken neyi ölçecek? Video gönderebilir misin merak ettim açıkçası evtipi_barista instadan da gönderebilirsin
 
Geçmiş olsun,bir çok kişi farkında değil ve bilmiyor ama rotary pompalar içinde kahve olmadan boşa su akıtıncada basınç verir.Yani cihazınızın flush yaptığında da 9 bar göstermesi lazım.Bir arıza var cihazınızda
 
Geri
Üst