Merhaba
Birkaç hafta önce sanırım gıda zehirlenmesi geçirdim ve kendime gelmem 1 hafta sürdü.
O süreçten beri aylık alımda alıp severek içtiğim kahveleri canım çekmez oldu, geçen gün demledim, evet biraz bayatlamış ama eskiden olsa içerdim.
Şu an için sadece nescafe içiyorum, canım onu çekiyor.
Bu keyfimden de mahrum kalmak istemiyorum, var mıdır tavsiyesi olan
Birkaç hafta önce sanırım gıda zehirlenmesi geçirdim ve kendime gelmem 1 hafta sürdü.
O süreçten beri aylık alımda alıp severek içtiğim kahveleri canım çekmez oldu, geçen gün demledim, evet biraz bayatlamış ama eskiden olsa içerdim.
Şu an için sadece nescafe içiyorum, canım onu çekiyor.
Bu keyfimden de mahrum kalmak istemiyorum, var mıdır tavsiyesi olan