verstappen
Yeni Üye
- İsim
- Efe
Daha fazla
- İsim
- Efe
Merhabalar elimde beko CaffeExperto yarı otomatik espresso makinesi var. İnternetten araştırdığım kadarıyla kahve yapmaya çalışıyorum, 1:2 oranını tutturmaya çalıştım fakat 16 gr kahve koyup 24sn su akıtınca 65gr kahve çıkıyor. Anladığım kadarıyla hazır öğütülmüş yerine kendim bir öğütücü alıp daha ince çekmem gerekiyor kahveyi.
Öğütücüleri inceledim fakat aşırı pahalılar şuanda piyasada 3k altına alabileceğim güzel bi öğütücü var mı yoksa bütçemi mi arttırmalıyım.
Öğütücüleri inceledim fakat aşırı pahalılar şuanda piyasada 3k altına alabileceğim güzel bi öğütücü var mı yoksa bütçemi mi arttırmalıyım.