• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Kahve öğütücü önerisi.

verstappen

Yeni Üye
İsim
Efe
Daha fazla  
İsim
Efe
Merhabalar elimde beko CaffeExperto yarı otomatik espresso makinesi var. İnternetten araştırdığım kadarıyla kahve yapmaya çalışıyorum, 1:2 oranını tutturmaya çalıştım fakat 16 gr kahve koyup 24sn su akıtınca 65gr kahve çıkıyor. Anladığım kadarıyla hazır öğütülmüş yerine kendim bir öğütücü alıp daha ince çekmem gerekiyor kahveyi.

Öğütücüleri inceledim fakat aşırı pahalılar şuanda piyasada 3k altına alabileceğim güzel bi öğütücü var mı yoksa bütçemi mi arttırmalıyım.
 
Merhabalar elimde beko CaffeExperto yarı otomatik espresso makinesi var. İnternetten araştırdığım kadarıyla kahve yapmaya çalışıyorum, 1:2 oranını tutturmaya çalıştım fakat 16 gr kahve koyup 24sn su akıtınca 65gr kahve çıkıyor. Anladığım kadarıyla hazır öğütülmüş yerine kendim bir öğütücü alıp daha ince çekmem gerekiyor kahveyi.

Öğütücüleri inceledim fakat aşırı pahalılar şuanda piyasada 3k altına alabileceğim güzel bi öğütücü var mı yoksa bütçemi mi arttırmalıyım.
hocam merhaba ben de 4-5 ay öncesine kadar dedica ile bu soruları sorup ucuz öğütücü arayışına girmiştim.
Kesinlikle bütçe artırımına gidin ikinci el bir el değirmeni vs olabilir.
1zpresso q air iyi sonuç veriyor diyorlar başlangıç için
ben vosco kdcg018 almıştım beni tatmin etmedi oran yakalamak yine zor.
Bir de makinenizi kendiniz durdurmanız da gerekebilir tartı tam 1:2 oldığunda
 
hocam ben bu işlere ilk girdiğimde 6k lık öğütücü almıştım. makinem 25bin tl idi. denemediğim yapmadığım şey kalmadı. öğütücünüz iyi değilse iyi Espresso almak imkansıza yakın. sonra gittim18bine öğütücü aldım. Kahve içtiğimi anladım. 3bin espresso makinasından espresso alırsınız ama öğütücüden alamazsınız. o bütçelerde bence espresso el değirmeni alın 5,6bin civarlarına bütçe pahalı evet daha aşağısına espresso alamayıp paranızı çöpe atmazsınız
 
Merhaba,

Çoğu ekonomik veya pahalı kahve değirmeninde espresso ve Türk kahvesi için öğütüm boyutları kas gücü olarak zorluyor.
Bu nedenle doğrudan espressoya uygun değirmen seçmekte yarar var.
1Zpresso J-Ultra ve Kinu serisi espressoda oldukça başarılı, ancak sıfırları pahalı. İkinci el temiz bulabilirseniz şansınızı deneyebilirsiniz.

Bol şans.
 
Merhaba,

Çoğu ekonomik veya pahalı kahve değirmeninde espresso ve Türk kahvesi için öğütüm boyutları kas gücü olarak zorluyor.
Bu nedenle doğrudan espressoya uygun değirmen seçmekte yarar var.
1Zpresso J-Ultra ve Kinu serisi espressoda oldukça başarılı, ancak sıfırları pahalı. İkinci el temiz bulabilirseniz şansınızı deneyebilirsiniz.

Bol şans.
Q air nasıl hocam
 
Henüz kullanmadım. Fiyat / performans olarak başarılı bulunuyor, taşıması kolay. Bildiğim kadarıyla asıl tercih sebebi filtre kahve (V60, kahve makinesi, french press, sifon) öğütmek. Espresso öğütüm videolarında süre 55 - 65 sn civarı görünüyor; süreyi dert etmezseniz rahatlıkla kullanılabilir.
Türk kahvesi daha da uzun sürecektir. Muhtemelen zorlayıcı ve yorucudur.

Deneyimi olan forum arkadaşlarımız daha ayrıntılı bilgi verir.

 
Son düzenleme:
Geri
Üst