• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Sonuç haziran ayı ikame toplu alım SONUÇ. COFFEE DEPARTMENT

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan volcano
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Herkese selamlar, Ecuador Lugmapata tadım setinden son 5 adet, sonra kahve bitiyor, denemek isteyenler indirim bitmeden faydalanabilir.
Kahvelerin kavurma tarihi 10 haziran, yani demlemeye hazır halde gelecekler.
İyi akşamlar
O son 5ten bi tanesini de ben kaptım sanırım 💃🏼
Demlemeye hazır gelmesi de ayrı mutlu etti gelir gelmez denensin o zaman 🎉🎉
 
Öncelikle bu güzel kampanya da emeği geçenlere teşekkür ediyorum.Metin bey hep denemek istediğim bir kavurucuydu onu deneyelim buluşa içelim derken bir fırsat olmadı.Bu kampanya ile lugpamata tadım seti ile bir kahve daha aldım ve gelir gelmez denedim elimdeki imkanlar kısıtlı olmasına rağmen ( kötü bir öğütücü kötü bir filtre vs.) herşeye rağmen net kavun tadını aldım.Bu kahveyle alakası olmayanlar bile aldı.Bu derece güzel kahveyi ne kadar iyi kavurup analiz edip bulduysanız büyük başarı ben kendi adıma işinizi bu denli iyi yaptığınız için teşekkür ediyorum.Bir de sorum olacak yeniden stoklara girermi tekrar tedarik esecekmisiniz yoksa yeni hasatımı beklemeliyiz.Tekrardan teşekkür ediyorum herşey için. @metin
 
Öncelikle bu güzel kampanya da emeği geçenlere teşekkür ediyorum.Metin bey hep denemek istediğim bir kavurucuydu onu deneyelim buluşa içelim derken bir fırsat olmadı.Bu kampanya ile lugpamata tadım seti ile bir kahve daha aldım ve gelir gelmez denedim elimdeki imkanlar kısıtlı olmasına rağmen ( kötü bir öğütücü kötü bir filtre vs.) herşeye rağmen net kavun tadını aldım.Bu kahveyle alakası olmayanlar bile aldı.Bu derece güzel kahveyi ne kadar iyi kavurup analiz edip bulduysanız büyük başarı ben kendi adıma işinizi bu denli iyi yaptığınız için teşekkür ediyorum.Bir de sorum olacak yeniden stoklara girermi tekrar tedarik esecekmisiniz yoksa yeni hasatımı beklemeliyiz.Tekrardan teşekkür ediyorum herşey için. @metin
Tuncay bey merhaba,
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederiz. Afiyet olsun.
Lugmapata 2021 hasadından tedarik ettiğimiz kahveler elimizde tamamen tükendi. 2022 hasadı için çiftçi Roberto Vascones ile yazışmalarımız devam ediyor. Şu an kahvelerin hasadı tamamlanmak üzere, kahveler hazır olduğu zaman numune tadımı ve lot seçimi akabinde siparişimizi geçiyor olacağız. Biz de heyecanla bekliyoruz. :):coffee:
 
Şuraya Picopresso'da demlediğim bir Gobiado bırakayım. Cmd 7 klikte akış çok hızlıydı, nadiren de olsa indiğim 6 klik de harika bir shot verdi. Sanırım diğer çekirdeklere nazaran daha inceye gitmek gerekiyor espressoda. Cafede içtiğim espressoya çok yakındı. Asidi, gövdesi oldukça dengeli. Tarifimi bırakayım merak edenler için:
Cmd 6 klik
Picopresso
16.5 gr doz
39 gr çıktı
Hamidiye su
 

Ekli dosyalar

  • 1656533391027 (1).jpg
    1656533391027 (1).jpg
    100.8 KB · Görüntüleme: 40
Pedra Azul'dan V60'da verim alan arkadaşlardan reçete rica edebilir miyim? Sitedeki tarifle verim alamadım, sonrasında kendim ayarlayarak birkaç deneme daha yaptım ancak kahvenin potansiyeline hala ulaşamadım gibi geliyor.
 
Pedra Azul'dan V60'da verim alan arkadaşlardan reçete rica edebilir miyim? Sitedeki tarifle verim alamadım, sonrasında kendim ayarlayarak birkaç deneme daha yaptım ancak kahvenin potansiyeline hala ulaşamadım gibi geliyor.

Selamlar @Legolasdany

Ben bir mokapot demleyiciyim lakin coffeedepartmant kavrumundan verim alabilmek için en 20 gün degassing beklemelisin.
 
30 Haziran kavrumlu Gobiado'yu 3-4 kez demledim ama henuz düzgün bir bardak çıkaramadım. Düşük sıcaklık ve kalın ögütüm denememe rağmen hala acılık alıyorum ek olarak fazla düz bir cekirdek gibi duruyor. Kuru kokuda da pek güzel koktuğunu maalesef söylemeyeceğim.
Tavsiyesi olan var mı?
 
Bende aynı sorunları yaşıyorum tavsiyesi olan baya Metin beyin bir tarifi var mı
 
30 Haziran kavrumlu Gobiado'yu 3-4 kez demledim ama henuz düzgün bir bardak çıkaramadım. Düşük sıcaklık ve kalın ögütüm denememe rağmen hala acılık alıyorum ek olarak fazla düz bir cekirdek gibi duruyor. Kuru kokuda da pek güzel koktuğunu maalesef söylemeyeceğim.
Tavsiyesi olan var mı?
Ben farklı bir şey yapıyorum sanırım çünkü aldıklarım arasında en sevdiğim çekirdek oldu el gobiado.
 
30 Haziran kavrumlu Gobiado'yu 3-4 kez demledim ama henuz düzgün bir bardak çıkaramadım. Düşük sıcaklık ve kalın ögütüm denememe rağmen hala acılık alıyorum ek olarak fazla düz bir cekirdek gibi duruyor. Kuru kokuda da pek güzel koktuğunu maalesef söylemeyeceğim.
Tavsiyesi olan var mı?
Bu çekirdekte 94°C altına düşünce ben de verim alamamıştım, yüksek sıcaklıklarda deneyin.
 
Geri
Üst