• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

📉💥Kahve ve Ekipman İndirimleri

Şubelerinde fiyatlar internet sitelerinden farklı mı hocam. Ben de şubelerine gitsem mi diye düşünmekteydim siz de söyleyince aklıma yazmış oldum.
Hocam aslinda internet kampanyalardan daha ucuza geliyor ama belirtince ayni fiyattan veriyorlar gayet kibar ve hos sohbet arkadaslar. Eger ugrama imkaniniz varda ugrayin, hatta arkadas keramoya bayilmis diyin bir v60 denemek istediginizi belirtin...cidden bambaskaydi :) cebeci tarafinda mekanlari, aracla gidecekseniz otoparki dert etmistim ben, tam dukkan onune park ettim yol genis diye sikinti olmadi, belediyenin otoparki da varmis karsisinda ucretsiz.
 
Son düzenleme:
Son düzenleme:
Selam arkadaşlar clever dripper ve tüm ekipmanlarda %20 indirim başlattık.Gece 12de sona erecek.İyi alışverişler
 
Hem indirimi ilk haber vermeniz hem de yukarıdaki bilgiler için çok teşekkürler ama baya uğraştırıcı bir iş gibi göründü gözüme :) O yüzden normal yoldan aldım ve karttan 355 tl çekildi.
Aliexpress Leshu'dan aldığım timemore black mirror plus tartıyı bugün sıkıntısız şekilde teslim aldım. İlk alımda karttan 355 lira çekilmişti , Ptt'ye de sadece 10,48 tl'lik ek ödeme yaptım ve toplamda yuvarlak hesap 365 tl'ye mal oldu.
 
Hayırlı olsun hocam bakalım bende 310 tlye aldım vergı uygun gelir umarım
 
Benim de bugün geldi basic plus tartı. Tepki süresi daha hızlı, spin atarken ağırlık sapıtıyordu bazen onu düzeltmişler gibi. Ama gösterge ışıkları daha soluk, o hoşuma gitmedi. Bir yeri yaparken başka yeri değiştirmeseler güzel olacak ya da bilerek mi yapıyorlar acaba.
 
Nasıl ilk izleniminiz?
Black miror'un eski versiyonu olmadığı için onla bir karşılaştırma yapamam ama öncesinde bende klasik yeşil ekranlı kahve tartısından vardı. Ona göre daha stabil ve tepki süresi baya hızlı. Su dökme ile otomatik zamanlamanın başlaması da çok hoşuma gitti, önceki tartıya göre hayatımı kolaylaştırdı benim, tavsiye ederim.
 
Hayırlı olsun herkese. Benimki de Tuzla-Pendik arası sefer yapıyor. Akşam Tuzla'daydı, sabah Pendik'e geldi, sonra tekrar Tuzla'ya gitti. Sen taa kalk Çin'den buralara gel, kaderin Tuzla-Pendik arası gidip gelmek olsun. Neyse gelince ben de naçizane anladığım kadarıyla yazmaya çalışırım. Vergileri konuşmak yasal açıdan sıkıntı oluşturabiliyordu sanırım, toplamda 380 lira civarına denk geldi.
 
Geri
Üst