• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Anket ⛔Eylül 2022 - Kahve Kulübü Toplu Alım Etkinliği - Anket

nasıl olur da Incomman Coffee seçilmez hayret ediyorum. Bence artık birz farklı tadımlar yapılmalı.
 
IKEA ile Yataş arasında kaldım. Oylar IKEA'ya diyorum. 👍🏻
 
IKEA ile Yataş arasında kaldım. Oylar IKEA'ya diyorum. 👍🏻
Oğuzhan bey, son zamanlarda siz geishalardan / 90+ yıkanmışlara kadar speyşıl çekirdekleri hüpletirken, bizim orta sınıf tadımlarımızı unutmuşsunuz(:
Bal Geyşamı içer ayaklarımı uzatırım, gerisi benim problemim değil diyorsunuz sanki(:
 
CoffeeNutz'dan yana oyumu kullandım. Aylık yapılan oylama ile ilgili yapılan postun altına 2 yıldır takip ettiğim kadarıyla kavurucular nadiren yorum yapıyorlar. Yorum yapmalarında şahsım adına pek bir mahsur görmüyorum. Nihayetinde yetişkin insanlarız, kendi kararlarımızı kendi lehimize alabileceğimizi düşünüyorum. Bana göre oylamanın gidişatını en çok etkileyen, konunun en başında yorum yapan üyelerin mesajları oluyor; "şuna oy kullandım, bunu istiyorum.." şeklinde mesajlar. Eğer sonuna kadar hakkaniyetten taviz vermeyecek şekilde hareket edilecekse, oylama bitene kadar insanların etkilenmemesi adına konuya hiçbir mesaj atılamayacak şekilde düzenleme yapılabilirdi. Tabi böyle bir şey bile gereksiz ve abartılı olurdu. Kısacası mevcut sistemin iyi olduğunu düşünmekteyim.
 
Rem deneyelim ya coffenutz I herzaman deniyoruz.Belki Hakan bey kulübe özel bir Project hazırlar bellimi olur.Geçen yıllarda yapmıştı😂
 
CoffeeNutz'dan yana oyumu kullandım. Aylık yapılan oylama ile ilgili yapılan postun altına 2 yıldır takip ettiğim kadarıyla kavurucular nadiren yorum yapıyorlar. Yorum yapmalarında şahsım adına pek bir mahsur görmüyorum. Nihayetinde yetişkin insanlarız, kendi kararlarımızı kendi lehimize alabileceğimizi düşünüyorum. Bana göre oylamanın gidişatını en çok etkileyen, konunun en başında yorum yapan üyelerin mesajları oluyor; "şuna oy kullandım, bunu istiyorum.." şeklinde mesajlar. Eğer sonuna kadar hakkaniyetten taviz vermeyecek şekilde hareket edilecekse, oylama bitene kadar insanların etkilenmemesi adına konuya hiçbir mesaj atılamayacak şekilde düzenleme yapılabilirdi. Tabi böyle bir şey bile gereksiz ve abartılı olurdu. Kısacası mevcut sistemin iyi olduğunu düşünmekteyim.
Kısacık bir yazı içerisinde çelişki ve paradoksu aynı anda görmek ilginç oldu ve farklı bir deneyim oldu sağ olun.
 
Rica ederim farklı bir deneyim edinmenize sevindim. Gerçekleşen ile teoride olması gerekenin çelişkili olması bana göre paradoks oluşturmamalı. Burası nihayetinde bir forum, etkileşim sonucunda insanlar birbirinin kararlarını etkileyebilir. Bu etkileşim de ille kötü yönde olacak da değil sonuçta kahve alımında daha tecrübeli olan insanlar konu ile ilgili kararsız insanların karar almasını kolaylaştırabilir.
 
Yok yahu, bugün tam tersine az kafein almışım, şu anda çay ile açığı kaptmaya çalışıyorum :D
 
.+1 rem dedim .Yayeyle projectlerinimerak ediyordum.ilk oyumu onlara verdim inşallah güzel kahveler içeriz.Alımda emeğe geçenlere teşekkürler şimdiden.
 
Geri
Üst