CoffeeNutz'dan yana oyumu kullandım. Aylık yapılan oylama ile ilgili yapılan postun altına 2 yıldır takip ettiğim kadarıyla kavurucular nadiren yorum yapıyorlar. Yorum yapmalarında şahsım adına pek bir mahsur görmüyorum. Nihayetinde yetişkin insanlarız, kendi kararlarımızı kendi lehimize alabileceğimizi düşünüyorum. Bana göre oylamanın gidişatını en çok etkileyen, konunun en başında yorum yapan üyelerin mesajları oluyor; "şuna oy kullandım, bunu istiyorum.." şeklinde mesajlar. Eğer sonuna kadar hakkaniyetten taviz vermeyecek şekilde hareket edilecekse, oylama bitene kadar insanların etkilenmemesi adına konuya hiçbir mesaj atılamayacak şekilde düzenleme yapılabilirdi. Tabi böyle bir şey bile gereksiz ve abartılı olurdu. Kısacası mevcut sistemin iyi olduğunu düşünmekteyim.