• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Anket ⛔Eylül 2022 - Kahve Kulübü Toplu Alım Etkinliği - Anket

Ankete katılan firmalardan Loring marka kavurucu kullanan var mı? Bilen arkadaşlar yazabilirse sevinirim. Bu alımda, bu makinanın kavurma tekniği ile kavrulmuş çekirdekleri denemek isterim.
 
Son düzenleme:
Coffeenutz dedim
 
At Origin'den devam 😎
 
Kimma dedim. Umarım fiyat güncellemesi yapmayı unutmamışlardır. Diğer kahvecilere göre bayağı ekonomik.
 
Şöyle bir baktım seçkilere, yok aga. Çoğu ya elde kalanları bitiriyor ya da 1,5. sınıf çekirdekler kavuruyor. coffeenutz zaten neredeyse her hafta kampanya yapıyor dahasını beklemek doğru olmaz bence. Güncel seçkide en iyi gördüğüm coffeerem ve boxx oldu. basıyorum reyimi coffeereme, geçiyorum.
 
Arkadaşlar @tetra n caffeine ve eleonora coffee ayrıca eklenmiştir ankete. Bu noktada benim hatam. Atlanmış bir durum var. Geç olmuş bir durum ama dahada geç olmadan hemen sokalım istedim 2 firmayıda ankete.
 
Şöyle bir baktım seçkilere, yok aga. Çoğu ya elde kalanları bitiriyor ya da 1,5. sınıf çekirdekler kavuruyor. coffeenutz zaten neredeyse her hafta kampanya yapıyor dahasını beklemek doğru olmaz bence. Güncel seçkide en iyi gördüğüm coffeerem ve boxx oldu. basıyorum reyimi coffeereme, geçiyorum.
rem +1
artık bi yaye,
ballı bademli geisha içmeyelim mi
 
kahveye, çekirdeğe olan bakış açımız çoğu kişiyle pek uymadığı için anketlere ve tadım etkinliklerine karşı maalesef ki negatifim. hiç çıkmayacak bir kahveciye oy vermek çok sıkıcı... rem projectler aşkına coffee rem diyorum. seçilmese de alacağım zaten.. (:

Ankara'lılar, güzel çekirdek bulan diğerine haber versin ama. lütfen.
 
Department çıkmayacak sa kesinlikle sonuna kadar rem artık yaye yi kendim demlemeliyim Hakan abinin projectleri muhteşem zaten
 
Şöyle bir baktım seçkilere, yok aga. Çoğu ya elde kalanları bitiriyor ya da 1,5. sınıf çekirdekler kavuruyor. coffeenutz zaten neredeyse her hafta kampanya yapıyor dahasını beklemek doğru olmaz bence. Güncel seçkide en iyi gördüğüm coffeerem ve boxx oldu. basıyorum reyimi coffeereme, geçiyorum.
Sevgili @Eluna tamamen iyi niyetlerle belirttiklerine ek yapmam gerekiyor;

Grup-Al daha fazla alım ile indirim yapmamıza imkan vermek için kuruldu ve daha da fazla alım yapılacağı garanti olan, senede bir defa gerçekleşen böyle özel bir etkinlikte ben elbette elimden geleni sonuna kadar zorlarım.

Toptan satış yapmayan, sadece perakendeye odaklanmış bir yapımız var, bu alana yazmak istemezdim ama bu sebeple bunu belirtmem gerekli oldu.

Ayrıca düşünceli paylaşımın için çok teşekkür ederim.

🙏
 
@Ömer Aydın kesinlikle iyi niyetle, hatta şu niyetle yazdım; "Adam zaten indirimden indirime boğuyor bizi daha ne istiyoruz bre insanlar!" Yoksa açık konuşayım yaz başından beri tükettiğim kahvelerin %60-70i sizin kahvelerinizdir ve bundan da gayet memnunum. Hatta daha gelmesini merakla beklediğim juliette ve arbegona var, üstüne üstlük kardeşim bana sürpriz yapmak için berlina catuai siparişi vermiş😅, yani önümüzdeki aylarda da beraberiz.(bu arada tam da tahmin ettiğim gibi geisha açılmaya başladı birinci aya yaklaşırken(y))
Seçki konusunda sanırım şu an en zengin panama içeriği sizde, ki buna ninety plus da dahil. Oldukça kaliteli ve üst segment kahveleriniz var.
Bu sebeple beni yanlış anlamanızı hiç istemem, yazdığım herşey iyi niyetli. Zira hepimizin tecrübe ettiği üzere kötü niyetli kişiler seri bir şekilde forumdan uzaklaştırılıyor.
 
Önce sorulmuş ama ben de sorayım @Firma1 neden yok kendileri mi girmek istemedi Yaye ve Geisha mükemmel iki kahvesi var🤩
Merhabalar.

Teşekkür ederiz Güzel dilekleriniz ve desteğiniz için .şu ana kadar Toplu alımlara girmek için bir girişimimiz olmadı.Boyle bir girişim yapılıyor mu açıkçası onuda bilmiyorduk . yakın zamanda yeni kahveler seckimize eklemek istiyoruz . Toplu alim listesine davet gelmesi halinde sizlerle böyle bir platform aracılığıyla bulusmaktan mutluluk duyariz . 😊🙏🙏

Saygılarımızla 🙏🙏
 
Verdik reyimizi bakalım, bu sefer Başkent semalarındayız. ;)
 
Geri
Üst