Önce sorulmuş ama ben de sorayım @Firma1 neden yok kendileri mi girmek istemedi Yaye ve Geisha mükemmel iki kahvesi varSüper bir paylaşım
Sanırım kronotrop loring kullanıyordu.Ankete katılan firmalardan Loring marka kavurucu kullanan var mı? Bilen arkadaşlar yazabilirse sevinirim. Bu alımda, bu makinanın kavurma tekniği ile kavrulmuş çekirdekleri denemek isterim.
Peki @Firma1Arkadaşlar @tetra n caffeine ve eleonora coffee ayrıca eklenmiştir ankete. Bu noktada benim hatam. Atlanmış bir durum var. Geç olmuş bir durum ama dahada geç olmadan hemen sokalım istedim 2 firmayıda ankete.
rem +1Şöyle bir baktım seçkilere, yok aga. Çoğu ya elde kalanları bitiriyor ya da 1,5. sınıf çekirdekler kavuruyor. coffeenutz zaten neredeyse her hafta kampanya yapıyor dahasını beklemek doğru olmaz bence. Güncel seçkide en iyi gördüğüm coffeerem ve boxx oldu. basıyorum reyimi coffeereme, geçiyorum.
Evet bencede ultra olmazsa rem den içelimrem +1
artık bi yaye,
ballı bademli geisha içmeyelim mi
Sevgili @Eluna tamamen iyi niyetlerle belirttiklerine ek yapmam gerekiyor;Şöyle bir baktım seçkilere, yok aga. Çoğu ya elde kalanları bitiriyor ya da 1,5. sınıf çekirdekler kavuruyor. coffeenutz zaten neredeyse her hafta kampanya yapıyor dahasını beklemek doğru olmaz bence. Güncel seçkide en iyi gördüğüm coffeerem ve boxx oldu. basıyorum reyimi coffeereme, geçiyorum.
Merhabalar.Önce sorulmuş ama ben de sorayım @Firma1 neden yok kendileri mi girmek istemedi Yaye ve Geisha mükemmel iki kahvesi var![]()