• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Sonuç ⛔️ Sonuç Mart 2023 - Kahve Kulübü Toplu Alım Etkinliği

Aras kargo sıkıntıya sebep olsa da Puristika'ya kavuştum. Teşekkürler efenim 😊 hem kahvekulübü hem de espressoperfetto çok yakışıklılar ya.

Bu ayki toplu alım kampanyasıyla birlikte kahve hobisi yeni bir boyut kazananlardan biri de benim. Puristika-DF64 ikilisiyle ortamlarda onlaynım artık, gidem de az kafein komasına göz kırpam.

Screenshot_2023-03-29-19-59-06-96_965bbf4d18d205f782c6b8409c5773a4~2.jpg
 
6422c298b1da6 numaralı sipariş ile alıma katıldım. Pearl S modeline uygulanan indirim ile bir paket kahve ve kalibrasyon kiti yanında hediye gibi oldu. Katkısı olan herkese çok teşekkürler
Merhaba, bilmediğimden soruyorum. Tartıyı alırsak kalibrasyon kiti de almaya gerek var mı illa? Kendisi zaten kalibre halde gelmiyor mu?
 
@cemtolgaizm Cem Bey sisteminiz iki adet Kenya Kiandu almamıza müsaade etmiyor. Biz kendisini çok seviyoruz, bir tane ile yetinmek istemedik. Bir de muhtelif kartları denediğimizde taksit seçenekleri gözükmedi. Sistemsel bir hata mıdır, taksit seçeneği yok mudur? iyi çalışmalar.
Kahvelerde taksit olmuyor hocam sadece ekipman. Bir de Kenya stoğunun içinden geçilmiş olabilir bir bakayım.
 
Merhaba, bilmediğimden soruyorum. Tartıyı alırsak kalibrasyon kiti de almaya gerek var mı illa? Kendisi zaten kalibre halde gelmiyor mu?
Sonradan kalibre edebilmek için bazen kayabiliyor tartılardaki kalibrasyonlar. İlk etapta şart değil.
 
İlk defa firmadan kahve siparişi verdim. Alım yaptığım kahve dışında kahve gönderilmiş. İnstagram üzerinden ilettim durumu. İlgilenileceği iletildi. 1 kere de hatırlattım dönüş yapan yok. Hoş olmayan bir deneyim oldu. Umarım farklı arkadaşlar yaşamamıştır.
 
İlk defa firmadan kahve siparişi verdim. Alım yaptığım kahve dışında kahve gönderilmiş. İnstagram üzerinden ilettim durumu. İlgilenileceği iletildi. 1 kere de hatırlattım dönüş yapan yok. Hoş olmayan bir deneyim oldu. Umarım farklı arkadaşlar yaşamamıştır.
Selamlar, size ulaşılmış bugün. Bu yazdığınızdan önce mi sonra mı bilemiyorum ama yazdığınıza göre sonrasına denk geldi.
Herkese her şekilde en iyi hizmeti sağlamak için çalışıyoruz. Bazen aksaklıklar olabiliyor. Instagramdan da ulaşıldığı zaman gözden kaçırabiliyor arkadaşlarımız bu nedenle ay başında şirket telefon numaramızı ve email adresimizi belirttim. Yaşananlardan kaynaklı kusura bakmayın, afiyetler olsun.
 
Bir de ayın sonuna gelmişken ufak bir açıklama yapayım stoklarla ilgili. Son gün alacaktım olmadı diyenler olursa diye..
Duromina'da son paketlerdeyiz. First come first serve. Her an bitebilir.

Kenya 35kg kadar yeşil kaldı naptınız arkadaşlar Kenya'ya :D
Costa Rica aşağı yukarı 15-20kg gibi bir şey kaldı.

Yarın kampanyamızın son günü ona göre efenim, afiyetler.
 
Degassing beklemeden birer kupa patlattık Duromina - Divina - Siberia üçlüsünden. Divina ve Siberia'yı lilydrip ile baya ince bir öğütümde yaptım. Divina'dan turunçgil çok net geliyor gerçekten, kumkuat mandalina arası bir tad bariz. Siberia da çok güzel kahve. Duromina da oldukça güzel ama molent 36 clickte tek döküşle biraz duru oldu, onu da lilydrip ile yapacağım yine. Alımdan razıyız keşke Kabira da kalsaydı ay sonuna
 
Bir de ayın sonuna gelmişken ufak bir açıklama yapayım stoklarla ilgili. Son gün alacaktım olmadı diyenler olursa diye..
Duromina'da son paketlerdeyiz. First come first serve. Her an bitebilir.

Kenya 35kg kadar yeşil kaldı naptınız arkadaşlar Kenya'ya :D
Costa Rica aşağı yukarı 15-20kg gibi bir şey kaldı.

Yarın kampanyamızın son günü ona göre efenim, afiyetler.
Sevgili @cemtolgaizm kod kullanım süresi dışında diyor
 
Degassing beklemeden birer kupa patlattık Duromina - Divina - Siberia üçlüsünden. Divina ve Siberia'yı lilydrip ile baya ince bir öğütümde yaptım. Divina'dan turunçgil çok net geliyor gerçekten, kumkuat mandalina arası bir tad bariz. Siberia da çok güzel kahve. Duromina da oldukça güzel ama molent 36 clickte tek döküşle biraz duru oldu, onu da lilydrip ile yapacağım yine. Alımdan razıyız keşke Kabira da kalsaydı ay sonuna
Molent g50 kullanıyorum ben de. Divina, ve duromina için kaç click tavsiye edersiniz?
 
Molent g50 kullanıyorum ben de. Divina, ve duromina için kaç click tavsiye edersiniz?
Henüz normal v60 demlemesi yapmadım Divina için. Bugün click ayarlamayı unutup çektim bir tanesini, moka pot ayarında 17 clickte kalmıştı lilydrip ile demleyeyim dedim, normalde lilydrip ile 20-25 clicklerde yapmama rağmen başarısız bir demleme olmadı. Normal demlemelere muhtemelen degassing sonrası yani 5-6 gün sonra başlarım yaptığımda yazarım buraya da. Muhtemelen Divina için de ilk 36 click dener ama çoklu döküş yaparım. Duromina için 34 hatta belki 32 denerim sanırım bir dahakine çünkü 36'da baya büyük parçalar da kalmıştı kahve yatağında, duru tat şaşırtmamıştı yani.
 
Selamlar, size ulaşılmış bugün. Bu yazdığınızdan önce mi sonra mı bilemiyorum ama yazdığınıza göre sonrasına denk geldi.
Herkese her şekilde en iyi hizmeti sağlamak için çalışıyoruz. Bazen aksaklıklar olabiliyor. Instagramdan da ulaşıldığı zaman gözden kaçırabiliyor arkadaşlarımız bu nedenle ay başında şirket telefon numaramızı ve email adresimizi belirttim. Yaşananlardan kaynaklı kusura bakmayın, afiyetler olsun.
Merhaba,
İlginiz için teşekkür ederim. Dönüş sağlandı.
 
Henüz normal v60 demlemesi yapmadım Divina için. Bugün click ayarlamayı unutup çektim bir tanesini, moka pot ayarında 17 clickte kalmıştı lilydrip ile demleyeyim dedim, normalde lilydrip ile 20-25 clicklerde yapmama rağmen başarısız bir demleme olmadı. Normal demlemelere muhtemelen degassing sonrası yani 5-6 gün sonra başlarım yaptığımda yazarım buraya da. Muhtemelen Divina için de ilk 36 click dener ama çoklu döküş yaparım. Duromina için 34 hatta belki 32 denerim sanırım bir dahakine çünkü 36'da baya büyük parçalar da kalmıştı kahve yatağında, duru tat şaşırtmamıştı yani.
Bugün divina’yı demledim. 36 clickte 15/248 yaptım. 50/150/248 şeklinde 3.00 bitiş. Acı tatlar hakimdi aromalar baskılanmıştı. Yeni olduğum için süreyi çok ayarlayamadım 2.30 2.40 arası bitiş iyi olur gibi. Hem çaysı hem de yoğun gibi hissettim. Sanırım yarın 37 click denicem bir de.
 
Herkese merhabalar,
Mart ayında bizimle olan herkese çok teşekkür ederiz. Bizim için çok keyifli bir ay oldu. Umarız sizlerde aynı keyfi yaşamış ve memnun kalmışsınızdır.

Editörlerimiz depremzede fonu için bir oylama açtı. Sizlerin oylarına göre fonumuzu bağışlayacağız. Tam tutarın pazartesi belli olmasını hedefliyoruz.

Nisan ayının da keyifli geçmesini dilerim. @pacamara şefim kolay gelsin.
 
Yanlış anlaşılmaz umarım ama sormak istedim: ben alımlardaki %8'lik depremzede fonunun hangi kanallardan bölgeye aktarıldığını, ulaşma durumunu merak ediyorum.
Bilgi paylaşabilir misiniz lütfen?

Teşekkürler.
 
Geri
Üst