• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Sonuç ⛔️ Sonuç Mart 2023 - Kahve Kulübü Toplu Alım Etkinliği

Bugün dikkatimi çekti, Moccamaster bakayım dedim, Sitede %15 indirim kodu çalıştı, Sarısı olsa hemen alacaktım hanım faktöründen renk konusuna takıldım ( stoktaki renkleri beğendiremedim ) . Her ay kahve alacak değiliz ya, bu ay da belki makine ile ilerleriz.
 
Herkese Merhabalar,



Geçen sene Şubat ayındaki iyi veya kötü tecrübenizden sonra tekrardan Mart ayı toplu alımı için sizinle birlikte olmaktan mutluluk duyuyorum.



Geçen seneye göre daha çok kahve ile toplu alıma giriş yapıyoruz.



Biraz hazırlıksız yakalansam da bazı kahvelerimizin önümüzdeki gün veya haftalarda Espresso olarak ayrı bir profilde kavrulacağını da belirtmiş olayım.



Bu ay takip edebildiğim kadarıyla taleplerinize de karşılık verebilmek için 2 farklı indirim kuponu hazırladık.



Kodlar ilk mesajda yazıyor!



İndirim kodları, hali hazırda indirimi bulunan ürünlerde ve makine bundlelarında geçerli değildir.



Sitemizin alt yapısı nedeniyle tek siparişte maalesef iki kod aynı anda kullanılamıyor.



Sadece kahvelerde kavrulmuş stoğu kalmaması gibi bir durum olmadıkça 12.00’ye kadar verilen bütün siparişleriniz aynı gün kargodadır.

İstanbul içinde olup Yandex-Yango seçeneğini seçenler de aynı gün teslimattan yararlanabilir. Orası da Aras, UPS gibi bir kargo firması saat kaçta teslim ederler bilemiyorum. :)



300TL ve üzerinde siparişlerinizde kargo bizden. :)



Buradaki mesajları yoğunluk sebebi ile kaçırabilirim, takip etmeye çalışacağım ancak sipariş durumu veya problem ile ilgili lütfen

0536 558 8888 numaralı whatsapp hattımıza yazabilir veya info@espressoperfetto.com mailine mail atabilirsiniz.



Bol kahveli bir ay dilerim!

Herkese Merhabalar,



Geçen sene Şubat ayındaki iyi veya kötü tecrübenizden sonra tekrardan Mart ayı toplu alımı için sizinle birlikte olmaktan mutluluk duyuyorum.



Geçen seneye göre daha çok kahve ile toplu alıma giriş yapıyoruz.



Biraz hazırlıksız yakalansam da bazı kahvelerimizin önümüzdeki gün veya haftalarda Espresso olarak ayrı bir profilde kavrulacağını da belirtmiş olayım.



Bu ay takip edebildiğim kadarıyla taleplerinize de karşılık verebilmek için 2 farklı indirim kuponu hazırladık.



Kodlar ilk mesajda yazıyor!



İndirim kodları, hali hazırda indirimi bulunan ürünlerde ve makine bundlelarında geçerli değildir.



Sitemizin alt yapısı nedeniyle tek siparişte maalesef iki kod aynı anda kullanılamıyor.



Sadece kahvelerde kavrulmuş stoğu kalmaması gibi bir durum olmadıkça 12.00’ye kadar verilen bütün siparişleriniz aynı gün kargodadır.

İstanbul içinde olup Yandex-Yango seçeneğini seçenler de aynı gün teslimattan yararlanabilir. Orası da Aras, UPS gibi bir kargo firması saat kaçta teslim ederler bilemiyorum. :)



300TL ve üzerinde siparişlerinizde kargo bizden. :)



Buradaki mesajları yoğunluk sebebi ile kaçırabilirim, takip etmeye çalışacağım ancak sipariş durumu veya problem ile ilgili lütfen

0536 558 8888 numaralı whatsapp hattımıza yazabilir veya info@espressoperfetto.com mailine mail atabilirsiniz.



Bol kahveli bir ay dilerim!
641b5e911bfd0 nolu siparişim acaba ne zaman kargoya verilecek. Bu kadar da geç yollamaz!
 
641b5e911bfd0 nolu siparişim acaba ne zaman kargoya verilecek. Bu kadar da geç yollamaz!
Verilmiş olması lazım, geç yollama olmuyor bizde. Yarın kontrol edelim siparişinizi tekrardan. ✌🏼
 
641ecfb10aabc nolu sipariş ile ben de katıldım. geç olsun güç olmasın :D
 
@cemtolgaizm, Finca divina providencia espressoda nasıl sonuç veriyor?
 
çoğu kahvenin 250 gr paketleri bitmiş gözüküyor ama 500 gr ve kiloluk alıma izin veriyor. Sistemsel sıkıntı mı acaba
 
çoğu kahvenin 250 gr paketleri bitmiş gözüküyor ama 500 gr ve kiloluk alıma izin veriyor. Sistemsel sıkıntı mı acaba
Atanmış stoklar bitebiliyor bazen haftasonları. Teker teker açılıyor şuan.
 
Bir hafta içinde 2. siparişi geçecek kadar güzel bir kahveymiş Kenya Kiandu. Bir de bu hıza hayran kaldım. İlk siparişim öğleden sonra verildiği için ertesi günü geldi, 2. siparişi bu sabah 9.00 da verdim 16.30’da elime ulaştı. Kargo meselelerinin kangrenleştiği şu dönemde bu hız öyle iyi geldi ki anlatamam. Çünkü bazen acilen kahve içmeniz gerekebiliyor :) Degassing beklemeden bu kadar da güzel olamaz ki bir kahve yani :) Bir de Kenya sevmiyorum diye ahkam kesip bir haftada 750 gr Kenya kahvesi sipariş etmemin tatlı şokundayım hala. Grizzly ekibini yürekten tebrik ediyorum.
 
Selamlar, acaia Pearl mü Pearl s modelini mi tavsiye edersiniz? Farkları nedir? Değer mi aradaki farka?
 
Son düzenleme:
Acaia konusu açılmışken, kalibrasyon için sadece 100 gram lık bir ağırlık yeterli oluyor mu yoksa 500 gram da gerekli mi acaba?
 
Bu ay toplu alımdan üç paket kahve aldım, hepsini ayrı sevdim. Emeği geçen herkese teşekkürler.
 
Bir hafta içinde 2. siparişi geçecek kadar güzel bir kahveymiş Kenya Kiandu. Bir de bu hıza hayran kaldım. İlk siparişim öğleden sonra verildiği için ertesi günü geldi, 2. siparişi bu sabah 9.00 da verdim 16.30’da elime ulaştı. Kargo meselelerinin kangrenleştiği şu dönemde bu hız öyle iyi geldi ki anlatamam. Çünkü bazen acilen kahve içmeniz gerekebiliyor :) Degassing beklemeden bu kadar da güzel olamaz ki bir kahve yani :) Bir de Kenya sevmiyorum diye ahkam kesip bir haftada 750 gr Kenya kahvesi sipariş etmemin tatlı şokundayım hala. Grizzly ekibini yürekten tebrik ediyorum.
Normalde biraz daha gövdeli kahveler tercihim olmasına rağmen Kenya Kiandu AB benimde favorilerim arasına girdi, bir paket buzluğa attım fakat daha da alasım var 👹

p.s. kenya sevilmez mi hiç :D
 
Geri
Üst