Ahmet0092
Barista
- İsim
- Ahmet
Daha fazla
- İsim
- Ahmet
Merhabalar. Molent G50 ve Gaggia New Classic kullanıcısıyım. 3-4 klik öğütümlerde biraz yorsa da 5-7 kliklerde falan pek zorlanmadan öğütüm yapıyorum.
Lelit Fred hakkında çelişkili yorumlar okudum. Gürültülü, ayar yapması zor vs bunlar benim için sorun değil V60, moka pot vs için değil sadece espresso için kullanacağım.
Ancak elektrikli öğütücü almışken öğütüm kalitesi de artsın istiyorum şayet öğütüm kalitesinde molent g50 ile kayda değer bir fark olmayacak ise bir süre daha böyle devam eteme taraftarıyım.
Teşekkür ederim...
Lelit Fred hakkında çelişkili yorumlar okudum. Gürültülü, ayar yapması zor vs bunlar benim için sorun değil V60, moka pot vs için değil sadece espresso için kullanacağım.
Ancak elektrikli öğütücü almışken öğütüm kalitesi de artsın istiyorum şayet öğütüm kalitesinde molent g50 ile kayda değer bir fark olmayacak ise bir süre daha böyle devam eteme taraftarıyım.
Teşekkür ederim...
Son düzenleme:
