• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Düz bıçaklı uygun fiyatlı elektrikli değirmen ?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan fast24
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

fast24

Barista
Kg89 değirmenin çok kaliteli olmadığını biliyorum. Yine de almak isterim. Acaba kalıntı durumu nedir? 30g kahve için önce 15g çekip çöpe atmak mı gerekir? Fazla toz üretiyor mu?
 
Son düzenleme:
Kg79 kullandım nitelikli kahve serüvenimin başlangıcında. Belirttiğiniz model de benzer özelliklere sahiptir diye düşünüyorum. Retention kavramını pek bilmiyordum o zamanlar, demleme yaptığım tartı da 1 gr. hassasiyetliydi. Ancak temizlerken veya dozladığım kahveyi öğüttükten sonra ekipmana doldururken dikkatimi çeken bir retention olmamıştı. Çok toz üreten bir değirmen, aynı zamanda çok kalın partikül de üretiyor.

Şahsi fikrim, eğer el değirmeni kullanabilirim derseniz o ürünün fiyatına içtiğiniz kahvenin kalitesini çok çok arttıracak modeller mevcut (Timemore, 1zpresso, Molent gibi). İlla elektrikli değirmen istiyorum derseniz de bütçenizi biraz daha açıp, aşağıda linkini paylaştığım üç değirmenden birini almanızı tavsiye ederim. Öneri sırasına göre paylaşıyorum;

1. Baratza Encore

2. Wilfa Svart Aroma

3. Wilfa Svart Nymalt
 
Bu değirmenin çok kaliteli olmadığını biliyorum. Yine de almak isterim. Acaba kalıntı durumu nedir? 30g kahve için önce 15g çekip çöpe atmak mı gerekir? Fazla toz üretiyor mu?
Temmuz sonundan bu güne kadar kullanıyorum.Her gün içeceğim kadar kahveyi içtiğim sırada çekiyorum.Temmuzdan bu güne kadar 1,5 kg kahve çekdim.Bu gün hem hack işlemini yaptım hemde içini tozlardan kalıntılardan temizledim.Bende yeni başladım Azerbaycanda bizim burada fiyatı ucuzdu.
Bende merak ediyorum el değirmenine geçersem çokmu fark eder?
 
Başka cihaz kullanmadığım için neyin iyi neyin kötü olduğunu fazla bilmiyorum.En beğenmediğim noktası plastikden olan haznesi.
 
Temmuz sonundan bu güne kadar kullanıyorum.Her gün içeceğim kadar kahveyi içtiğim sırada çekiyorum.Temmuzdan bu güne kadar 1,5 kg kahve çekdim.Bu gün hem hack işlemini yaptım hemde içini tozlardan kalıntılardan temizledim.Bende yeni başladım Azerbaycanda bizim burada fiyatı ucuzdu.
Bende merak ediyorum el değirmenine geçersem çokmu fark eder?
Farketmeme ihtimali yok. Zamanında ben de kullandim bu makineyi ve duzgun kahve içmeniz imkansız.Aşiri toz yapıyor ve homojenlik yok
 

İlettiğiniz bilgiler sayesinde Kg89 almaktan vaz geçtim. Şimdi makul fiyatlı 2.el değirmen buldum.

WMF Stelio öğütücü performansı nasıldır? Toz ve kalıntı durumu hakkında bilgi alabilir miyim?
 
Son düzenleme:

İlettiğiniz bilgiler sayesinde Kg89 almaktan vaz geçtim. Şimdi makul fiyatlı 2.el değirmen buldum.

WMF Stelio öğütücü performansı nasıldır? Toz ve kalıntı durumu hakkında bilgi alabilir miyim?
geçen ay amazon.de de 43 euro'ya satılıyordu. bence bu makine ile düzgün bir öğütüm elde etmek çok mümkün değildir.
 
Geri
Üst