Temmuz sonundan bu güne kadar kullanıyorum.Her gün içeceğim kadar kahveyi içtiğim sırada çekiyorum.Temmuzdan bu güne kadar 1,5 kg kahve çekdim.Bu gün hem hack işlemini yaptım hemde içini tozlardan kalıntılardan temizledim.Bende yeni başladım Azerbaycanda bizim burada fiyatı ucuzdu.Bu değirmenin çok kaliteli olmadığını biliyorum. Yine de almak isterim. Acaba kalıntı durumu nedir? 30g kahve için önce 15g çekip çöpe atmak mı gerekir? Fazla toz üretiyor mu?
Farketmeme ihtimali yok. Zamanında ben de kullandim bu makineyi ve duzgun kahve içmeniz imkansız.Aşiri toz yapıyor ve homojenlik yokTemmuz sonundan bu güne kadar kullanıyorum.Her gün içeceğim kadar kahveyi içtiğim sırada çekiyorum.Temmuzdan bu güne kadar 1,5 kg kahve çekdim.Bu gün hem hack işlemini yaptım hemde içini tozlardan kalıntılardan temizledim.Bende yeni başladım Azerbaycanda bizim burada fiyatı ucuzdu.
Bende merak ediyorum el değirmenine geçersem çokmu fark eder?
geçen ay amazon.de de 43 euro'ya satılıyordu. bence bu makine ile düzgün bir öğütüm elde etmek çok mümkün değildir.
İlettiğiniz bilgiler sayesinde Kg89 almaktan vaz geçtim. Şimdi makul fiyatlı 2.el değirmen buldum.
WMF Stelio öğütücü performansı nasıldır? Toz ve kalıntı durumu hakkında bilgi alabilir miyim?