• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Dövme - Tattoo

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan zebercet
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

zebercet

Barista
Konum
Ankara
İsim
Emre
Daha fazla  
İsim
Emre
Değirmen
Sözen
Ekipmanlar
Orak, çekiç, faraş
Kahve Arkadaşlığı İl
Ankara - Antalya
Kahve Arkadaşlığı İlçe 1
Çankaya
Kahve Arkadaşlığı İlçe 2
Muratpaşa
Selamlar,

Dövme evrenini takip ediyor musunuz?

Benim farklı tarzlarda takip ettiğim bir çok sanatçı var, eğer dövme yaptırmak istiyorsanız fikir verebilir size. Çünkü dövme yaptırmanın en zor tarafı karar vermektir(:

Bu dostumuz kubik işler yapıyor ve inanılmaz estetik geliyor bana

Bu kadar minimal çalışıp renkleri bu kadar doğru kullanan bir başka sanatçıyla karşılaşmadım. Yaptığı dövmelerin kitap ayracı gibi durduğuna bakmayın. Doğru yere yapıldığında müthiş bir estetik kazanıyor.

Ankaradan çıkmış bir dostumuz. Kendini o kadar hızlı geliştirdi ki dolar bu kadar hızlı yükselmiyor(: https://www.instagram.com/_mashkow_/ Bu dostumuzla benzer işler yapıyorlar ama mashkow biraz daha agresif. Eğer portre istiyorsanız Melek Taştekin şu anda dünya seviyesinde işler yapıyor.

Var mı forumun dövme hastalığı(:
 
Bu koreli abimizin işlerine bayılıyorum
abi tam bir beyaz renk canavarı ve müthiş kontürleri var. takibe takip diye mesaj atıyorum şimdi:D 당신이 나를 따른다면 나는 당신을 따를 것입니다

6 irili ufaklı dediklerin tribal çalışmalar mı genellikle yoksa senin için bir anlamı var mı?
 
abi tam bir beyaz renk canavarı ve müthiş kontürleri var. takibe takip diye mesaj atıyorum şimdi:D 당신이 나를 따른다면 나는 당신을 따를 것입니다

6 irili ufaklı dediklerin tribal çalışmalar mı genellikle yoksa senin için bir anlamı var mı?

Olmaz mı. ölüm yadigarı var Nietzsche var Tengwar var mesneviden bile var🙂
 
Bu abimizde gayet iyi:

hakikaten çok başarılı

istanbulda şöyle bir oluşumda var. birden fazla dövmecinin olduğu bir sistem, ankarada da cleopatra ink gibi

 
hakikaten çok başarılı

istanbulda şöyle bir oluşumda var. birden fazla dövmecinin olduğu bir sistem, ankarada da cleopatra ink gibi

Sizin hasılat nasıl @zebercet? Ankara konusunda pişmanlığım Eva Karabudak oldu. NYC'ye göçmeden dövdürebilsek iyiydi şimdi randevu bulunmuyor.
 
Bende de var bi rahatsızlık. 3 orta 1 tane büyük sayılabilecek dövmem var. Ekonomi el verdiğince eklemeye devam :cool: Dövmelerimin hepsini Jefree Naderali yaptı tarzını seviyorum ama hemen hemen hepsinde olduğu gibi bu arkadaş da Yurtdışına gitme durumunda kaldı. Yeni sanatçılar bakıcaz artık :)
 
Bende de var bi rahatsızlık. 3 orta 1 tane büyük sayılabilecek dövmem var. Ekonomi el verdiğince eklemeye devam :cool: Dövmelerimin hepsini Jefree Naderali yaptı tarzını seviyorum ama hemen hemen hepsinde olduğu gibi bu arkadaş da Yurtdışına gitme durumunda kaldı. Yeni sanatçılar bakıcaz artık :)
Hakikaten rahatsızlık, benimde farklı kafalarda, irili ufaklı 12+ var, heveslendim yazıcam hepsini, benim bedenim benim kararım diye pişmanlığımı 0'a indiriyorum(:

sol üst kolda alice harikalar diyarı'm var(kedi-tırtıl-tavşan) (cover up dövmesi altında tribal ejderha vardı zamanla keçiye benzemeye başlamıştı)

sol üst kolun içinde tachibana ukyo'm var(lotus çiçeğinin üzerine bağdaş kurmuş) çocukluğumda samurai showdown diye bir atari oyunu vardı onun karakteri

bir kızılderili sembolüm var kötü ruhları uzaklaştırmak için

meditasyon yapan La Linea'm var net bayılıyorum buna

sağ bacakta araba motoru + dikiş iğnesi + rotring kalem le yaptığımız makineyle işlenmiş tribal+ankh işaretim var (tam bir cezaevi dövmesi)

sol iç alt kol bi tribalim var(18yaş doğumgünü hediyem)

göğüste neden yaptırdığımızı hatırlamadığım bir tribal var. sanki 50yıllık gibi duruyor, kontürleri patlamış rengi açık yeşile dönmüş(bunun üzerine ''rejected'' yazdırarak coverlamayı düşünüyorum, dövmeyi seviyorum ama onaylamıyorum, bende yaz bittikten sonra girerim buna)

sol bacakta hakan günday, kinyas ve kayra kitap kapağı var (tam bir niçe / chuck palahniuk derdine düşmüş ergenlik dövmesi, kitabı tekrar okuyayım dedim 30sayfa ilerleyemedim

omzumda bir kargam var

bi maça asım var(tam bir ankara hüsranı bu, sanki derime değilde kaburgama işledi)

ve 1,5 ay öncede eşim ve çocuğumun portresini yaptırdım onun resmini atıcam, net bayılıyorum, çiçekli kubik çizgili bi tasarım çıkarttık(yukarıda paylaştığım peter aurisch dostumuza özendim)

he birde yaşam çiçeğim var
 
Hakikaten rahatsızlık, benimde farklı kafalarda, irili ufaklı 12+ var, heveslendim yazıcam hepsini, benim bedenim benim kararım diye pişmanlığımı 0'a indiriyorum:)

sol üst kolda alice harikalar diyarı'm var(kedi-tırtıl-tavşan) (cover up dövmesi altında tribal ejderha vardı zamanla keçiye benzemeye başlamıştı)

sol üst kolun içinde tachibana ukyo'm var(lotus çiçeğinin üzerine bağdaş kurmuş) çocukluğumda samurai showdown diye bir atari oyunu vardı onun karakteri

bir kızılderili sembolüm var kötü ruhları uzaklaştırmak için

meditasyon yapan La Linea'm var net bayılıyorum buna

sağ bacakta araba motoru + dikiş iğnesi + rotring kalem le yaptığımız makineyle işlenmiş tribal+ankh işaretim var (tam bir cezaevi dövmesi)

sol iç alt kol bi tribalim var(18yaş doğumgünü hediyem)

göğüste neden yaptırdığımızı hatırlamadığım bir tribal var. sanki 50yıllık gibi duruyor, kontürleri patlamış rengi açık yeşile dönmüş(bunun üzerine ''rejected'' yazdırarak coverlamayı düşünüyorum, dövmeyi seviyorum ama onaylamıyorum, bende yaz bittikten sonra girerim buna)

sol bacakta hakan günday, kinyas ve kayra kitap kapağı var (tam bir niçe / chuck palahniuk derdine düşmüş ergenlik dövmesi, kitabı tekrar okuyayım dedim 30sayfa ilerleyemedim

omzumda bir kargam var

bi maça asım var(tam bir ankara hüsranı bu, sanki derime değilde kaburgama işledi)

ve 1,5 ay öncede eşim ve çocuğumun portresini yaptırdım onun resmini atıcam, net bayılıyorum, çiçekli kubik çizgili bi tasarım çıkarttık(yukarıda paylaştığım peter aurisch dostumuza özendim)

he birde yaşam çiçeğim var
Karga the Crow kargası mı😀
 
Karga the Crow kargası mı😀
haha yok. ergenliğime bi Crow selamıda çaksaydım olurmuş aslında.
düz karga. ben dövmeci olmayacağım okuyacağım:D diyip ustama konuşma yaptıktan sonra hediye etmişti(:

sen nietcheyi kaç yaşında yaptırdın, direkt bıyıklı mıyıklı bir portremi yoksa zerdüştçülük lafları mı var?
 
haha yok. ergenliğime bi Crow selamıda çaksaydım olurmuş aslında.
düz karga. ben dövmeci olmayacağım okuyacağım:D diyip ustama konuşma yaptıktan sonra hediye etmişti:)

sen nietcheyi kaç yaşında yaptırdın, direkt bıyıklı mıyıklı bir portremi yoksa zerdüştçülük lafları mı var?
Yok portresi değil çok şükür. Tengwarla şu sözü Unutkanlar şanslıdır; çünkü hatalarının derdini çekmezler. triquetranın etrafında.
 
Yok portresi değil çok şükür. Tengwarla şu sözü Unutkanlar şanslıdır; çünkü hatalarının derdini çekmezler. triquetranın etrafında.
tengwarıda soracaktım ikisi birden geldi.
başka sorum yok.

eğer göçten önce istanbulda sanatçı arayışındaysan antalyadaki çevreme danışabilirim. iyi yönlendirmeler yapabilirler
 
tengwarıda soracaktım ikisi birden geldi.
başka sorum yok.

eğer göçten önce istanbulda sanatçı arayışındaysan antalyadaki çevreme danışabilirim. iyi yönlendirmeler yapabilirler
valla çok iyi olur half-sleeve Athena konseptinde düşünüyorum medusa kalkanlı baykuşlu falan:) ama her türlü geri bildirim harika olur.
 
bu konuda yeni sayilirim ama bir orta bir de sleeve seklinde 2 tane var
biri sol kalf uzerinde ayi dovmesi
digeri sag ayak bileği cevresinde sketchy sekilde picasso-guernica tablosu
devamını istiyorum ancak nereye ne yaptiracagima su an icin karar verebilmiş degilim
 
Geri
Üst