moretimeforcoffee
Barista
- Konum
- Ankara
Bitterlik hiç yoktu, 32 gram ile demledim biraz daha çözsem daha iyi olabilirdi gibi geldi eski demlemelerime kıyasla ama yine de epey keyifli bir fincan oldu. Kahve niji congo kivu3 idi.Tad olarak yorumunuz nedir? Belirgin bir fark hissettiniz mi?![]()


