• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Difluid R2 Extract Refraktometre

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Lorenzen
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Beyaz olan difluid modelini kullanıyorum difluid cafe uygulamasıyla sorunsuz çalışıyordu fakat son güncellemeden sonra telefondan bağlanıyor fakat ölçüm yapmıyor eski uygulamasını yükledim o sorunsuz çalışıyor. Böyle bir sorun yaşadınız mı
 
Çok saçma bence, yazan olmamış merak ettim bende satışı hala devam ediyor çünkü difluide yazdınız mı bir şey dediler mi?
Eski uygulama da aynı işlevi görüyor sadece kullanım kolaylığı ve arayüz farkı var. Ölçüm sonucu açısından bir sorun olmadığı ve çok sık da kullanmadığım için pek de üstüne düşmedim yazmadım
 
Instagram'da koyduğum videoda yaptığım analize göre 0,04 bir fark çıkarıyor Atago ile arasında

 
Son düzenleme:
Instagram'da koyduğum videoda yaptığım analize göre 0,04 bir fark çıkarıyor Atago ile arasında

Denemeler nasıl gidiyor ? Bununla ilgili bir inceleme videosu gelir mi ?
 
Denemeler nasıl gidiyor ? Bununla ilgili bir inceleme videosu gelir mi ?
bazı videolarımın arasında bilgilendirme amaçlı anlatıp bazı bilgileri paylaşmıştım. Ama karşılaştırma çekmemiştim bu hafta sonu çekebilirim :)
 
bazı videolarımın arasında bilgilendirme amaçlı anlatıp bazı bilgileri paylaşmıştım. Ama karşılaştırma çekmemiştim bu hafta sonu çekebilirim :)
Zahmet olmazsa güzel olur. Evet bende birkaç video arasında görmüştüm. Fakat hangilerinde bilemiyorum. Neyse yenisi gelecekse sıkıntı yok. 😃
 
Geri
Üst