• Mayıs Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Mayıs ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Montag Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Difluid R2 Extract Refraktometre

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Lorenzen
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
çok iyi yorum! R2'min nihayet teslim edilmesi beni daha da heyecanlandırıyor
 
Merhaba videonuzda 100$ olarak belirtmişsiniz ama sitesinde 200$ olarak görünüyor ürün. Acaba fiyatı mı değişti?
Merhaba, DiFluid'in web sitelerinde satış başlattıklarında erken benimseyenler için özel bir fiyatı vardı.
 
TDS çok düşük. Demleme oranınız kaç?
1:16.

Ölçüm prosedürünüzde bir sorun olabilir mi? Numune sıcak olabilir, düzgün karıştırmamış olabilirsiniz vs gibi. 25 derecede en stabil sonucu veriyorlar. Ardı ardına ölçüm yaparak daha iyi sonuç alırsınız
25 derece civarına kadar bekliyorum aslında ayrı bir kaba alıp. 5 kez ölçüm alıyorum telefondaki program ile. İşin ilginç yanı sürekli böyle çıkıyor bu 4 ya da 5. yaptığım ölçüm. Karıştırmayı ben de düşündüm bir sonraki seferde iyice karıştırıp deneyeceğim.
 
1:16.


25 derece civarına kadar bekliyorum aslında ayrı bir kaba alıp. 5 kez ölçüm alıyorum telefondaki program ile. İşin ilginç yanı sürekli böyle çıkıyor bu 4 ya da 5. yaptığım ölçüm. Karıştırmayı ben de düşündüm bir sonraki seferde iyice karıştırıp deneyeceğim.
Eğer numune almadan önce karıştırmıyorsanız kesin karıştırın yoksa yanlış ölçecektir. Numune alırken de 2 soğutulmuş kaşık ile birbirlerine döküp soğutursanız çok hızlı soğuyacaktır
 
Numune alımının yanlış olduğunu neden düşündünüz?
Refraktometrelerde sıkça yanlış numune alınabiliyor. Numuneyi homojenleştirmek ve sıcaklığı olabildiğince düşürmek gerekiyor. Ben de ilk 2 3 denememde şaşırtıcı sonuçlar almıştım, tadı oldukça dengeli olan bardağım under çıkıyordu sürekli. Daha sonrasında ölçümümü standarta uygulayınca bütün ölçümlerim düzeldi.
 
Refraktometrelerde sıkça yanlış numune alınabiliyor. Numuneyi homojenleştirmek ve sıcaklığı olabildiğince düşürmek gerekiyor. Ben de ilk 2 3 denememde şaşırtıcı sonuçlar almıştım, tadı oldukça dengeli olan bardağım under çıkıyordu sürekli. Daha sonrasında ölçümümü standarta uygulayınca bütün ölçümlerim düzeldi.

Anladım, haklısınız.

Direkt kahve de çözünmemiş olabilir tabii bu arada.
 
Tabii ki o da olabilir. Başka bir referans noktamız olmadığı için bu tarz ölçüm makineleri kafa karıştırıyor bazen 😄 @moretimeforcoffee tadı nasıl peki hocam kahvenin
dün underextract çıkan kahvem gerçekten ekşimsiydi. Ama bugünküne öyle demezdim, dengeliye daha yakındı :) sıcaklığı arttırıp daha inceltmiştim kahveyi. böyle çıkmasına o yüzden şaşırdım.
 
Geri
Üst