• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Weber Workshops-Moonraker

Alt kısıma vidalanan br parça var onun farklı boyutları mevcut, farklı boyutlar sayesinde 18 - 22 gr gibi çeşitli sepetlere göre derinliğ ayarlanabiliyor. Tabi her derinlik için o parçadan ayrı ayrı basılması gerekli, şuan 18gr lık sepete göre baskı yapıyorum , bitince kendi sepetimde deneyeceğim.
Ekli dosyayı görüntüle 26755

peki burada verilen ölçü sizin sepete uydu mu Murat Bey? İğneler sepetin tabanına ulaşıyor mu?
 
peki burada verilen ölçü sizin sepete uydu mu Murat Bey? İğneler sepetin tabanına ulaşıyor mu?
Evet tam uyuyor, iğneleri kesmeden önce kumpas ile doğruluğunu kontrol ettim. İğneler 55mm ve 65mm olarak kesilip yerleştiriliyor. Videodan da dağınık olan kahveyi çok düzgün bir biçimde yaydığına dikkat ediniz. Ürünü başarılı buldum kolay bir biçimde wdt yapmış ve yüzeyi düzeltmiş oluyorsunuz.
 
Evet tam uyuyor, iğneleri kesmeden önce kumpas ile doğruluğunu kontrol ettim. İğneler 55mm ve 65mm olarak kesilip yerleştiriliyor. Videodan da dağınık olan kahveyi çok düzgün bir biçimde yaydığına dikkat ediniz. Ürünü başarılı buldum kolay bir biçimde wdt yapmış ve yüzeyi düzeltmiş oluyorsunuz.
Maliyeti ne kadar?
 
Alt stand henüz tamamlanmadı ama en azından nasıl çalıştığını tecrübe etmek için test ettim gayet güzel oldu, alt kısım mıknatıslı pf ye rahatça oturuyor ve gayet iyi tutuyor. Kısa bir video link bırakıyorum. Bu da kahvemiz :D
Ekli dosyayı görüntüle 26771


merhaba, bunun yazdırma dosyaları sizde var mı? üstteki linkte verilen üründe her bir parça için ayrı ayrı stl dosyası verilmiş, bu da her biri için ayrı yazdırma süreleri, tablanın ayrıca ısınması ve parçanın tabladan sorunsuzca çıkması falan.. dünya iş görünüyor.
 
merhaba, bunun yazdırma dosyaları sizde var mı? üstteki linkte verilen üründe her bir parça için ayrı ayrı stl dosyası verilmiş, bu da her biri için ayrı yazdırma süreleri, tablanın ayrıca ısınması ve parçanın tabladan sorunsuzca çıkması falan.. dünya iş görünüyor.
selamlar evet baskı uzun sürüyor ve yüksek hassasiyette basmalısınız. 26 saat kadar sürdü baskılar. Tabla ayarı ve sıcaklıklarınızı düzgün ayarlamanızı öneririm, dişli sistem basıldığı için parçaların birbirine yapışması ve baskının çöp olma ihtimali olan bir ürün. Ürün ağırlık da 155gr.
 
 
Selam,
@Muratsoykan dan aldigim 3d basim moonraker im bugun geldi. Hemen denemelerimi yaptim. Alet gayet guzel calisiyor. Sadece bence olan eksilerini soyliyecegim. Cunku diger konularda hic bir sikinti yok. Ilk olarak tasarimdan dolayi kullanmasi biraz zor. Portafiltreyi birakmak yada var ise istasyona koymak gerekiyor. Cunku aleti 2 el ile kullanmaniz gerekiyor. 2. Olarak ki bence yinede gayet kolay, ara ara ufak takilmalar olabiliyor. Ama zaten boyle bir cihazi 3d printerda basip calistigini gormek bile cok iyi. Ekledigim videoda daha net gorebilirsiniz. Ama zamanla duzelmesinde muhtemel. Emegine saglik @Muratsoykan

IMG_1487.jpeg
IMG_1488.jpeg

 
selamlar evet baskı uzun sürüyor ve yüksek hassasiyette basmalısınız. 26 saat kadar sürdü baskılar. Tabla ayarı ve sıcaklıklarınızı düzgün ayarlamanızı öneririm, dişli sistem basıldığı için parçaların birbirine yapışması ve baskının çöp olma ihtimali olan bir ürün. Ürün ağırlık da 155gr.
@Muratsoykan bey baskı ayarlarınızı paylaşma şansınız var mı?
 
Robotun sadece sepet derinliği 6 cm. toolun kendi kalınlığı da var. toplam uzunluk 10 cm i geçebilir o yüzden iğne bulmak sıkıntı olabilir.
 
Geri
Üst