enkoppkaffe
Barista
Kaliteyi pahalıya satan Weber yine şovunu yapmış. Hangisi daha önce yaptı, patenti var mı yok mu bilemem ama ETSY'de v3 versiyonu yaklaşık 45 dolara satılan ürünü iki tane dönen çark, pensetle konulan iğneler, makro çekimler fln derken 475 dolara piyasaya sunmuşlar. ETSY'deki ürünün de 3d olduğunu düşünürsek o da pahalı bu arada. Ama bunu gören Weber durur mu? Ağanın b.ku üstüne b.k olmaz diyerek olaya el atmış hemen. Yalnız alacak arkadaşlar biraz sabretsin. Neouza ve 3bomber tasarım departmanı bu konuya her an el atabilir. ytd

