• Mayıs Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Mayıs ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Montag Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Weber Workshops-Moonraker

enkoppkaffe

Barista
Kaliteyi pahalıya satan Weber yine şovunu yapmış. Hangisi daha önce yaptı, patenti var mı yok mu bilemem ama ETSY'de v3 versiyonu yaklaşık 45 dolara satılan ürünü iki tane dönen çark, pensetle konulan iğneler, makro çekimler fln derken 475 dolara piyasaya sunmuşlar. ETSY'deki ürünün de 3d olduğunu düşünürsek o da pahalı bu arada. Ama bunu gören Weber durur mu? Ağanın b.ku üstüne b.k olmaz diyerek olaya el atmış hemen. Yalnız alacak arkadaşlar biraz sabretsin. Neouza ve 3bomber tasarım departmanı bu konuya her an el atabilir. ytd
 
Çark falan show değilmiş baya mühendislik kasmışlar bence güzel benim hoşuma gitti
bebdc1a9f257--Incumbent-vs-MR-Tracks-e8bc53.jpg
 
Çark falan show değilmiş baya mühendislik kasmışlar bence güzel benim hoşuma gitti
bebdc1a9f257--Incumbent-vs-MR-Tracks-e8bc53.jpg

Hocam tasarım güzel zaten ona lafım yok. Bence sorun tasarımın orijinal olmaması ama orijinalmiş gibi lanse edip yüksek fiyattan satıyor olmaları. Existing WDT tools demiş ama exist olan diğer ürünlerden bahsetmemiş. Ha ürünün hedef kitlesinde ben yokum zaten doğru ama bu Webere gıcık olmamın önünde engel değil 😀
 
Hocam tasarım güzel zaten ona lafım yok. Bence sorun tasarımın orijinal olmaması ama orijinalmiş gibi lanse edip yüksek fiyattan satıyor olmaları. Existing WDT tools demiş ama exist olan diğer ürünlerden bahsetmemiş. Ha ürünün hedef kitlesinde ben yokum zaten doğru ama bu Webere gıcık olmamın önünde engel değil 😀
Valla sistem açığından faydalanmış, ilk yapan patent o bu şu almadıysa weber çoktan çökmüş bile, bir soğuk su içsin
 
Derinlik ayarı mümkün mü Murat Bey?
Alt kısıma vidalanan br parça var onun farklı boyutları mevcut, farklı boyutlar sayesinde 18 - 22 gr gibi çeşitli sepetlere göre derinliğ ayarlanabiliyor. Tabi her derinlik için o parçadan ayrı ayrı basılması gerekli, şuan 18gr lık sepete göre baskı yapıyorum , bitince kendi sepetimde deneyeceğim.
1684333006743.png
 
Geri
Üst