• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Selamlar!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan menes
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

menes

Barista
İsim
Enes
Ülkemizin naçizane bir şehri olan Aksaray'dan merhabalar. Adım Muhammed Enes, 17 yaşında ve lise son sınıf öğrencisiyim. Açıkçası formu bir süredir üyelik açmadan kullanıyordum ama artık üye olarak da bulunuyorum.

Nitelikli kahveyle tanışmamın üzerinden yaklaşık 1 yıl geçti. Şimdilik sadece V60 ve french press (V60 daha çok seviyorum) ile demlemelerimi yapıyorum. Forumdaki iştah kabartıcı espressolar ve diğer pek çok tarifi gördükçe benim de gidip yapasım geliyor ancak henüz bir kahve değirmenim bile yokken espresso makinesi zor duruyor. Malum öğrenci olunca ekonomik açıdan biraz kısıtlı oluyor insan. Yavaş yavaş önümüzdeki yıllarda setimi dizerim artık.

Bu kadar aktif ve donanımlı bir foruma katılmış olmaktan ziyadesiyle memnun oldum. Umarım sizlerden birçok şey öğrenme fırsatım olur. Hoş buldum şimdiden!
 
Hoş geldin,
umarım zamanla istediğin ekipmanlara kavuşursun. senin yaşlarında ben Almanya'dan teyzemin getirdiği Nescafe'yi kahve diye içiyordum, Türk Kahvesi'ni de pek içemezdim acı diye. :)
 
Ben de genç biri gördüğüme mutlu oldum :D hoş geldin.
 
Yeniden hoş buldum. Bi' küçüğünüz olarak aranıza katıldığıma çok mutluyum, üniversite sınavına hazırlık çok vaktimi alıyor ancak zama oldukça forumda bol bol bulunmak istiyorum bundan sonra. Ayrıca imkanlar el verirse ikinci el bir molent ya da timemore c2 almaya karar verdim. Heyecanlı gerçekten :) (Tavsiyelere açığım bu arada, 1-2 haftalık göz atmamın ardından bu iki değirmen gözüme çarpmış bulundu.)
 
Yeniden hoş buldum. Bi' küçüğünüz olarak aranıza katıldığıma çok mutluyum, üniversite sınavına hazırlık çok vaktimi alıyor ancak zama oldukça forumda bol bol bulunmak istiyorum bundan sonra. Ayrıca imkanlar el verirse ikinci el bir molent ya da timemore c2 almaya karar verdim. Heyecanlı gerçekten :) (Tavsiyelere açığım bu arada, 1-2 haftalık göz atmamın ardından bu iki değirmen gözüme çarpmış bulundu.)
Ben de üniversiteye başladıktan sonra sabahlamalarla kahveyle tanıştım. Kim derdi ki Nero'dan alacağım filtre kahvelerle bu maceraya atılacağım :D Ben basit seramik bir değirmenle başladım ama şimdiki aklım olsa aynen düşündüğün gibi forumdaki ilanları takip edip çelik bıçaklı bi değirmen edinirdim. Zaten bir süre sonra Molent G50 aldım, kendi durumum için gayet memnun ediyor beni. Timemore kullanan arkadaşların da yorumlarını okuyarak fikir edinebilirsin.
 
Ben de üniversiteye başladıktan sonra sabahlamalarla kahveyle tanıştım. Kim derdi ki Nero'dan alacağım filtre kahvelerle bu maceraya atılacağım :D Ben basit seramik bir değirmenle başladım ama şimdiki aklım olsa aynen düşündüğün gibi forumdaki ilanları takip edip çelik bıçaklı bi değirmen edinirdim. Zaten bir süre sonra Molent G50 aldım, kendi durumum için gayet memnun ediyor beni. Timemore kullanan arkadaşların da yorumlarını okuyarak fikir edinebilirsin.
İlk bakmaya başladığımda pek kahveyle içli dışlı olmayanların gazıyla seramik bir değirmen ya da düşük kalite elektrikli değirmenle işi kapatacaktım. Çok şükür biraz daha bakınmışım, sizin de belirttiğiniz gibi hiç seramikle uğraşmayıp çelik bıçak daha mantıklı duruyor. Bütçe konusunda 500TL civarı bir şeyler düşünüyorum ancak daha net değil. Bazı hobilerimden kazandıklarımı harcayacağım.
Son olarak hızlı cevabınız için teşekkür ederim, 2 gün içinde kendimi ortama epey ısınmış buldum :giggle:
 
hoş geldin! 3 4 yıl önce üniversite sınavına hazırlanırken keşke ben de kahveyle tanışık olsaydım, güzel kahve demlemek ve içmek insanı rahatlatıyor gerçekten. Umarım bu güzel uğraşı devam ettirirsin. Tekrardan hoş geldin :)
 
hoş geldin! 3 4 yıl önce üniversite sınavına hazırlanırken keşke ben de kahveyle tanışık olsaydım, güzel kahve demlemek ve içmek insanı rahatlatıyor gerçekten. Umarım bu güzel uğraşı devam ettirirsin. Tekrardan hoş geldin :)
Çok haklısınız. Kahve içmek ve özellikle demlemek terapi gibi oluyor. Ders dışı bütün uğraşlarımın arasında kahvenin yeri ayrı artık.
 
Hoşgeldiniz kulübe
 
Ülkemizin naçizane bir şehri olan Aksaray'dan merhabalar. Adım Muhammed Enes, 17 yaşında ve lise son sınıf öğrencisiyim. Açıkçası formu bir süredir üyelik açmadan kullanıyordum ama artık üye olarak da bulunuyorum.

Nitelikli kahveyle tanışmamın üzerinden yaklaşık 1 yıl geçti. Şimdilik sadece V60 ve french press (V60 daha çok seviyorum) ile demlemelerimi yapıyorum. Forumdaki iştah kabartıcı espressolar ve diğer pek çok tarifi gördükçe benim de gidip yapasım geliyor ancak henüz bir kahve değirmenim bile yokken espresso makinesi zor duruyor. Malum öğrenci olunca ekonomik açıdan biraz kısıtlı oluyor insan. Yavaş yavaş önümüzdeki yıllarda setimi dizerim artık.

Bu kadar aktif ve donanımlı bir foruma katılmış olmaktan ziyadesiyle memnun oldum. Umarım sizlerden birçok şey öğrenme fırsatım olur. Hoş buldum şimdiden!
Hoş geldiniz, sizin gibi erken yaşta nitelikli kahve ile tanışanlar çok şanslı. İyi forumlar.
 
Geri
Üst