Ülkemizin naçizane bir şehri olan Aksaray'dan merhabalar. Adım Muhammed Enes, 17 yaşında ve lise son sınıf öğrencisiyim. Açıkçası formu bir süredir üyelik açmadan kullanıyordum ama artık üye olarak da bulunuyorum.
Nitelikli kahveyle tanışmamın üzerinden yaklaşık 1 yıl geçti. Şimdilik sadece V60 ve french press (V60 daha çok seviyorum) ile demlemelerimi yapıyorum. Forumdaki iştah kabartıcı espressolar ve diğer pek çok tarifi gördükçe benim de gidip yapasım geliyor ancak henüz bir kahve değirmenim bile yokken espresso makinesi zor duruyor. Malum öğrenci olunca ekonomik açıdan biraz kısıtlı oluyor insan. Yavaş yavaş önümüzdeki yıllarda setimi dizerim artık.
Bu kadar aktif ve donanımlı bir foruma katılmış olmaktan ziyadesiyle memnun oldum. Umarım sizlerden birçok şey öğrenme fırsatım olur. Hoş buldum şimdiden!
Nitelikli kahveyle tanışmamın üzerinden yaklaşık 1 yıl geçti. Şimdilik sadece V60 ve french press (V60 daha çok seviyorum) ile demlemelerimi yapıyorum. Forumdaki iştah kabartıcı espressolar ve diğer pek çok tarifi gördükçe benim de gidip yapasım geliyor ancak henüz bir kahve değirmenim bile yokken espresso makinesi zor duruyor. Malum öğrenci olunca ekonomik açıdan biraz kısıtlı oluyor insan. Yavaş yavaş önümüzdeki yıllarda setimi dizerim artık.
Bu kadar aktif ve donanımlı bir foruma katılmış olmaktan ziyadesiyle memnun oldum. Umarım sizlerden birçok şey öğrenme fırsatım olur. Hoş buldum şimdiden!