Papel Espresso
Üye
- Konum
- İstanbul
- İsim
- Onur
Daha fazla
- İsim
- Onur
- Espresso Makinesi
- Gaggia New Classic
- Değirmen
- Sage BCG600
- Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
- Evet
- Kahve Arkadaşlığı İl
- İstanbul
- Kahve Arkadaşlığı İlçe 1
- Kadıköy
Merhaba sage marka bir değirmen kullanıyorum. Single dose olarak 18 veya 19 gram verdiğimde genellikle 1-2 gram olarak çıktıda sapmalar yaşamaktaydım. Resimlerde gösterdiğim gibi moka pot contasını, kapakla makina arasındaki bölmeye yerleştirdiğimde maksimum 0.1 gramlık sapma ile öğütüm sağladığını gördüm. Aynı tip makina kullanan arkadaşlara tavsiye olunur.
Not. Eski conta olursa daha iyi olur, ezilmiş olduğunda üsteki kapak bölmesi daha iyi kapanıyor.
Not. Eski conta olursa daha iyi olur, ezilmiş olduğunda üsteki kapak bölmesi daha iyi kapanıyor.
Ekli dosyalar
Son düzenleme: