• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Porland

Çok sorduk bugün bu değirmeni. Burrların fotoğrafını atarlarsa buradan ayrıntıları paylaşırım.
 
''Ürünü elde bulaşık deterjanı ile yıkayınız. Süngerin yumuşak tarafını kullanmanızı öneririz. Yıkama sonrası yumuşak bir bezle kurulayınız. ''
bu açıklama halis mi :)
 
Cold Brew demleme ekipmanı olarak ekstra süzme işlemi yapmadan cam gibi çıktı almanın mümkün olduğu bir marka var mı?
 
Ben de cold brew sürahisi gibi bir şeyler arıyorum ama Hario'nunkileri vs beğenmedim. Filtrenin dibe kadar inmesi lazım diye düşünüyorum.

Porland da aşırı büyük gibi, filtresinden de emin olamadım. Önerileri olanlar varsa faydalı olur diye düşünüyorum.
 
Porland’dan gelen görselleri paylaşıyorum.
A6CC4508-F93B-4B74-A462-496E60339F06.jpeg
 

Ekli dosyalar

  • IMG_0703.jpeg
    IMG_0703.jpeg
    79.7 KB · Görüntüleme: 65
  • IMG_0704.jpeg
    IMG_0704.jpeg
    119 KB · Görüntüleme: 67
Son düzenleme:

Ekli dosyalar

  • Screenshot_2026-06-22-12-42-24-749_com.android.chrome-edit.jpg
    Screenshot_2026-06-22-12-42-24-749_com.android.chrome-edit.jpg
    69.7 KB · Görüntüleme: 61
Bu fiyata, 9 taksit alabileceğiniz başka bir öğütücü yok arkadaşlar. Burr aşağıdaki gibi. Malzeme kalitesi yerinde, tok bir hissiyatı var. Espresso inceliğinde bile tıkır tıkır, takılmadan öğütüyor. Espresso denemedim, denemem de (kalibre vs. uğraşamam) ama dağa bayıra giderken düştü kırıldı derdi olmadan kullanabileceğim bir şey lazımdı, aldım. Fiyat performans olarak çok makul olduğunu düşünüyorum. Nitelikli kahveye yeni başlamak isteyip de bütçe sıkıntısı yaşayanlar kaçırmasın.

1000165239.jpg

Düzenleme: Bu fiyat dediğim de 4200 TL. Yarın öbürgün 14.200 olur, sonra bana vurmayın bunu mu övdün diye. 😅
 
Son düzenleme:
Bu fiyata, 9 taksit alabileceğiniz başka bir öğütücü yok arkadaşlar. Burr aşağıdaki gibi. Malzeme kalitesi yerinde, tok bir hissiyatı var. Espresso inceliğinde bile tıkır tıkır, takılmadan öğütüyor. Espresso denemedim, denemem de (kalibre vs. uğraşamam) ama dağa bayıra giderken düştü kırıldı derdi olmadan kullanabileceğim bir şey lazımdı, aldım. Fiyat performans olarak çok makul olduğunu düşünüyorum. Nitelikli kahveye yeni başlamak isteyip de bütçe sıkıntısı yaşayanlar kaçırmasın.

Ekli dosyayı görüntüle 43862

Düzenleme: Bu fiyat dediğim de 4200 TL. Yarın öbürgün 14.200 olur, sonra bana vurmayın bunu mu övdün diye. 😅
Üretim yeri Çin mi hocam?
 
Geri
Üst