seamlesstalks
Barista
Merhabalar. V60 ve espresso demlemelerimde ağırlıklı olarak Buzdağ, Abant, Munzur ve Özkaynak kaynak sularını kullanıyorum. Son zamanlarda ise kahve potansiyelini daha da ortaya çıkarmak adına arıtılmış su kullanmayı düşünüyorum. Peak Water'ın tedarik sorunları olduğunu; fakat Brita'nın bulunurluğu konusunda herhangi bir sorunu olmadığını görüyorum. Bu ürünleri kullananlar ne düşünüyor? Kaynak sularından Brita'ya geçip memnun olan arkadaşlar var mı?