• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Peak Water vs Brita

Merhabalar. V60 ve espresso demlemelerimde ağırlıklı olarak Buzdağ, Abant, Munzur ve Özkaynak kaynak sularını kullanıyorum. Son zamanlarda ise kahve potansiyelini daha da ortaya çıkarmak adına arıtılmış su kullanmayı düşünüyorum. Peak Water'ın tedarik sorunları olduğunu; fakat Brita'nın bulunurluğu konusunda herhangi bir sorunu olmadığını görüyorum. Bu ürünleri kullananlar ne düşünüyor? Kaynak sularından Brita'ya geçip memnun olan arkadaşlar var mı?
 
Reddit'te bayagi bir konu mevcut. Hoffmann da video koyup, kaldirmisti. Ben videoyu izlemistim.

Acikcasi ideal suyu elde edebilmeniz icin bu jug'larin ayarlanabilir olmasi lazim. Bunu da Peak Water sagliyor. Once kullandiginiz suyu olcup, ona gore ayarlama yapiyorsunuz. Ben iki aydir Peak Water kullaniyorum, gayet memnunum. Brita'yi da icme suyu icin kullandigimi belirtmeliyim. Sizin icin brita ile deneyip, goruslerimi iletirim. Fakat biri elma biri armut gibi.



 
Reddit'te bayagi bir konu mevcut. Hoffmann da video koyup, kaldirmisti. Ben videoyu izlemistim.

Acikcasi ideal suyu elde edebilmeniz icin bu jug'larin ayarlanabilir olmasi lazim. Bunu da Peak Water sagliyor. Once kullandiginiz suyu olcup, ona gore ayarlama yapiyorsunuz. Ben iki aydir Peak Water kullaniyorum, gayet memnunum. Brita'yi da icme suyu icin kullandigimi belirtmeliyim. Sizin icin brita ile deneyip, goruslerimi iletirim. Fakat biri elma biri armut gibi.




Teşekkür ederim yardımlarınız için. Brita ile deneyip aradaki farkı bildirirseniz memnun olurum, sağ olun.
 
Ben saka suyu britadan geçiriyorum tds 53 çıkıyor, filtre kahveyi bu suyla demliyorum. Saka su özelinde britadan geçirmezsem kettle içinde nokta nokta lekeler oluşmaya başlıyor.
 
Geri
Üst