• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Ninja Luxe Café Premium Kullanıcı Deneyimi: Espresso, Filtre ve Cold Brew Tek Cihazda?

Kahvenizi evde nasıl demliyorsunuz?


  • Kullanılan toplam oy
    89
Otomatik demişken Delonghi mag plustan tek farkı Cold brew fonksiyonu Delonghi eletta explore 50-60bin tl; ninjaya haksızlık etmeyelim bu fiyata sundukları veya “yapabilirlikleri” hiç yabana atılmaz
 
Dediğim gibi hiç bir inceleme böyle bir olumsuz yorum almadım, derinlikte damak ister; o damakta yılların kahve ve profesyonellik deneyimi ister, şuan bile piyasadaki bir çok ticari kahveciden iyi kahveleri evimizde yapabiliyoruz nacizane :) bu bile bize yetecek bir lükstür.
 
Otomatik demişken Delonghi mag plustan tek farkı Cold brew fonksiyonu Delonghi eletta explore 50-60bin tl; ninjaya haksızlık etmeyelim bu fiyata sundukları veya “yapabilirlikleri” hiç yabana atılmaz
Otomatik makinalar bu cihaza rakip değil bu cihazın klasmanı otomatik ile manuel arası olan örnek Öztiryakiler mini,Sage bes serisi vb. onlarla karşılaştırmak daha doğru.
 
delonghi mi sage mi derken ninja da karar kılmıştım, pro bekleyelim mi derken fiyatı da tabiki daha makul oldu.. ve sage ye göre daha kullanımı kolay açıkçası özellikle süt köpürtme müthiş başarılı seçilen modu uyguluyor, cold brew içinde çok başarılı deniyor ki kahveyi ısıtmıyor, soğuk süt de köpürtebiliyor. Bir çok fonksiyonu Sage ve Delonghi rakiplerinde yok ve fiyatları da onların gerçekten pahalı.. ninjanın Olumlu yanlar: Ayrıntılarda gizli örneğin parçaları toplayan kısım, ekran pratikliği ve kullanımı rahatlığı, manuel keyfini de arayanlara ideal, görünüm şık, gramaj dozajlaması ekstra tamper olması i, Tr kitapçıkla geliyor ayarları çok detaylı istenirse makina içinden yapılabiliyor… Süt köpürtme kendi kendine iyi calisiyor ve bitkisel bazlı da seçenek temizlik zaten basit .. yurtdışı videoların tamamını izledim :)) gerçek anlamda bu fiyata fonksiyonellik olsun, zamanım az olduğunda kafam rahat ama manuel müdahalede de kendi dokunuşumla her seferinde sıradan kahveler olmasın diyenlere Bu fiyata hem filtre hem espresso bazlı kahveleri yapan ve cold brew de yapan ve hatta cold pres espresso da yapan bir makine herşeye güzel çözüm olmuş..
 
Son düzenleme:
delonghi mi sage mi derken ninja da karar kılmıştım, pro bekleyelim mi derken fiyatı da tabiki daha makul oldu Amazon’da stokta bitmiş; ve sage ye göre daha kullanımı kolay açıkçası özellikle süt köpürtme müthiş başarılı seçilen modu uyguluyor, cold brew içinde çok başarılı deniyor ki kahveyi ısıtmıyor, soğuk süt de köpürtebiliyor. Bir çok fonksiyonu Sage ve Delonghi rakiplerinde yok ve fiyatları da onların gerçekten pahalı.. ninjanın Olumlu yanlar: Ayrıntılarda gizli örneğin parçaları toplayan kısım, ekran pratikliği ve kullanımı rahatlığı, manuel keyfini de arayanlara ideal, görünüm şık, gramaj dozajlaması ekstra tamper olması i, Tr kitapçıkla geliyor ayarları çok detaylı istenirse makina içinden yapılabiliyor… Süt köpürtme kendi kendine iyi calisiyor ve bitkisel bazlı da seçenek temizlik zaten basit .. yurtdışı videoların tamamını izledim :)) gerçek anlamda bu fiyata fonksiyonellik olsun, zamanım az olduğunda kafam rahat ama manuel müdahalede de kendi dokunuşumla her seferinde sıradan kahveler olmasın diyenlere güzel çözüm olmuş..
Stok var Amazon 1 adet aldırıyor aynı gün ondan sizde yok görünüyor, yerel fiyatlandırması bence de iyi, açıkçası benim almama nedenim bu kolaylıkları sunarken ileri de yedek parça ve farklı sepet sorunu yoksa sütlü tüketim yapanlar için rakipsiz diyebiliriz bu fiyat bandında.
 
Son düzenleme:
Bu yorumu neye istinaden yaptınız?
Manuel başlayacaklar için bence gayet güzel makine, bir Sage tabi ki olmaz ama yerel fiyatlandırması ona göre gayet iyi ayrıca otomatik makina ile bunu karşılaştırmak biraz abes olur...
Ben sonunu söyledim. Otomatik makine ile kıyaslamadım. Alan arkadaşlara hayırlı olsun. Keyifli demlemeler dilerim.
 
Essential daha düşük model onu kastetmedim.. şu dönem kasım kampanyaları başladı tamotomatiklerde fırsatlar var, açıkçası Delonghi Mag. plus da iyi makina (aklımı karıştırdı 25bin tl 1 sene öncesi fiyatında)

Tabi ninjadan da bir indirim hareketi beklerdim (belki olur) ama şuan en avantajlı Amazon 24500/9taksit; ben uzun vade kullanıcısı olduğum için ve şuan hali hazırda acil olmadığından 701 pro modelini en azından yıl sonuna kadar beklemeyi düşündüm..
basit ama önemli + farkları şunlar
- tamper
-sıcak su çıkışı
-led ışığı
-buhar çıkışı daha kalın
-birkaç ekstra mod ( lungo vs)
-ekstra 1 adet daha süt köpürtme modu


Bence pro 35bin tl olarak piyasaya girecek
Hb bir ilan var Buarada 77bin Pro :)

Ekli dosyayı görüntüle 40727
Pro Stok gelmiş
32.147 TL
 
Haber için teşekkürler, Amazon’dan hemen iptal ettim, ve proyu sipariş ettim fiyatta fena değil.
 

Ekli dosyalar

  • IMG_3580.jpeg
    IMG_3580.jpeg
    105.3 KB · Görüntüleme: 45
Son düzenleme:
Bu kahve makinası arka arkaya kaç adet kahve yapabilir.. Dinlendirme zamanı olmalı mı.. Bu konu hakkında bir şeyler yazar mısınız.. Teşekkür ederim.
 
Kahve makinası Bakım seti ile normal fiyata geliyor, bakım setide çıkarılamıyor
Herhangi bir Visa kart ile ödeme de düşüyor 2000 indirim ve KACMAZ500 kodunu girin sepette premium üyelere özel.
format:webp
 
Son düzenleme:
Geri
Üst