• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Ninja Luxe Café Premium Kullanıcı Deneyimi: Espresso, Filtre ve Cold Brew Tek Cihazda?

Kahvenizi evde nasıl demliyorsunuz?


  • Kullanılan toplam oy
    89
güle güle kullanın keyifli kahveleriniz olsun, bu sirke su backflush sage için de kullanılır mı acaba makineye zarar verir mi yoksa
Valla onu bilemiyorum ama sirkeli suyu descale için önermişti. Backflush (ninjada clean olarak geçiyor) için öyle bir şey yazmıyordu. Aslında ikisinde de sonuçta su iç aksamlardan dolaşıyor ama belki bilmediğimiz bişi vardır.
 
Valla onu bilemiyorum ama sirkeli suyu descale için önermişti. Backflush (ninjada clean olarak geçiyor) için öyle bir şey yazmıyordu. Aslında ikisinde de sonuçta su iç aksamlardan dolaşıyor ama belki bilmediğimiz bişi vardır.
aa ben yanlış anlamışım teşekkür ederim yanıt için sirke aşındırıcı olabilir gibi geldi düşününce direkt vazgeçtim ☺️
 
Kaç bar basınç veriyor makina ? Bir de manuel espresso makinasına (flair) vs göre çıktı anlamında kalite olarak ne denli farklar var ?
 
Makinayı 20 gündür kullaniyorum ve artık aldığım her çıktı bulanık oluyor.
Çekirdek aynı su aynı diğer tüm ayarlar aynı lakin aldığım espresso Americano hepten bulanık. Sebebini bulamadım filtresi daha 20 gün oldu hemen işe yaramaz hale mi geldi.
Boş sepeti takip çıktı aliyorm o da bulanık. Bir ayarı çözümü varmı yoksa direk geri yollayacağım.
1000163466.jpg
 
Makinayı 20 gündür kullaniyorum ve artık aldığım her çıktı bulanık oluyor.
Çekirdek aynı su aynı diğer tüm ayarlar aynı lakin aldığım espresso Americano hepten bulanık. Sebebini bulamadım filtresi daha 20 gün oldu hemen işe yaramaz hale mi geldi.
Boş sepeti takip çıktı aliyorm o da bulanık. Bir ayarı çözümü varmı yoksa direk geri yollayacağım.
Ekli dosyayı görüntüle 40232
Hocam son durum nedir
 
Kaç bar basınç veriyor makina ? Bir de manuel espresso makinasına (flair) vs göre çıktı anlamında kalite olarak ne denli farklar var ?
Valla internette ben de bulamadım. Flair ile karşılaştırma yapacak kadar çekirdek denemedim. Zaten doğru bi karşılaştırma olmaz benimki. Çünkü değirmenim Molent idi. Eğer iyi bir espresso değirmeni olursa bu makine iş görür ama o zaman niye bu makineye gerek var di mi :)
Makinayı 20 gündür kullaniyorum ve artık aldığım her çıktı bulanık oluyor.
Çekirdek aynı su aynı diğer tüm ayarlar aynı lakin aldığım espresso Americano hepten bulanık. Sebebini bulamadım filtresi daha 20 gün oldu hemen işe yaramaz hale mi geldi.
Boş sepeti takip çıktı aliyorm o da bulanık. Bir ayarı çözümü varmı yoksa direk geri yollayacağım.
Ekli dosyayı görüntüle 40232

Valla ben de yeni aldım umarım ben de yaşamam. Bulanıklıktan kastınız ne? İlk aldığınızda nasıl geliyordu? Boşta çalıştırın su ne kadar temiz geliyor ona bi bakın isterseniz.
 
Merhaba kahve sever dostlar 🙋🏻‍♂️

Bir süredir Ninja Luxe Café Premium modelini aktif olarak kullanıyorum. Forumda kullanıcı yorumu göremediğim için kendi deneyimimi paylaşmak istedim. Belki almak isteyen olur, kafasında soru işareti olanlara fikir olur.

☕️ Nedir Bu Cihaz?

Ninja Luxe Café, espresso, filtre kahve ve cold brew yapabildiğini iddia eden, ilginç görünümlü bir portafiltresi olan enteresan bir makine.

Açıkçası başta biraz önyargılıydım. Sonuçta, “İyi bir cihaz bir işi iyi yapar” mantığıyla yaklaşmıştım. Yani ya espresso yaparsın, ya filtre kahve.

Ama düşük beklentiyle denememe rağmen espresso’su da, filtre kahvesi de, cold brew’ü de gayet başarılı çıktı. Hem lezzet açısından tatmin edici, hem de kullanım açısından oldukça pratik.

Üstelik bu kadar çok işi yapmasına rağmen fiyatı da ulaşılabilir seviyede. Bu performans, bu fiyat bandı için gerçekten çok iyi.

☕️ Kahve Deneyimi

Kahve konusunda seçici sayılırım. Genelde V60 ile demleme yaparım, manuel süreçleri sevdiğim için. Ama şunu samimiyetle söyleyebilirim:

Bu cihaz hem gövdeli ve lezzetli kahve yapıyor hem de çok pratik.

Son zamanlarda elim sürekli buna gidiyor. Sabahları vakit kazandırıyor ama tattaki keyiften de ödün vermiyor. Bu dengeyi yakalayabilmiş olması bence çok değerli.

☕️ Espresso
  • Krema oluşumu güzel, gövdesi yerinde, shot’lar tatmin edici.
  • Hem espresso hemde espresso bazlı kahveler oldukça başarılı.
  • Ayrıca direkt “Americano” ve “Quad Shot” seçeneği de mevcut. Ben kullanmadım ama belirtmekte fayda var. (Denediğimde görüşlerimi ekleyeceğim.)
☕️ Filtre Kahve

İki farklı modu var:
  • Classic: Daha hafif, yumuşak içimli kahve isteyenler için.
  • Rich: Daha gövdeli, aroması yoğun kahve isteyenler için.
Ben sabahları Rich modunu, gün içinde ise Classic’i tercih ediyorum. Özellikle Rich mod, V60’taki dengeli içime oldukça yakın diyebilirim.

❄️ Cold Brew

Açıkçası bu moddan pek beklentim yoktu. Malum, normalde cold brew kahve 12–24 saat demleme ister. Bu yüzden 5-6 dakikada hazır olan cold brew beni bayağı şaşırttı.

Gerçekten gövdeli, dengeli ve içimi keyifli bir sonuç veriyor. Yazın buzla birlikte içmek çok keyifli oluyor, özellikle Ankara’nın 35-38 derece sıcağında 😂

👍 Beğendiğim Noktalar
  • Espresso, filtre kahve ve cold brew yapabiliyor
  • Kullanımı çok kolay – öğütme, doz, ayar işleri sizi yormuyor
  • Süt köpürtücüsü başarılı ve otomatik çalışıyor (hem sıcak hem soğuk sütle güzel sonuçlar)
  • Gürültü seviyesi düşük – sabah evde kimseyi rahatsız etmiyor
  • Şık tasarımıyla mutfağa yakışıyor
  • Barista Yardım özelliği oldukça işlevsel. Öğütme ve miktar ayarlarında yönlendirmesi güzel, özellikle yeni başlayanlar için çok destekleyici.
  • Teknik ayarlara izin veriyor: su ve süt sıcaklığı gibi default ayarlar değiştirilebiliyor
  • Fiyat/performans oranı çok yüksek – bu kadar özelliği bu fiyata bulmak gerçekten zor
Son Söz

Bu cihazı alırken “illa bir şeyi eksik yapar” diye düşünmüştüm. Ama kullandıkça gördüm ki, her kahve türünde gerçekten başarılı sonuçlar veriyor. Fiyatının hakkını veriyor diyebilirim. Özellikle yeni başlayan ya da orta seviyede olan ama kaliteli sonuç almak isteyen kahvesever dostlarıma öneririm.

Son olarak, çekirdek haznesi tek seferde 250 gram kahveyi alıyor. Ben en son 250 gramlık kahvede (bugün koydum bugün bitirdim 🥶):
  • 2 kez otomatik kalibrasyon için double shot espresso,
  • 3 kez cold brew,
  • 3 kez filtre kahve,
  • 5 kez de double shot espresso yaptım ve kahve tam anlamıyla bitmişti 😅
Aklınıza takılan bir şey olursa da seve seve yanıtlarım.

Kahvesiz kalmayın! ☕
— Emre
Merhaba hocam ben bu makineyi 1 aydır kullanıyorum benim makine ile ilgili tek şikayetim kahve akışı çok az neredeyse damla damla akıyor bende 3 defa basıyorum bir de benim alttaki atık su haznem çok erken doluyor sizde durumlar nedir bununla ilgili fikrinizi almak istiyorum teşekkürler
 
Merhaba hocam ben bu makineyi 1 aydır kullanıyorum benim makine ile ilgili tek şikayetim kahve akışı çok az neredeyse damla damla akıyor bende 3 defa basıyorum bir de benim alttaki atık su haznem çok erken doluyor sizde durumlar nedir bununla ilgili fikrinizi almak istiyorum teşekkürler
Hocam merhabalar, bende böyle bir durum söz konusu olmadı. Garantiden kontrol ettirin isterseniz belki ayıplı maldan değişim olur
 
Merhaba hocam ben bu makineyi 1 aydır kullanıyorum benim makine ile ilgili tek şikayetim kahve akışı çok az neredeyse damla damla akıyor bende 3 defa basıyorum bir de benim alttaki atık su haznem çok erken doluyor sizde durumlar nedir bununla ilgili fikrinizi almak istiyorum teşekkürler
Atık su haznesi gerçekten çok hızlı doluyor. Eğer önden ısıtma veya temizlik için su akıtıyorsanız filtre seçeneğinden yapın. Espresso her yaptığınızda fazla basınçtan kurtulmak için bir miktar suyu hazneye yollar zaten. Filtrede öyle bir şey olacağını sanmıyorum. Bir de süt köpürtme yapmadan önce yapılması gereken purge işlemini direkt atık haznesine değil de bir kaba yaptırın. O da bir miktar yardımcı olur. Ama 2-3 kahvede bir zaten boşaltmak gerekiyor maalesef.

Kahve akışı mevzusunu çözemedim. Benim ilk başlarda hep hızlı aktı. Kalibre ede ede uygun ayarı buldum. Makine zaten kendi ayarlıyor dozu. Descale tuşunun üstünde strenght tuşu var oradan bence bi ayar yapın Double espresso için örnek verecek olursam 3 nokta yapınca 40 ml 1 nokta yapınca yaklaşık 70 ml falan veriyor. Ama bence değirmen ayarını bir tık kalınlaştırmak veya daha kavruk bi kahveye geçmek bu problemi çözer. Yine düzelmezse garantiye yollayın bence. Belki bilmediğimiz başka bir şey var. Ben doğru ayarı bulcam diye 1 paket kahve bitirdim :)
 
Hocam shower screen temiz mi kontrol eder misiniz? Ben her kullanımdan sonra orayı silip bi 5 saniye de boşa su akıtıyorum.
 
Valla yıllarımı rancilio silvia ve rancilio Rocky ile geçirdim, evlenince eşim Philipslerden istedi, yer yok seti sattım aldım.

O gün bugündür ne çekirdek alırsam alayım kahvenin tadı tuzu yok, aromasız boş kahveler içiyorum çok pişmanım.

Bunu alsam, bu da termoblock kazansız bir makine sanırım o eski günlere asla ulaştırmaz.
 
Bu arada 21binden satılmış Eylül'de akaköeden gördüm, şimdi onu görüp de 25k dan almak olmaz...

Nasıl memnun mu herkes? Büyük ühtimal pprtafiltre de 58mm değil tabi. Bunun contalarını bulabilir miyiz eskidikçe?
 
Bu arada 21binden satılmış Eylül'de akaköeden gördüm, şimdi onu görüp de 25k dan almak olmaz...

Nasıl memnun mu herkes? Büyük ühtimal pprtafiltre de 58mm değil tabi. Bunun contalarını bulabilir miyiz eskidikçe?


Sürekli İnstagram ünlüleri ve gönderileri ile paylaşımları olan firmanın ürünü değil mi bu ? Sam Çeviköz ile başladı şu an herkes bunu alıyor nedense anlam veremedim neyi var bu kadar ?
 
Sürekli İnstagram ünlüleri ve gönderileri ile paylaşımları olan firmanın ürünü değil mi bu ? Sam Çeviköz ile başladı şu an herkes bunu alıyor nedense anlam veremedim neyi var bu kadar ?



Yalan yok bayağı pratikleştiren şeyler var, modlar, sıcaklıklar, demleme, pprtafiltre ekstraları ne bileyim sepetleri bile gizleyen haznesi. Açıkçası hoş duruyor.

Dediğim gibi ben yıllarca hassas tartı ve kronometre ile rancilio silvia sette kahve yaptım tükettim, eşime zor geldi otomatiğe geçtik o da leş gibi yapıyor.

Tekrar en azından ayar yapmalı ama pratik duran bir şey bakıyorum. Bunda Kazan yoktur tabi, bilen birisi kullanıp yorumlamış olsa keşke.
 
Sürekli İnstagram ünlüleri ve gönderileri ile paylaşımları olan firmanın ürünü değil mi bu ? Sam Çeviköz ile başladı şu an herkes bunu alıyor nedense anlam veremedim neyi var bu kadar ?
Valla ben 9 taksit var diye aldım. Portafilter 53 mm sanırım. Contayı geçtim herhangi bir yedek parçasını bile bulamayız şu an TR piyasasında. Zamanla gelir diye düşünüyorum. Sadece funnel'ı Aliexpresste bulabildim başka bir şey bulamadım. Sage'in ucuz espresso makinelerinden ne farkı var bilmiyorum. Ama 1 aydır kullanıyorum hala memnunum. Filtre vs bi kaç kere denedim ama hiç beğenmedim. Bence gereksiz bi özellik ama beğeneni illaki çıkar. Her türlü otomatik makinelerden daha iyi espresso yaptığı kesin. Bu arada İnstagram ünlülerinin ninja reklamını görünce ilginlenmiyorum diyip geçiyorum çünkü hiçbiri ne yaptığını bilmiyor :)
 
Geri
Üst