• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Muttley & Jack's

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan pofpof
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Benim siparişim bugün gümrükten çıktı. 15 Tl(8+7) vergi çıktı. Paketler gelince fotoğraflarını eklerim umarım Cumaya kadar gelir.

Az daha zorlasalar gümrük size kargo getirmek için bizim için bir şeref, buyurun bizden size 20 tl diyecekmiş.
 
Benim siparişim bugün gümrükten çıktı. 15 Tl(8+7) vergi çıktı. Paketler gelince fotoğraflarını eklerim umarım Cumaya kadar gelir.
Uygun fiyat yazıyor üstüne sanıyorum firma, bana da az vergi çıkmıştı. Hayırlı olsun ben özellikle Kenya kangocho merak ediyordum, yorumunuzu alırız gelince artık :)
 
abi merak ediyorsan alalım diyeceğim ama o da bitmiş maalesef :) bu arada firmayla görüştüm, kibingo gelmeyecekmiş tekrar ama başka anaerobicler peşinde koşuyorlarmış.
Hmm, yeni anerobikler olursa niye olmasın. Kur sayesinde yurtdışı iyice pahalı hale geldiği için sadece özel olarak merak ettiğim çekirdek siparişi verebileceğim sadece bundan sonra.
 
Hmm, yeni anerobikler olursa niye olmasın. Kur sayesinde yurtdışı iyice pahalı hale geldiği için sadece özel olarak merak ettiğim çekirdek siparişi verebileceğim sadece bundan sonra.
Hmm, yeni anerobikler olursa niye olmasın. Kur sayesinde yurtdışı iyice pahalı hale geldiği için sadece özel olarak merak ettiğim çekirdek siparişi verebileceğim sadece bundan sonra.
bu arada bir telefon kadar uzağındayım :)
 
Kahveler geldi farklı varyete hepsi yıkanmış :)
 

Ekli dosyalar

  • 5B1F3E8F-AE16-4594-AC5A-E0764BCD75C8.jpeg
    5B1F3E8F-AE16-4594-AC5A-E0764BCD75C8.jpeg
    179.8 KB · Görüntüleme: 101
  • A0E5C97A-F91C-4CFB-BAB7-FA07B22792D6.jpeg
    A0E5C97A-F91C-4CFB-BAB7-FA07B22792D6.jpeg
    191.1 KB · Görüntüleme: 100
Kahveleri @tolgaa ile birlikte denedik ikimizde memnun kaldık. Kağıt üzerinde yazan tadım notlarını veren keyifli kahveler. Sıra dışı çekirdekler geldiğinde kesinlikle deneyeceğim bir firma. Sahibi iletişime çok açık.

Belki 15-20 kişi toplu bir organizasyon yapabiliriz?
 
Jack iletişimi harika biri. Yaşam tarzı, işine dokunuşu, arkadaş canlılığı.. Yazışa yazışa epey tanımış kadar oldum 😀 Geçen hafta Uganda Chigalagala Kasese Natural çekirdeklerini çok merak ettiğim için sipariş verdim. Takipsiz kargo seçmeme rağmen ücret farkını önemsemeden takipli göndermiş. Paket üzerine 3 Euro yazdığını söylemiş. Pazartesi yola çıkmıştı, bugün İstanbul’a giriş yapmış. Ulaşır ulaşmaz demleme tecrübelerimi ilk fırsatta sizlerle de paylaşacağım 🥳🇸🇪
 
Jack iletişimi harika biri. Yaşam tarzı, işine dokunuşu, arkadaş canlılığı.. Yazışa yazışa epey tanımış kadar oldum 😀 Geçen hafta Uganda Chigalagala Kasese Natural çekirdeklerini çok merak ettiğim için sipariş verdim. Takipsiz kargo seçmeme rağmen ücret farkını önemsemeden takipli göndermiş. Paket üzerine 3 Euro yazdığını söylemiş. Pazartesi yola çıkmıştı, bugün İstanbul’a giriş yapmış. Ulaşır ulaşmaz demleme tecrübelerimi ilk fırsatta sizlerle de paylaşacağım 🥳🇸🇪
Şimdiden afiyet olsun, umarim her fincandan cok keyf alırsınız :) bu arada bir bu adamların iletişimine, tevazusuna bir de buradaki bazi(çoğu) kucuk dünyaları ben yarattım şeklinde ortalıkta dolaşan kerameti kendinden menkul insanlara soyle bir bakinca.... kavuruculugu, kahveyi bir tarafa koyuyorum insan niteliği konusunda dahi cok fark olduğunu görüyorum. Sırf bunun için bile bu ve bunun gibi insanlardan alınır.
 
Moderatörün son düzenlenenleri:
ödemelerde paypal dışında bir seçenek var mı ben göremedim
 
Şimdiden afiyet olsun, umarim her fincandan cok keyf alırsınız :) bu arada bir bu adamların iletişimine, tevazusuna bir de buradaki bazi(çoğu) kucuk dünyaları ben yarattım şeklinde ortalıkta dolaşan kerameti kendinden menkul insanlara soyle bir bakinca.... kavuruculugu, kahveyi bir tarafa koyuyorum insan niteliği konudunda dahi cok fark olduğunu görüyorum. Sırf bunun için bile bu ve bunun gibi insanlardan alınır.
Üstadım çok teşekkür ediyorum. İsveçli, Norveçli, Danimarkalı ve Berlinli kahveci arkadaşlarımızla şu sıralar aram çok iyi. Önce yazışarak tanışıp, iyi ilişkiler kurup, karşılıklı içimize sinerse ticaret yapıyoruz. Önümüzdeki ayları dolduracak kadar yurtdışı siparişimi bu şekilde kuzeyli farklı kavuruculardan oluşturdum. BeanBrosCo’dan abonelik başlattım. Coffee Collective’den zaten aboneliğim var. Ben bu yoklukta, bu canım zevkim için artık ömründe çiftlik görmemiş, sudan anlamayan, kalitesiz ve saygısız insan çekmemeye karar verdim. Dünya avcumuzun içinde. Dünya çok küçük. İyi ilişkiler kurmaya çalıştığım büyük yerli kavurucular ya sorularımı beğenmeyip küçümsüyor ya da kerhen, niteliksiz yanıt verip başından savıyor. Jack ile, Anna (Koppi) ile, Fjord Coffee (Berlin) ile, Democratic Coffee (Kopenhag) ile kreş çocuğu gibi yazışıyorum. Daha gıkları çıkmadı! Hemencik her şeyi ciddiye alarak beni geliştirmeye çalışıyorlar. Kendimi ne kadar kıymetli hissettirdiklerini anlatamam.

Dağlara selam olsun sevgili Denizhan!

ödemelerde paypal dışında bir seçenek var mı ben göremedim

Ben standart kredi kartı ile ödedim. Rutin ödeme yöntemimiz.
 
Son düzenleme:
Üstadım çok teşekkür ediyorum. İsveçli, Norveçli, Danimarkalı ve Berlinli kahveci arkadaşlarımızla şu sıralar aram çok iyi. Önce yazışarak tanışıp, iyi ilişkiler kurup, karşılıklı içimize sinerse ticaret yapıyoruz. Önümüzdeki ayları dolduracak kadar yurtdışı siparişimi bu şekilde kuzeyli farklı kavuruculardan oluşturdum. BeanBrosCo’dan abonelik başlattım. Coffee Collective’den zaten aboneliğim var. Ben bu yoklukta, bu canım zevkim için artık yüzü sirke satan saygısız esnaf çekmemeye karar verdim. Dünya avcumuzun içinde. Dünya çok küçük. İyi ilişkiler kurmaya çalıştığım büyük yerli kavurucular ya sorularımı beğenmeyip küçümsüyor ya da kerhen, niteliksiz yanıt verip başından savıyor. Jack ile, Anna (Koppi) ile, Fjord Coffee (Berlin) ile, Democratic Coffee (Kopenhag) ile kreş çocuğu gibi yazışıyorum. Daha gıkları çıkmadı! Hemencik her şeyi ciddiye alarak beni geliştirmeye çalışıyorlar. Kendimi ne kadar kıymetli hissettirdiklerini anlatamam.

Dağlara selam olsun sevgili Denizhan!



Ben standart kredi kartı ile ödedim. Rutin ödeme yöntemimiz.
Tam da bunu kastediyorum, budur! Tek istediğimiz leziz kahveler kadar nitelikli, öğretici ilişkiler... anlayana!

Dağlar selamı aldı sevgili Murat! :)
 
zaten ülke içinde artık en ucuz "nitelikli!!!!!!!!" adı altında satılan kahveler 85 lira bandına yerleşti. 100 liraları görmemiz uzak değil. bu rakamlara çıkacaksak 10 gün beklemeyi göze alırım kargo da. bundan az daha pahalı ama gerçek "nitelikli" kahve içerim.
 
Geri
Üst