ıamphysicist
Barista
- İsim
- Physicist
Merhabalar, yeni bir molent pocket aldım 0 olarak. Kahve öğütümü bittikten sonra çevirince hiç ses çıkmaması mı gerekiyor yoksa yaydan vs çok çok hafif ses gelmesi normal mi? Yani boşa döndürürken 0 ses mi olması gerekiyor yoksa hafif minik bir ses çıkıyor mu (Değirmenler konusunda yeniyim de kusura bakmayın)