• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Molent pocket hakkında

ıamphysicist

Barista
İsim
Physicist
Merhabalar, yeni bir molent pocket aldım 0 olarak. Kahve öğütümü bittikten sonra çevirince hiç ses çıkmaması mı gerekiyor yoksa yaydan vs çok çok hafif ses gelmesi normal mi? Yani boşa döndürürken 0 ses mi olması gerekiyor yoksa hafif minik bir ses çıkıyor mu (Değirmenler konusunda yeniyim de kusura bakmayın)
 
Merhabalar, daha önce beni böyle rahatsız eden bi durum olmamıştı. Şimdi değirmeni elime alıp denedim iç aksamın dönme sesi geliyor yalnızca, onu da kulağıma dayayınca duyuyorum. Tıkırtı tarzında bıçakların birbirine sürtmesi durumu olmadıkça problem olmayacağını düşünüyorum ama içinize sinmiyorsa en iyisi durumu direkt molente danışmanız. Whatsapp hattından gün içinde hemen dönüş sağlayacaklardır.
 
Merhabalar, yeni bir molent pocket aldım 0 olarak. Kahve öğütümü bittikten sonra çevirince hiç ses çıkmaması mı gerekiyor yoksa yaydan vs çok çok hafif ses gelmesi normal mi? Yani boşa döndürürken 0 ses mi olması gerekiyor yoksa hafif minik bir ses çıkıyor mu (Değirmenler konusunda yeniyim de kusura bakmayın)
Bende de var kullanıyorum. Kaç klikte öğüttünüz?
 
6 klikte kesin bi sürtünme sesi gelir ama 7 de pek gelmemesi lazım. Burr içinde çekirdek parçası kalmadığından emin olun.
 
Eğer değirmenin içinde kahve yoksa bıçaklar birbirine sürtüyor gibi, şuan kaç klicktesiniz? Bu videodaki gibi tekrardan topladığınıza eminsiniz değil mi?
 
Böyle bi tıkırtı gelmemesi lazım 18 clickte, en yakın zamanda firmaya durumu iletin gerekeni yapsınlar.
o ses 18 klikte geliyorsa sıkıntı var. video hışırtısı da var gerçi ama. orta mil sabitmi, sağa sola filan sallanıyormu? yani sesi normal gelmedi.
Evet videoyu 18 klikte çektim. Şeyi de düşündüm iç aksanı kendini toparlayana kadar mı acaba bu ses diye. WhatsApp üzerinden yazdım kendilerine yarın gün içinde dönüş yaparlar umarım.
 
Merhabalar, yeni bir molent pocket aldım 0 olarak. Kahve öğütümü bittikten sonra çevirince hiç ses çıkmaması mı gerekiyor yoksa yaydan vs çok çok hafif ses gelmesi normal mi? Yani boşa döndürürken 0 ses mi olması gerekiyor yoksa hafif minik bir ses çıkıyor mu (Değirmenler konusunda yeniyim de kusura bakmayın)
Merhaba, hayırlı olsun öncelikle. Bende Molent Pocket kullanıyorum, o bahsettiğiniz çok hafif ses benim öğütücüde de boştayken geliyor, öğütücüde kahve olmasa dahi içindeki mekanizma dönmeye/çalışmaya devam ettiği için normal diye düşünmüştüm ben.
 
Merhaba, hayırlı olsun öncelikle. Bende Molent Pocket kullanıyorum, o bahsettiğiniz çok hafif ses benim öğütücüde de boştayken geliyor, öğütücüde kahve olmasa dahi içindeki mekanizma dönmeye/çalışmaya devam ettiği için normal diye düşünmüştüm ben.
Teşekkür ederim öncelikle, molent yetkilileri ile konuşmam sonucu şöyle bir bilgi aldım: İçinde hiç kahve yokken döndürdüğümüzde bu ses normal. Öğütüm bittiğinde boşa dönmeye başladığında hiç ses gelmiyor o yüzden bir problem olmadığını söylediler. Kısacası evet normal bir durummuş.:)
 
Çok sevindim bu geri dönüşe, hayırlı olsun öyleyse güzel günlerde kullanmanız dileğiyle.
 
Geri
Üst