ahım şahım bir olayını göremedim ben de bir ekstra işte melodrip tarzı bir ekipmanla beraber geliyor galiba( yumurta dripper için söyledim)@kahvemodcom 'un yeni ürünleri getirmesini bekliyorum. Meteor dripper, yumurta dripper, splitter vs.
Meteor dripperı özel kılan bir şey var mı? Bana herhangi bir düz taban gibi göründü ama estetik olarak güzel duruyor.
Puck screeni de gayet güzel.Bu markanın tamper matı fiyat performans olarak çok güzel, tavsiye ederim
Yükleniyor...
www.escobarista.com
Ben kullaniyorum hocam yurtdisindan almistim 110$a. Gayet memnunum. Suyu isitip bir sure kullanmadiginizda otomatik kapatiyor kendini (yaklasik 20-30dk olabilir) susuz kapanma olayini denemedim. Ama genel olarak kalite hissiyati yuksek.Yurtdışında 119 dolar (5000 TL) ye satılıp da Türkiye'de 9000 liraya satılan elektrikli kettle ını kullanan var mı? Susuz çalışma emniyeti olmasıyla ilgimi çekti. Fellow dahi yok bu özellik sanırım.