SoloTalent
Yeni Üye
- İsim
- Tuğberk
Daha fazla
- İsim
- Tuğberk
Arkadaşlar merhaba. Türkiye'de flair 58 gibi lever'lı, basıncı ve akış hızını kendimiz manuel ayarlayabileceğimiz bir makine var mıdır acaba? Ev tipi olarak olabildiğince otomatize olmayan manuel ne seçeneklerimiz var? Sage barista express impress almayı düşünüyorum ancak ne kadar değişkeni kontrol edebileceğim konusunda biraz şüpheye düştüm. Henüz espresso dünyasına girmedim artık vaktinin geldiğini düşünüyorum. Bir de pour over kahve demleyeceğim zaman sage barista express impress'in değirmeni v60'a uygun çekim yapabiliyor mu? Kullanan arkadaşlardan pişman olan varsa neden pişman olduğunu paylaşırsa çok sevinirim. Herkese musmutlu demlemeler. 3 senedir specialty coffee demliyorum. Genelde v60 kullanıyorum. Timemore c2 değirmenim ve ısı ayarlı konchero kettle'ım var bu ekipmanlardan aşırı memnunum ama otomatik değirmen de istiyorum artık. Timemore c2 kadar iyi v60'a uygun çekim sunuyor mu barista express impress yoksa pour over için ayrı otomatik değirmen de düşünmeli miyim? Teşekkürler şimdiden.