• Mart Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Mart ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee olarak seçildi. Bu konudan Mart ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Kullanılmış ürün mü? Rutin kontrol mü?

kahvaman

Yeni Üye
İsim
nobody
Daha fazla  
İsim
nobody
Herkese elamlar, el değirmenim homojen öğütüm yapamadığı ve beni çok yorduğu için espresso yapabilmek için Türkiye distribütör firmasından ZWILLING ENFİNİGY KAHVE ÖĞÜTÜCÜ marka model kahve öğütücü aldım (ürün linki: https://www.zwilling.com/tr/zwilling-enfinigy-kahve-ogutucu-siyah-53104-601-0/53104-601-0.html).

Ürün görünürde hasarsız ve kullanım belirtisi olmadan elime ulaştı ama detaylı kontrol ettiğimde dişlilerinin etrafında az da olsa kahve kalıntıları olduğunu ve dişlilerin ufak ta olsa oyuklara sahip olduğunu farkettim, bu durum beni şüpheye düşürdü. Acaba bana daha önce kullanılıp iade edilmiş hatta belki de defolu bir öğütücü mü yolladılar? Yoksa bu ürünler üretim sonrası rutin olarak kullanılarak kontrol mü ediliyor? bunu düşünüyorum. Her ihtimale karşı ürünü kullanmadan bekletiyorum.

İlk elektrikli kahve öğütücüm olduğu için bu konuda cahilim, bilen arkadaşlar beni rahatlatırsa ya da acı gerçeği söylerse sevinirim. Fotoğraflara bakmanızı rica ederim.

 

Ekli dosyalar

  • 1.jpg
    1.jpg
    90.3 KB · Görüntüleme: 137
  • 2.jpg
    2.jpg
    64.2 KB · Görüntüleme: 98
  • 3.jpg
    3.jpg
    113.5 KB · Görüntüleme: 118
Hocam merhaba bende comandante aldığımda 24klik gelmesi gerektiği yazıyordu bazı yerlerde ama benim değirmen 30klikte geldi ve kranktaki kapağın tutturlduğu kısımda bayağı fazla çizik vardı (bildiğim üzere comandante’de kontrol yapıp gönderiyor) ama değirmenin içinde kahve kalıntısı vs. bir durum yaşamamama rağmen distribütör ile iletişime geçip durumu anlatmıştım sağolsunlar onlarda kısa zamanda yanıtladı ve torna izleri olduğunu el ile kontrol ettikleri için farklı kliklerse gelmesinin normal olduğunu söylediler biliyorum sizdeki durum ile tam olarak aynı değil ama bence yetkili firma(distribütör) ile iletişime geçerseniz açıklayıcı bir yanıt alacaksınızdır belki dediğiniz gibi kusurlu olup iade edilip gözden kaçırılıp gönderilmiş olabilir😕
 
Hocam merhaba bende comandante aldığımda 24klik gelmesi gerektiği yazıyordu bazı yerlerde ama benim değirmen 30klikte geldi ve kranktaki kapağın tutturlduğu kısımda bayağı fazla çizik vardı (bildiğim üzere comandante’de kontrol yapıp gönderiyor) ama değirmenin içinde kahve kalıntısı vs. bir durum yaşamamama rağmen distribütör ile iletişime geçip durumu anlatmıştım sağolsunlar onlarda kısa zamanda yanıtladı ve torna izleri olduğunu el ile kontrol ettikleri için farklı kliklerse gelmesinin normal olduğunu söylediler biliyorum sizdeki durum ile tam olarak aynı değil ama bence yetkili firma(distribütör) ile iletişime geçerseniz açıklayıcı bir yanıt alacaksınızdır belki dediğiniz gibi kusurlu olup iade edilip gözden kaçırılıp gönderilmiş olabilir😕
Cevabınız için teşekkür ederim. Yönlendirmeniz üzerine distribütör ile telefon araması yolu ile iletişime geçtim ve konuyu danıştım, onlar da bana doğrudan marka numarasını arayarak bilgi alabileceğimi söylediler ve numarayı paylaştılar ancak markayı aradığımda telefonu açan olmadı. Ben de web siteleri üzerinden iletişime geçip durumu bildirdim, şimdilik yanıt bekliyorum(yanıt vereceklerine hiç umudum yok).

Daha önce elektrikli öğütücü kullanan arkadaşlar da yardımcı olursa sevinirim.
 
Cevabınız için teşekkür ederim. Yönlendirmeniz üzerine distribütör ile telefon araması yolu ile iletişime geçtim ve konuyu danıştım, onlar da bana doğrudan marka numarasını arayarak bilgi alabileceğimi söylediler ve numarayı paylaştılar ancak markayı aradığımda telefonu açan olmadı. Ben de web siteleri üzerinden iletişime geçip durumu bildirdim, şimdilik yanıt bekliyorum(yanıt vereceklerine hiç umudum yok).

Daha önce elektrikli öğütücü kullanan arkadaşlar da yardımcı olursa sevinirim.

Umarım en kısa sürede olumlu bir yanıt alırsınız (ben çok iyi bilmiyor olabilirim ama marka türk markası değilse distribütör otomatik olarak Türkiye’de ki o marka adına iletişim ve yardım sağlaması gerekiyor diye biliyorum)

Not: Markayı ve satıcıyı ilk defa duydum
 
Ben de bu ürün ile konchero mostro arasında kalmıştım, ikisinden birini birkaç gün içersinde sipariş vereceğim. Size gelecek cevabı bekleyeyim..
 
Ben de bu ürün ile konchero mostro arasında kalmıştım, ikisinden birini birkaç gün içersinde sipariş vereceğim. Size gelecek cevabı bekleyeyim..
Ürünü satın alan farklı bir kullanıcı özel mesaj ile kendi ürününde böyle bir durum olmadığını belirtti. Daha fazla cevap gelip emin olduğumda buradan paylaşacağım ve özellikle ürün satıcısını da belirteceğim. Bu sayede en azından sizin gibi konuyu okuyan arkadaşlar satıcının iş ahlakı ve ürün ile ilgili kullanıcı deneyimine sahip olup, buna göre hareket eder.

Sonuçta forum bunun için var.
 
konuyu lütfen şikayet sitesine yazın. Müthiş etkili bir site . Firma sizinle irtibata geçecektir.
 
Lelit Anita(Fred ile Anna kombinasyonu)'yı aldığımda, öğütücüde test yapıldığı için kahve kalıntısı olması normaldir şeklinde yazmıştı firma. Belki öyle bir durum olabilir.
 
Herkese elamlar, el değirmenim homojen öğütüm yapamadığı ve beni çok yorduğu için espresso yapabilmek için Türkiye distribütör firmasından ZWILLING ENFİNİGY KAHVE ÖĞÜTÜCÜ marka model kahve öğütücü aldım (ürün linki: https://www.zwilling.com/tr/zwilling-enfinigy-kahve-ogutucu-siyah-53104-601-0/53104-601-0.html).

Ürün görünürde hasarsız ve kullanım belirtisi olmadan elime ulaştı ama detaylı kontrol ettiğimde dişlilerinin etrafında az da olsa kahve kalıntıları olduğunu ve dişlilerin ufak ta olsa oyuklara sahip olduğunu farkettim, bu durum beni şüpheye düşürdü. Acaba bana daha önce kullanılıp iade edilmiş hatta belki de defolu bir öğütücü mü yolladılar? Yoksa bu ürünler üretim sonrası rutin olarak kullanılarak kontrol mü ediliyor? bunu düşünüyorum. Her ihtimale karşı ürünü kullanmadan bekletiyorum.

İlk elektrikli kahve öğütücüm olduğu için bu konuda cahilim, bilen arkadaşlar beni rahatlatırsa ya da acı gerçeği söylerse sevinirim. Fotoğraflara bakmanızı rica ederim.

Benzer yorum amazondan alınan üründede belirtilmiş.
 
Konudan hareketle Ceado değirmenin kullanım talimatlarına göz attım, fabrikada kahve ile testler yapıyoruz böyle bi görüntüyle karşılaşabilirsiniz minvalinde bir not düşmüşler. Sizin öğütücü teşhir ürünü olarak kullanılmadıysa normal karşılanabilir bi durum gibi görünüyor.

4DD1CF82-762F-4D3B-BA2D-132AA37A765D.jpeg
 
konuyu lütfen şikayet sitesine yazın. Müthiş etkili bir site . Firma sizinle irtibata geçecektir.
Satıcı firma gerektiği gibi aksiyon almaz ise malum şikayet sitesine yazacağım, ayrıca ekşi de de başlık açacağım(burada da paylaşırım), ancak önce emin olmak istiyorum, çünkü haksızlık etmek istemem.

Lelit Anita(Fred ile Anna kombinasyonu)'yı aldığımda, öğütücüde test yapıldığı için kahve kalıntısı olması normaldir şeklinde yazmıştı firma. Belki öyle bir durum olabilir.

Konudan hareketle Ceado değirmenin kullanım talimatlarına göz attım, fabrikada kahve ile testler yapıyoruz böyle bi görüntüyle karşılaşabilirsiniz minvalinde bir not düşmüşler. Sizin öğütücü teşhir ürünü olarak kullanılmadıysa normal karşılanabilir bi durum gibi görünüyor.

Ekli dosyayı görüntüle 32348
Söylediğiniz gibi satış öncesi test yapılıyor olabilir, bir çok farklı sektörde de (otomotiv, saat vb.) üst sınıf ürünler satılmadan böyle testler yapılıyor zaten ancak beni düşündüren "böyle giriş seviyesi bir üründe test yapılmış mıdır?" sorusu oldu, kaldı ki özel mesaj ile iletişime geçtiğim farklı bir kullanıcı kendi ürününde böyle bir durum gözlemlemediğini söyledi.

Ayrıca dişlilerdeki küçük oyukları da unutmamak lazım.
 
Değirmenin dışında boyasında çizik var mı? İkinci el gibi görünüyor mu? Cevap hayırsa sorun yok. Deneme yapmışlardır. Hepsini değil partiden 1 tanesini dememişler o da size denk gelmiştir. İçtiğiniz kahve tadına etki etmeyecekse vaz geçin gitsin.

İçinde kahve tozu varsa elektrik süpürgesiyle çekebilirsiniz. Eski tozlar taze kahve tadını etkiler.
 
Son düzenleme:
Kimlik hırsızlığı şaka değildir, Jim! Her yıl milyonlarca aile bunun yüzünden acı çekiyor! :D

Kahve kalıntısı bence sorun değil ancak oyuklar şüphe uyandırıyor bende. Kendi değirmenimde o oyukları görsem ben de firmaya ulaşırdım.
 
Son düzenleme:
Kimlik hırsızlığı şaka değildir, Jim! Her yıl milyonlarca aile bunun yüzünden acı çekiyor! :D

Kahve kalıntısı bence sorun değil ancak oyuklar şüphe uyandırıyor bende. Kendi değirmenimde o oyukları görsem ben de firmaya ulaşırdım.
Bana her zaman Amerika' nın fırsatlar ülkesi olduğu söylendi ve ben de buna inandım. Ta ki bu güne dek...
Peki mahkemeler kimin yanında olacak? Kırmızı bir pelerin giyersem anlaşır mıyız?

Cevap için teşekkürler.
 

Ekli dosyalar

  • jimmy.png
    jimmy.png
    369 KB · Görüntüleme: 38
Değirmenin dışında boyasında çizik var mı? İkinci el gibi görünüyor mu? Cevap hayırsa sorun yok. Deneme yapmışlardır. Hepsini değil partiden 1 tanesini dememişler o da size denk gelmiştir. İçtiğiniz kahve tadına etki etmeyecekse vaz geçin gitsin.

İçinde kahve tozu varsa elektrik süpürgesiyle çekebilirsiniz. Eski tozlar taze kahve tadını etkiler.
Dışı temiz. Firma ile iletişime geçmeden denemeye cesaret etmediğimden düzgün çalışıp çalışmadığını henüz bilmiyorum. Denedikten sonra problemli olduğu ortaya çıkarsa iş işten geçmiş olur diye çekindim.

Yeri gelmişken temizleme işlemi için biriken kuponlarımla şu ürünü sipariş ettim henüz kullanma fırsatım olmadı ama fikir olarak mantıklı geldi:
 
Ürünü satın alan farklı bir kullanıcı özel mesaj ile kendi ürününde böyle bir durum olmadığını belirtti. Daha fazla cevap gelip emin olduğumda buradan paylaşacağım ve özellikle ürün satıcısını da belirteceğim. Bu sayede en azından sizin gibi konuyu okuyan arkadaşlar satıcının iş ahlakı ve ürün ile ilgili kullanıcı deneyimine sahip olup, buna göre hareket eder.

Sonuçta forum bunun için var.
Firmadan geri dönüş oldumu ? Ya da siz makineyi denediniz mi, memnun musunuz?
 
Geri
Üst