• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Kahve saklamak için dozluk tüpler

Kahve tutkunu

Barista
İsim
Coffee Chemist
Daha fazla  
İsim
Coffee Chemist
Arkadaşlar merhaba çoğu sosyal platformda denk gelmişsinizdir ins/you gibi platformlarda dozluk şekilde ayarlanıp kavanoz yada paketi sürekli aç kapat yapmadan kullanan kişiler var acaba forumda kullanan var mı bilgilendirirmisiniz ve ürün önerirmisiniz?
 

Kavurucuların gönderdiği paketi açıp kapatmaktan iyidir gibime geliyor ama bilmiyorum trendyolda çok uyguna satan biyer var 30 tane mantar tıpalı deney tüpü 10cm 1.5santim şeklinde 75 tl tahminim içine 6 7gram civarı alır 2 tanesi 1 doz şeklinde yapılabilir demin sipariş ettim deneyecem düzgün bulursam paylaşırım hatta 1 sipariş daha geçerim ki en azından aylık kahveyi ona koyarım😅
 
Şu linkten edindim memnunum. Valfli kapakları var. Türk bir üretici maille ulaşıp bilgi alabilirsiniz

Bu tarz stantlı vs. satan yerler min 400 500tl arası satıyor çok tercih edeceğimi sanmıyorum ucuz yoldan çözmeye çalışıyorum siz kaça almıştınız amazonda bu tarz olanlar hem dediğim fiyatlarda satılıyor
 
Bu tüplerden ben de aldım. Uzun zamandır kullanıyorum. İlk denemelerimde olumsuzluklarla karşılaştım fakat sonrasında birkaç şey fark ettim. Tüplere doldurup bir haftadan fazla dışarda bekletirseniz kahvenin tadına olumsuz yansıyor. Seyahatlerde öğütülmüş kahveyi porsiyonlayıp birkaç gün beklettiğimde ise gayet içilebilir durumda oluyor ve tatlarda ciddi bir düşüş hissetmiyorum. Buzlukta muhafaza ettiğim kahveleri ise ilk bir hafta kullanmıyorum. Anlamlandıramadığım bir tat daha eklenmiş oluyor. Bu tat ikinci haftadan sonra kayboluyor. Kahvenin degassing süresini iki hafta olarak düşünürsek buzluktaki içilebilir kahvelerim kavrulmasından bir ay geçmiş olanlar oluyor. İkinci aya kadar tatlar azalmakla beraber üçüncü aya bırakmayı pek önermiyorum.
 
Bu tüplerden ben de aldım. Uzun zamandır kullanıyorum. İlk denemelerimde olumsuzluklarla karşılaştım fakat sonrasında birkaç şey fark ettim. Tüplere doldurup bir haftadan fazla dışarda bekletirseniz kahvenin tadına olumsuz yansıyor. Seyahatlerde öğütülmüş kahveyi porsiyonlayıp birkaç gün beklettiğimde ise gayet içilebilir durumda oluyor ve tatlarda ciddi bir düşüş hissetmiyorum. Buzlukta muhafaza ettiğim kahveleri ise ilk bir hafta kullanmıyorum. Anlamlandıramadığım bir tat daha eklenmiş oluyor. Bu tat ikinci haftadan sonra kayboluyor. Kahvenin degassing süresini iki hafta olarak düşünürsek buzluktaki içilebilir kahvelerim kavrulmasından bir ay geçmiş olanlar oluyor. İkinci aya kadar tatlar azalmakla beraber üçüncü aya bırakmayı pek önermiyorum.

Yani seyahat dışındaki kullanım pek mantıklı değil söylediğinize göre peki normal kilitli kavurucu ambalajımı daha iyidir yoksa bu şekilde tüpler halindeki kullanım mı kahve için alacağım yada ek biçimde kullanacağım buzluğum yok bu nedenle sormak istiyorum🙂
 
Yani seyahat dışındaki kullanım pek mantıklı değil söylediğinize göre peki normal kilitli kavurucu ambalajımı daha iyidir yoksa bu şekilde tüpler halindeki kullanım mı kahve için alacağım yada ek biçimde kullanacağım buzluğum yok bu nedenle sormak istiyorum🙂
Paket sık sık açıldığından kavurucu paketleri her zaman dezavantaj. Birkaç günlük kahvenizi ayrı bir kilitli poşete ayırırsanız paketi daha az açmış olursunuz. https://www.migros.com.tr/astra-kilitli-buzdolabi-poseti-12li-p-1dc1399 bu tip poşetler uygun olacaktır.
 
Paket sık sık açıldığından kavurucu paketleri her zaman dezavantaj. Birkaç günlük kahvenizi ayrı bir kilitli poşete ayırırsanız paketi daha az açmış olursunuz. https://www.migros.com.tr/astra-kilitli-buzdolabi-poseti-12li-p-1dc1399 bu tip poşetler uygun olacaktır.

Geçen ay bunlara takmıştım kafayı alıyordum etiket fiyatı filan uçmuştu almadım şimdi tüplere denk geldim baktım güzeldi de dedim bi deneyim geçen sefer normal buz dolabı poşetine tartıp tartıp koyfum 27 tane yaptım o şekilde uzun kalan kısımları kestim ve geri kavurucu ambalajına koydum ve hiç bir kayıp olmadı ama sürekli gereksiz atık çıkıyordu her fincana 1 poşet olmazda bi denerim bakarım 15günde bir doldurma şeklinde kullanacam mecbur tüpler küçük 2 tanesi 1 doz şeklinde 15 günde sıkı sıkıya kapalı şekilde duran tüpe bişey olmaz gibi ama hiç kullanmadığım için bişey diyemiyorum ama mantar tıpa sıvıyıda içinde tutuyorsa fazla bi havayla teması olmaz diye düşündüm
 
Geri
Üst