• Haziran Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Haziran ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Niji Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Kahve Kulübü Hediyeleşiyor

Madem bu konuyu ben açmış bulundum, ilk olarak o zaman açılışı yapmak isterim ve özelden ilk mesaj atan arkadaşa;
50gr Kafein Kültür - Etiyopya Kello Haru
50gr Fabriek Coffee - Guatemala San Victor
kahvelerini hediye etmek istiyorum.
Ve sizlerden de bu etkinliğe katılıp paylaşmayı arttırmayı, güzel şeylerin paylaşılarak çoğalacağını unutmamanızı isterim. 😊
O zaman başlasın etkinlik. 😁
Kahveler geldi, ayrıca Honduras Monte Cristo ve Null - Worka Honey de göndermiş Hasan Bey @_baristastation sağolsun. Bir kez daha hem böyle bir düşünce için hem de gösterdiğiniz ilgi/emek için teşekkür ederim 🙏
Bu kahve çeşitliliğini görünce, paylaşım gibi değil de çekiliş kazanmışım gibi hissettirdi bir an. Kafein perileri gece gündüz kahve içmemi istiyor anlaşılan 🤦‍♂️🤷‍♂️
 
Afiyeet olsuuun 🙌🏻
Umarım bu organizasyon havada kalmaz da herkes bir şekilde paylaşım içinde olur ve daha farklı organizasyonlara vesile olur. 😌
Bu konu da tüm forumda ki arkadaşları sandıklara davet ediyorum. 😁
 
Kahvelerim birikti bir hediyede benden olsun.

20gr null beloya oro anaerobik (filtre)
20gr tin coffee el salvador pacamara (filtre)
20gr tin coffee kolombiya el diviso sidra anaerobik (filtre)
20gr kawa kolombiya el paraiso #3 anaerobik (filtre)
20gr kernell kenya meru ab (filtre)

ilk yazan arkadaşa pazartesi günü vakumlu paketlerde kargolıyacağım.
Şimdiden afiyet olsun.
 
Kahvelerim birikti bir hediyede benden olsun.

20gr null beloya oro anaerobik (filtre)
20gr tin coffee el salvador pacamara (filtre)
20gr tin coffee kolombiya el diviso sidra anaerobik (filtre)
20gr kawa kolombiya el paraiso #3 anaerobik (filtre)
20gr kernell kenya meru ab (filtre)

ilk yazan arkadaşa pazartesi günü vakumlu paketlerde kargolıyacağım.
Şimdiden afiyet olsun.
Ilk yazan @Daunterm arkadasimiza afiyet olsun. Yeni kahvelerim geldikce yapmaya calisacagim.
 
elimdeki burundi kahvesi bitiyor, 29 haziran üretim tarihli null worka etiyopya anaerobik'e sıra gelecek, nasıl bir karaktere sahip hiç bilmiyorum.

50 gram etiyopya'dan göndereceğim, valfli paketle. yanında da 7 tane cafec abaca, 7 tane traditional ve hario japon üretim 40'lık olandan 6 tane filtre göndereceğim. bu filtrelerden bir tanesi uymazsa ya da başka birinden fazla istenirse öyle de gönderirim. mesela 10 tane abaca, 5 tane traditional, 5 tane hario filtre gibi.
 
@zebercet in rüyasından sonra kalan damoları vakumladım 90 çıkmadı 85 grammış, 5 paketi 15 gram yaptım, ikisi @zebercet daha rahat uyusun diye ona, kalan 10 gram birazdan bana:) Kalan 3 tane 15 gram da ilk cevap yazan arkadaşlarıma hediyemdir...

Önümüzdeki haftasonu Kozyatağı'ndayım, ziyaret etmek isteyenleri beklerim veya yine ilk yazan İzmir'lilerle Karataş'ta buluşabiliriz ya da diğer şehirdeki arkadaşlara gönderebilirim...

damo.jpg

Sevgiler
 
@zebercet in rüyasından sonra kalan damoları vakumladım 90 çıkmadı 85 grammış, 5 paketi 15 gram yaptım, ikisi @zebercet daha rahat uyusun diye ona, kalan 10 gram birazdan bana:) Kalan 3 tane 15 gram da ilk cevap yazan arkadaşlarıma hediyemdir...

Önümüzdeki haftasonu Kozyatağı'ndayım, ziyaret etmek isteyenleri beklerim veya yine ilk yazan İzmir'lilerle Karataş'ta buluşabiliriz ya da diğer şehirdeki arkadaşlara gönderebilirim...

Ekli dosyayı görüntüle 21405

Sevgiler
İşte güzel adam, alanlara afiyet bal şeker olsun şimdiden, çok güzel kahve :love:
 
@zebercet in rüyasından sonra kalan damoları vakumladım 90 çıkmadı 85 grammış, 5 paketi 15 gram yaptım, ikisi @zebercet daha rahat uyusun diye ona, kalan 10 gram birazdan bana:) Kalan 3 tane 15 gram da ilk cevap yazan arkadaşlarıma hediyemdir...
Eyvallah üstadım. Çok kıyak insansınız vesselam(:
Eğer hediyenin hediyesi olursa diğer paketide ben hediye etmek isterim(: ankarada ve bu çekirdekten hiç içmemiş birini bulacağım(:
 
@zebercet in rüyasından sonra kalan damoları vakumladım 90 çıkmadı 85 grammış, 5 paketi 15 gram yaptım, ikisi @zebercet daha rahat uyusun diye ona, kalan 10 gram birazdan bana:) Kalan 3 tane 15 gram da ilk cevap yazan arkadaşlarıma hediyemdir...

Önümüzdeki haftasonu Kozyatağı'ndayım, ziyaret etmek isteyenleri beklerim veya yine ilk yazan İzmir'lilerle Karataş'ta buluşabiliriz ya da diğer şehirdeki arkadaşlara gönderebilirim...

Ekli dosyayı görüntüle 21405

Sevgiler
Öğrencilik şartları nasip olmamıştı, şimdi çalışıyorum ama piyasada yok. Beni çok mutlu ettiniz. Çok teşekkür ederim. :)
 
@zebercet in rüyasından sonra kalan damoları vakumladım 90 çıkmadı 85 grammış, 5 paketi 15 gram yaptım, ikisi @zebercet daha rahat uyusun diye ona, kalan 10 gram birazdan bana:) Kalan 3 tane 15 gram da ilk cevap yazan arkadaşlarıma hediyemdir...

Önümüzdeki haftasonu Kozyatağı'ndayım, ziyaret etmek isteyenleri beklerim veya yine ilk yazan İzmir'lilerle Karataş'ta buluşabiliriz ya da diğer şehirdeki arkadaşlara gönderebilirim...



Sevgiler
 
Sevgili @_baristastation kahvelerim suyunu çekti ve tam o esnada sevgili Mustafa'nın @Daunterm kahveleri imdada yetişti. Tartmadım ama 27 kiloya yakın kahve göndermiş kendileri. 7 farklı kahve ve Kafein Kültür, Baristatus çekirdekleri de içeren hiç tatmadığım dolu dolu bi seçki gerçekten. Yeri gelmişken kendisine de teşekkürü borç bilirim.
Konunun başında yazmış olduğum CoffeeNutz Aricha'ya kimseden istek gelmeyince burdaki bir kafeye götürme kararı aldım. Eskişehir'deki Opia Coffee Co. isimli, tanışıp sohbet imkanı bulduğum Erdal Bey'in sahibi olduğu Null ve Kafein Kültür kahvelerini satan/demleyen sıcak ve iki efsane baristaya sahip bir mekan kendileri. Hazır @Ömer Aydın Abinin kahvelerini deneyimlememişler işletme olarak, bir denensin istedim ve son kalan 60-70 gr Aricha'ya ek olarak 50gr Null Worka Oro ile kapılarını çaldım. Sağolsunlar Japanese, Chemex ve V60 olarak demlediler tek tek ve 3 kişi keyifle içtik. Burdan birine veremedim ama onların kısmetiymiş demek ki.
Paylaşmak ve özellikle imkanlar dahilinde birlikte içmek, bambaşka bir şey gerçekten.
 
Geri
Üst