Kahveler geldi, ayrıca Honduras Monte Cristo ve Null - Worka Honey de göndermiş Hasan Bey @_baristastation sağolsun. Bir kez daha hem böyle bir düşünce için hem de gösterdiğiniz ilgi/emek için teşekkür ederimMadem bu konuyu ben açmış bulundum, ilk olarak o zaman açılışı yapmak isterim ve özelden ilk mesaj atan arkadaşa;
50gr Kafein Kültür - Etiyopya Kello Haru
50gr Fabriek Coffee - Guatemala San Victor kahvelerini hediye etmek istiyorum.
Ve sizlerden de bu etkinliğe katılıp paylaşmayı arttırmayı, güzel şeylerin paylaşılarak çoğalacağını unutmamanızı isterim.
O zaman başlasın etkinlik.![]()
Bu kahve çeşitliliğini görünce, paylaşım gibi değil de çekiliş kazanmışım gibi hissettirdi bir an. Kafein perileri gece gündüz kahve içmemi istiyor anlaşılan
