kahvecininpenceresi
Barista
- Konum
- Bursa
- İsim
- Hasan
Daha fazla
- İsim
- Hasan
- Değirmen
- Comandante C40 Chocolate Fineline
- Ekipmanlar
- Hario V60 02 Cam Dripper, Cafec 02 Flower Dripper, Hario Tartı, Timemore Fish Pour Over Kettle
- Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
- Evet
- Kahve Arkadaşlığı İl
- Bursa - İstanbul - İzmir - Eskişehir - Ankara
Herkesee hayırlı bayramlar arkadaşlar. 
Kahve Kulübü üyeleri olarak; nitelikli kahve içme/bulma/yorumlama/paylaşma vs gibi bir çok konuda bizi bir araya getiren bu forumun, yine bir çok konuda da bizi ortak paydada birleştireceğinin inancındayım.
Daha önceden aklımda olan, kendimce zaman tayin edemediğim bu etkinlik için daha farklı fikirlerim olsa da şimdilik başlangıç niteliği olmasını istediğim bu konu başlığıyla, bu tarz organizasyonlara önayak olmak istedim.
Zaten gittikçe daralan ekonomik gücümüz bizleri de kahvenin erişimine her geçen gün daha çok uzaklaştırmakta. Her ne kadar bir ihtiyaç/hobi olarak gözükse de, lüks hâline gelmesi/geliyor olması da bizleri daha çok üzdüğü kanaatindeyim.
İsteğim, bu başlık altında her üyenin birbirine istediği miktarlarda kahve çekirdeği paylaşımı/hediyeleşimi yapması. Tabi burada bir çok kahve firmasının da mevcut olduğunu düşünürsek, bir yandan içilmeyen kahvelerin içilmesini sağlayarak daha fazla yorum yapmaya da sebep olacağını düşündüm. Tabi bu başka bi öngörü. Burada asıl olan başlıkta da dediğim gibi, hediyeleşmek ve paylaşmak.
Madem bu konuyu ben açmış bulundum, ilk olarak o zaman açılışı yapmak isterim ve özelden ilk mesaj atan arkadaşa;
50gr Kafein Kültür - Etiyopya Kello Haru
50gr Fabriek Coffee - Guatemala San Victor kahvelerini hediye etmek istiyorum.
Ve sizlerden de bu etkinliğe katılıp paylaşmayı arttırmayı, güzel şeylerin paylaşılarak çoğalacağını unutmamanızı isterim.
O zaman başlasın etkinlik.
Kahve Kulübü üyeleri olarak; nitelikli kahve içme/bulma/yorumlama/paylaşma vs gibi bir çok konuda bizi bir araya getiren bu forumun, yine bir çok konuda da bizi ortak paydada birleştireceğinin inancındayım.
Daha önceden aklımda olan, kendimce zaman tayin edemediğim bu etkinlik için daha farklı fikirlerim olsa da şimdilik başlangıç niteliği olmasını istediğim bu konu başlığıyla, bu tarz organizasyonlara önayak olmak istedim.
Zaten gittikçe daralan ekonomik gücümüz bizleri de kahvenin erişimine her geçen gün daha çok uzaklaştırmakta. Her ne kadar bir ihtiyaç/hobi olarak gözükse de, lüks hâline gelmesi/geliyor olması da bizleri daha çok üzdüğü kanaatindeyim.
İsteğim, bu başlık altında her üyenin birbirine istediği miktarlarda kahve çekirdeği paylaşımı/hediyeleşimi yapması. Tabi burada bir çok kahve firmasının da mevcut olduğunu düşünürsek, bir yandan içilmeyen kahvelerin içilmesini sağlayarak daha fazla yorum yapmaya da sebep olacağını düşündüm. Tabi bu başka bi öngörü. Burada asıl olan başlıkta da dediğim gibi, hediyeleşmek ve paylaşmak.
Madem bu konuyu ben açmış bulundum, ilk olarak o zaman açılışı yapmak isterim ve özelden ilk mesaj atan arkadaşa;
50gr Kafein Kültür - Etiyopya Kello Haru
50gr Fabriek Coffee - Guatemala San Victor kahvelerini hediye etmek istiyorum.
Ve sizlerden de bu etkinliğe katılıp paylaşmayı arttırmayı, güzel şeylerin paylaşılarak çoğalacağını unutmamanızı isterim.
O zaman başlasın etkinlik.
Son düzenleme: