• Mayıs Ayı Kahve Kulübü Toplu Alım Organizasyonu
    Sevgili Ziyaretçi Mayıs ayı Kahve Kulübü ortak alım firması sizlerin oyları ile Montag Coffee seçildi. Bu konudan Mayıs ayı toplu alımı ile ilgili gelişmeleri öğrenebilirsin. Kahve Kulübü toplu alımı ve kulüp ile ilgili gelişmelerden, özel indirimlerden, yayınlardan hızlı bir şekilde haberdar olmak için buradan Whatsapp Kanalına katılmayı, Instagram ve Twitter adreslerinden bizi takip etmeyi unutmayın.
  • Telefon numaranızı paylaşmadan Kahve Kulübü duyurularından, güncel indirim ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız Bu Linke tıklayarak Kahve Kulübü Whatsapp Kanalını takip edebilirsiniz.

Kahve Kulübü Hediyeleşiyor

Konum
Bursa
İsim
Hasan
Daha fazla  
İsim
Hasan
Değirmen
Comandante C40 Chocolate Fineline
Ekipmanlar
Hario V60 02 Cam Dripper, Cafec 02 Flower Dripper, Hario Tartı, Timemore Fish Pour Over Kettle
Kahve Arkadaşlığı İstiyor musunuz?
Evet
Kahve Arkadaşlığı İl
Bursa - İstanbul - İzmir - Eskişehir - Ankara
Herkesee hayırlı bayramlar arkadaşlar. 🙌🏻
Kahve Kulübü üyeleri olarak; nitelikli kahve içme/bulma/yorumlama/paylaşma vs gibi bir çok konuda bizi bir araya getiren bu forumun, yine bir çok konuda da bizi ortak paydada birleştireceğinin inancındayım.
Daha önceden aklımda olan, kendimce zaman tayin edemediğim bu etkinlik için daha farklı fikirlerim olsa da şimdilik başlangıç niteliği olmasını istediğim bu konu başlığıyla, bu tarz organizasyonlara önayak olmak istedim.
Zaten gittikçe daralan ekonomik gücümüz bizleri de kahvenin erişimine her geçen gün daha çok uzaklaştırmakta. Her ne kadar bir ihtiyaç/hobi olarak gözükse de, lüks hâline gelmesi/geliyor olması da bizleri daha çok üzdüğü kanaatindeyim.
İsteğim, bu başlık altında her üyenin birbirine istediği miktarlarda kahve çekirdeği paylaşımı/hediyeleşimi yapması. Tabi burada bir çok kahve firmasının da mevcut olduğunu düşünürsek, bir yandan içilmeyen kahvelerin içilmesini sağlayarak daha fazla yorum yapmaya da sebep olacağını düşündüm. Tabi bu başka bi öngörü. Burada asıl olan başlıkta da dediğim gibi, hediyeleşmek ve paylaşmak.
Madem bu konuyu ben açmış bulundum, ilk olarak o zaman açılışı yapmak isterim ve özelden ilk mesaj atan arkadaşa;
50gr Kafein Kültür - Etiyopya Kello Haru
50gr Fabriek Coffee - Guatemala San Victor kahvelerini hediye etmek istiyorum.
Ve sizlerden de bu etkinliğe katılıp paylaşmayı arttırmayı, güzel şeylerin paylaşılarak çoğalacağını unutmamanızı isterim. 😊
O zaman başlasın etkinlik. 😁
 
Son düzenleme:
Mutlu ve huzurlu bayramlar dilerim 😇
Öyleyse bu yardımlaşma merasimini ben de minik bir güzellikle taçlandırmak isterim.
  • CoffeeNutz - Etiyopya Yirgacheffe Aricha (50gr)
Halihazırda bütçe ayıramadığım için çeşitliliğim yok, ama ilerde çok daha çeşitli çekirdekler ve miktarlar ile bu projeye katkıda bulunmak ve bu vesileyle bir paylaşım ağı oluşsun isterim. İletişimin şeffaflığı adına, dileyen bir arkadaş yazarsa burdan, seve seve göndermek isterim :)
 
Ya aslinda belirli gunler belirleyip bu kahveleri belirledigimiz yerde demleyip icmek cok guzel olur bence. Ekonomide kargo paralari da yormaya basladi. Bir mekan bulabilirsek bence cok keyifli olur. Acikhava gibi bir yer de olabilir. Boyle bir organizasyon yapabilirsek herkes elindeki kahveleri getirir demelemeler yapilir. Hem tanismalar , keyifli sohbetler olur. Hemde bol bol kahve iceriz. Boyle bir etkinlikte ben 100er gramdan en az 3-4 kahve getiririm. Herkes yapsa cok iyi olur.
 
Ya aslinda belirli gunler belirleyip bu kahveleri belirledigimiz yerde demleyip icmek cok guzel olur bence. Ekonomide kargo paralari da yormaya basladi. Bir mekan bulabilirsek bence cok keyifli olur. Acikhava gibi bir yer de olabilir. Boyle bir organizasyon yapabilirsek herkes elindeki kahveleri getirir demelemeler yapilir. Hem tanismalar , keyifli sohbetler olur. Hemde bol bol kahve iceriz. Boyle bir etkinlikte ben 100er gramdan en az 3-4 kahve getiririm. Herkes yapsa cok iyi olur.
İzmir ve İstanbul’daki mekanlarımı kullanabilirsiniz @Teomanak

Bu da benim hediyem olsun ;)
 
Ben istanbuldayim. Eger yeterli katilimi saglarsak keyifli bir etkinlik olur. @Ömer Aydın a tesekkur ediyorum. Editorlerimizde yardim ederse bence git gide guzel bir etkinlige donusebilir. Ben elimden ne gelirse yapmaya hazirim. Eger benim kadar hevesli arkadaslar var ise burada yazsinlar lutfen. Ne yapabiliriz ne organize edebiliriz bir gorelim. Zaten juliete siparis eden arkadaslarimiz var. Ben normalde uzak Coffee Nutz a uzak oldugum icin dusunmuyordum ama madem boyle bir seye niyetlendik o gune kadar bir bakalim ne kadar gelmek isteyen olucak ve bu organizasyonu nasil daha keyifli hale getirebiliriz bir dusunelim.
 
Bende Bursa'da yaşıyorum ve aslında biz bazı barista ve ev baristaları bir araya gelerek bu dediğiniz gibi etkinlikler yapıyoruz. Herkes farklı kahveler getirip, ortaya koyuyor ve hepsinden demleyip demleyip içiyoruz, gerçekten hem faydalı hem de eğlenceli bir organizasyon oluyor. 😊
Bursa içinde varsa böyle arkadaşlar, bize ulaşabilir ve bu etkinliklerimize katılabilir.
Ya aslinda belirli gunler belirleyip bu kahveleri belirledigimiz yerde demleyip icmek cok guzel olur bence. Ekonomide kargo paralari da yormaya basladi. Bir mekan bulabilirsek bence cok keyifli olur. Acikhava gibi bir yer de olabilir. Boyle bir organizasyon yapabilirsek herkes elindeki kahveleri getirir demelemeler yapilir. Hem tanismalar , keyifli sohbetler olur. Hemde bol bol kahve iceriz. Boyle bir etkinlikte ben 100er gramdan en az 3-4 kahve getiririm. Herkes yapsa cok iyi olur.
 
Bende Bursa'da yaşıyorum ve aslında biz bazı barista ve ev baristaları bir araya gelerek bu dediğiniz gibi etkinlikler yapıyoruz. Herkes farklı kahveler getirip, ortaya koyuyor ve hepsinden demleyip demleyip içiyoruz, gerçekten hem faydalı hem de eğlenceli bir organizasyon oluyor. 😊
Bursa içinde varsa böyle arkadaşlar, bize ulaşabilir ve bu etkinliklerimize katılabilir.
Bu arada bu gönlü zengin paylaşım için teşekkür ederim @_baristastation
 
Bende Bursa'da yaşıyorum ve aslında biz bazı barista ve ev baristaları bir araya gelerek bu dediğiniz gibi etkinlikler yapıyoruz. Herkes farklı kahveler getirip, ortaya koyuyor ve hepsinden demleyip demleyip içiyoruz, gerçekten hem faydalı hem de eğlenceli bir organizasyon oluyor. 😊
Bursa içinde varsa böyle arkadaşlar, bize ulaşabilir ve bu etkinliklerimize katılabilir.
Bursada nerede oluyor bahsettiğiniz etkinlikler?
 
İzmir ve İstanbul’daki mekanlarımı kullanabilirsiniz @Teomanak

Bu da benim hediyem olsun ;)
Selamlar, ben de yaklaşık 2 haftadır falan " yeni nesil, nitelikli kahve" araştırmaları yapıyorum. Nasıl kaliteli kahve içebilirim diye düşünüyordum. Bu forumu gördüm dünden beri anonim olarak okuma yapıyorum. Sanırım siz "mekanım" diye adlandırdığınız coffeenutz öyle değil mi? 1-2 gündür kahve almayı deneyimlemeyi planladığım yerlerden birisiniz. İzmir'de de olduğunu belirtmişsiniz. Bu izmir'de belirttiğiniz yer sadece bir kavurucu mu yoksa gidip kahve deneyimleme şansımız oluyor mu? Cevabınız için teşekkürler.
 
Selamlar, ben de yaklaşık 2 haftadır falan " yeni nesil, nitelikli kahve" araştırmaları yapıyorum. Nasıl kaliteli kahve içebilirim diye düşünüyordum. Bu forumu gördüm dünden beri anonim olarak okuma yapıyorum. Sanırım siz "mekanım" diye adlandırdığınız coffeenutz öyle değil mi? 1-2 gündür kahve almayı deneyimlemeyi planladığım yerlerden birisiniz. İzmir'de de olduğunu belirtmişsiniz. Bu izmir'de belirttiğiniz yer sadece bir kavurucu mu yoksa gidip kahve deneyimleme şansımız oluyor mu? Cevabınız için teşekkürler.
O zaman hoşgeldiniz diyelim @patrolll

Evet mekan olarak bahsettiğim CoffeeNutz

İzmir’deki yerimiz artık yeni merkezimiz yani benim atölyem ve Cumartesileri dışında kahvesever hattımızdan randevu alarak ziyaret edip sohbet edebileceğiniz kahve alabileceğiniz bir mekan.

İstanbul Kozyatağı ise şu anda sadece eğitimlerde açılıyor. Ben etkinlik olursa ve denk getiremezsem arkadaşlara anahtar vereceğim - evet en sonunda aldılar anahtarı 😆

Sanırım İzmir’desiniz. Beklerim o halde.
 
O zaman hoşgeldiniz diyelim @patrolll

Evet mekan olarak bahsettiğim CoffeeNutz

İzmir’deki yerimiz artık yeni merkezimiz yani benim atölyem ve Cumartesileri dışında kahvesever hattımızdan randevu alarak ziyaret edip sohbet edebileceğiniz kahve alabileceğiniz bir mekan.

İstanbul Kozyatağı ise şu anda sadece eğitimlerde açılıyor. Ben etkinlik olursa ve denk getiremezsem arkadaşlara anahtar vereceğim - evet en sonunda aldılar anahtarı 😆

Sanırım İzmir’desiniz. Beklerim o halde.
Evet, İzmir'deyim. Teşekkür ederim. Vakit bulursam mutlaka randevu alıp, ziyarete geleceğim. Görüşmek üzere..
 
Elimde çok sayıda kahve var. Bir sayıma gireyim. Ben de bir set oluşturacağım inşallah.
@_baristastation Hasan Bey'in paylaşımına ilk ulaşan ben olmuştum ama farklı kahveleriniz varsa, sizinkilere de 1'er demlemelik dahi olsa talip olmak isterim. Uzunca bir süredir, rutinden çıkıp farklı lezzetler yakalama gayesi güdüyorum. Örneğin bir kahveyi en azından 5-6 farklı tarifle demliyorum ki hepsinin kendince öne çıkardığı güzellikleri keşfedeyim. Elimde şu an Nutz'dan Aricha var mesela, fazlasıyla sevdim kendisini ve ne yazık ki Nutz'daki stok tükendi. Fakat bir tarifle denedim ve sevdiysem onunla devam etmek yerine, aklımdaki diğer tarifleri de deniyorum. Bir kahveyi en güzel şekliyle içmekten ziyade, her şekliyle içmeye çalışıyorum diyebiliriz. Aslında bunu herkese öneririm, aldığınız kahvenin hatırı sayılır bir yüzdesini böyle deneysel işlere ayırırsanız kendi tadım etkinliğinizi düzenlemiş oluyorsunuz bir noktada.
O yüzden isteğim yanlış anlaşılsın istemem. Pokemon'daki Ash gibi dünyanın en iyi pokemon eğitmeni olmak istemiyorum da, Goh gibi tüm pokemonları yakalama ve tanıma isteğim var diyebiliriz 😅
 
Kargo için de en mantıklı yol, dolap üzerinden sanki alışveriş yapıyormuş gibi gönderim sağlamak. Minimum 16 TL tutuyor
Bu arada bu gönlü zengin paylaşım için teşekkür ederim @_baristastation
Estağfirullah Ömer hocam iltifat ediyorsunuz 😊
Asıl sizin gibi gönlü zengin insanlarla tanışıp, bu tarz platformlarda iletişime geçmemize olanak sağladığınız ve sektöre kattığınız değerden ötürü kendime adıma çok teşekkür ederim. 🤗
 
Herkesee hayırlı bayramlar arkadaşlar. 🙌🏻
Kahve Kulübü üyeleri olarak; nitelikli kahve içme/bulma/yorumlama/paylaşma vs gibi bir çok konuda bizi bir araya getiren bu forumun daha bir çok konuda bizi ortak paydada birleştireceğinin inancındayım.
Daha önceden aklımda olan, kendimce zaman tayin edemediğim bu etkinlik için daha farklı fikirlerim olsa da şimdilik başlangıç niteliği olmasını istediğim bu konu başlığıyla, bu tarz organizasyonlara önayak olmak istedim.
Zaten gittikçe daralan ekonomik gücümüz bizleri de kahvenin erişimine her geçen gün daha çok uzaklaştırmakta. Her ne kadar bir ihtiyaç/hobi olarakta gözükse, lüks hâline gelmesi/geliyor olması da bizleri daha çok üzdüğü kanaatindeyim.
İsteğim, bu başlık altında her üyenin birbirine istediği miktarlarda kahve çekirdeği paylaşımı/hediyeleşimi yapması. Tabi burada bir çok kahve firmasının da mevcut olduğunu düşünürsek, bir yandan içilmeyen kahvelerin içilmesini sağlayarak daha fazla yorum yapmaya da sebep olacağını düşündüm. Tabi bu başka bi öngörü. Burada asıl olan başlıkta da dediğim gibi, hediyeleşmek ve paylaşmak.
Madem bu konuyu ben açmış bulundum, ilk olarak o zaman açılışı yapmak isterim ve özelden ilk mesaj atan arkadaşa;
50gr Kafein Kültür - Etiyopya Kello Haru
50gr Fabriek Coffee - Guatemala San Victor kahvelerini hediye etmek istiyorum.
Ve sizlerden de bu etkinliğe katılıp paylaşmayı arttırmayı, güzel şeylerin paylaşılarak çoğalacağını unutmamanızı isterim. 😊
O zaman başlasın etkinlik. 😁
Emeklerinize sağlık bu güzel fikir ve organizasyon için. Zamanında noel dönemini kapsayan haftada sanırım çeşitli ülkelerden kahve sever insanlar paylaşım amaçlı birbirine hediye kahveler yollardı. Onun güzel ruhunu taşıyan, bizim ülkemizin zor zamanlarında insanların yüzünü güldürecek bahsettiğim etkinlikten daha da güzel bir etkinlik planlamışsınız.

Elimden gelebilecek bir yardım olursa yardımlaşmak isterim ben de etkinliği kuvvetlendirmek için.
 
Forum aracılığı ile gerçekten güzel dostluklar edindim. Bu dostlukların tabanında her zaman çıkarsız bir şekilde paylaşmak, birlikte bir şeyleri daha da üst seviyeye taşımak vardı. Çok şükür bugüne kadar kurmuş olduğum dostluklar ile bunu başardığıma inanıyorum. Bu vesile ile bir kez daha @msacid, @mimds hocalarıma teşekkür ederim. İyi ki varlar.

Uzun süredir sadece Coffea Circulor üzerinden sipariş geçen ve gerçekten halinden çok fazla memnun olan bir insan olarak bu çekirdeklerin herkesin tatmasını çok isterim. Burada mesele benim için sadece çekirdek, profilleme vs değil. Asıl mesele bu işi yöneten kişinin mutfağında vermiş olduğu emek, bakış açısı ve ruhu. Ivica gerçekten bu konuda hayran olduğum bir kişilik. Hâl böyle olunca fincandaki keyif biraz daha ivme kazanıyor.

Bu vesile ile bende Ivica'nın ciddi emekler harcayarak tüketime hazır hale getirdiği bu güzel çekirdekleri gücümün yettiği kadar paylaşacağım. İlk mesaj atan kişiye aşağıdaki çekirdekleri ikram etmek isterim;
Çekirdekler 20 GR olarak vakumlu bir şekilde keyfini çıkartmaya hazır durumdadır.

Rica: Çekirdekleri en azından daha önce Ivica yorumlarını denememiş birisinin tatmasını çok isterim.

Düzenleme 13.07.22 14:15
@Kaplan Terbiyecisi hocama şimdiden afiyet olsun :)
 
Son düzenleme:
Emeklerinize sağlık bu güzel fikir ve organizasyon için. Zamanında noel dönemini kapsayan haftada sanırım çeşitli ülkelerden kahve sever insanlar paylaşım amaçlı birbirine hediye kahveler yollardı. Onun güzel ruhunu taşıyan, bizim ülkemizin zor zamanlarında insanların yüzünü güldürecek bahsettiğim etkinlikten daha da güzel bir etkinlik planlamışsınız.

Elimden gelebilecek bir yardım olursa yardımlaşmak isterim ben de etkinliği kuvvetlendirmek için.
Değerli katılımlarınız için çok teşekkür ederim Orkun Hocam. 🤗
 
Birbirimizle reçete paylaşımı, tecrübe aktarımı yapıyor ve gördüğümüz indirimlerden haberdar ediyoruz elbette. Bunlar güzel şeyler...
Ama işin; hiç tanımadığın, tanımayı bırak yüzünü dahi görmediğin insanlara gönlünden geçen, elinde olan çekirdekleri bir karşılık beklemeksizin verecek boyuta gelmesi, o kadar değerli ki. Hala, böyle güzel insanların olduğunu bilmek, görmek çok güzel.
 
Geri
Üst